Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten lisätä läheisyyttä mieheeni

Vierailija
01.07.2013 |

Olemme naimisissa ja kaksi pientä lasta. Lapsille annan hellyyttä paljon, mutta miehen kanssa se puuttuu ja se on minun syytä :( varmaankin johtuu siitä että miehellä alkaa aina seisomaan kun olen lähellä (onko tuo normaalia) ja sitten pitäisi aina olla seksiä vaikka ei jaksaisi. Mies pussaa aina kun lähtee töihin minä en oikeastaan koskaan paitsi seksissä ja humalassa. Jotenkin en kauheasti kaipaa läheisyyttä mutta miestäni kyllä jos ei ole kotona. Tämä häiritsee minua ja haluan muuttua miten onnistun?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että aika monella pariskunnalla on samankaltainen ongelma. Vaimo haluaisi läheisyttä ja hellyyttä ja mies tulkitsee sen seksuaaliseksi lähentymiseksi. Vaimo taas närkästyy miehelle, koska mies ei ole ymmärtänyt naisen tarkoitusta: nainen haluaa läheisyyttä ilman seksiä. Mies taas on ihmeissään: eikö hän saakaan seksiä vaikka vaimo tulee lähelle. Miehen on aika vaikea erottaa läheisyyden ja seksin toisistaan, hänen mielestään ne kuuluvat yhteen. Jos mies rakastaa naista, hänen omasta mielestään kuuluu haluta häntä. Näin arvelisin. 

Ratkaisuja on varmaan ihan yhtä monia kuin on pariskuntiakin. Ehdotan kuitenkin, että puhuisitte keskenänne. Sinä voisit kertoa, että kaipaat toisinaan pelkkää läheisyyttä ilman seksiä. Voisit kertoa, että joskus on kiva halata ja suukotella ilman aikomustakaan ruveta rakastelemaan. Toisinaan taas on kiva suukotella, halailla ja rakastella, mutta ei kaikkina kertoina. 

Sinua tuntuu hämmentävän se, että miehesi kiihottuu läheisyydessäsi. Minä puolestani pitäisin sitä aika miellyttävänä asiana. Sanotaan, että miehen penis elää omaa itsenäistä elämäänsä, sillä mies ei voi vaikuttaa siihen, milloin hän saa erektion. (Sanokaa, miehet, jos olen väärässä. Näin olen kuitenkin antanut itseni ymmärtää, viimeksi jokin aika sitten Teemalta näytettyistä dokumenteista miehen seksuaalisuudesta.) Älä piittaa siitä, älä ainakaan pahastu siitä. Kuvittelen, että mies voisi vaikka pahoittaa mielensä siitä, että sinä kavahdat yhtä hänen ruumiinosaansa. 

Sanot, että suutelet miestäsi vain humalassa ja seksin aikana. Ehkä tähänkin olisi syytä tulla muutos. Siis, että rupeaisit vastaamaan miehesi hellyydenosoituksiin. Voisit ottaa hieman rennommin. Hellyyttå ei voi mielestäni osoittaa liikaa perheenjäsenten kesken. Osaat sen jo lasten kanssa, vielä pitäisi osata miehenkin kanssa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme