Ostavatko ihmiset oikeasti tuppervaaraa? En ymmärrä sen ideaa. Jotain kippoja ja niiden ääreen kokoonnutaan.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, minä tiedän jotain vieläkin tylsempää. Partylite-kynttilät. Tupperware on kuitenkin ihan hyödyllistä ja laadukasta käyttötavaraa, mutta miten kukaan on keksinyt, että hei myydään superkalliita kynttilöitä ja niille vielä kalliimpia oheiskoristehärpäkkeitä?
No just tää! Tätä partylite intoilua mä en tajua yhtään. Aivan sikakalliita kynttilöitä, enkä ole huomannut niissä mitään eroa johonkin Tokmannilla myytäviin kynttilöihin verrattuna. Sama koskee niitä härpäkkeitä.
50 euroa rumasta puutarhatontusta. Hmm, miksei?!
https://www.partylite.fi/ajankohtaiset-tarjoukset-u/varikkaat-buddhat.h… ..
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te siis kokkaa ollenkaan, jos pidätte niitä purnukoita sun muita ihan turhina. En minä ainakaan ole koskaan ostanut mitään turhaa, vaan ihan käyttöön ovat kaikki tulleet.
Eivät nuo kaksi asiaa poissulje toisiaan. Itse säilytän ruokaa ja käytän kokkailuun astioita, jotka ovat lasia, keramiikkaa tai terästä sekä puuta. Muovia välttelen mahdollisimman paljon. Joitakin muovikippoja on, mutta enää en osta, jos tarjolla on parempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki muut puhuu näistä? En ole koskaan nähnyt mitä nämä ovat? Miksen ole saanut kutsua? Onko joku salakerho?
Ehkä saat piakkoin tarjouksen, josta ei voi kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, minä tiedän jotain vieläkin tylsempää. Partylite-kynttilät. Tupperware on kuitenkin ihan hyödyllistä ja laadukasta käyttötavaraa, mutta miten kukaan on keksinyt, että hei myydään superkalliita kynttilöitä ja niille vielä kalliimpia oheiskoristehärpäkkeitä?
No just tää! Tätä partylite intoilua mä en tajua yhtään. Aivan sikakalliita kynttilöitä, enkä ole huomannut niissä mitään eroa johonkin Tokmannilla myytäviin kynttilöihin verrattuna. Sama koskee niitä härpäkkeitä.
Olen joutunut istumaan molemmissa. Noissa ongelmana on, että usein on sosiaalinen pakko osallistua, se kiva naapuri järjestää, joku sukulainen jne. Yleensä kehitin jonkun työ tms esteen, ja tilasin etukäteen jonkun härpäkkeen. Nuo kestit olivat piinallisia ihmiselle joka ei pidä turhan ostamisesta eikä se sosiaalinen puoli ollut kovin hääviä kun kehnosti toisiaan tuntevat ihmiset keskustelevat pinnallisesti. Mutta kaapeissa on nyt kippoja ja kynttilöitä, ostin niitä välttääkseni painostuksen hostata kekkereitä, siihen laitoin rajan hyväntahtoisuudelleni.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te siis kokkaa ollenkaan, jos pidätte niitä purnukoita sun muita ihan turhina. En minä ainakaan ole koskaan ostanut mitään turhaa, vaan ihan käyttöön ovat kaikki tulleet.
Eivät kai ne tuotteet sinänsä turhia ole (pl. joku banaanin säilytysrasia yms.), mutta nykypäivänä samantasoisia muoviastioita saa paljon halvemmalla ja helpommalla muualta. Miksi ostaisin Tupperilta jonkun eväsrasian yli 20 eurolla, kun saan samanlaisen lähimarketista alle kympillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kai ne tuotteet sinänsä turhia ole (pl. joku banaanin säilytysrasia yms.), mutta nykypäivänä samantasoisia muoviastioita saa paljon halvemmalla ja helpommalla muualta. Miksi ostaisin Tupperilta jonkun eväsrasian yli 20 eurolla, kun saan samanlaisen lähimarketista alle kympillä?
No joku tuolla sanoi, että kaapit olisivat täynnä täysin turhia purnukoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin mainoksen ja juuri nyt Tuppervaaralla on kylkiäisenä OMENAN SÄILYTYSRASIA, jos ostaa jotain. Siis omenanmuotoinen säilytysrasia. Voiko turhempaa olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmiset TEKEVÄT niillä kipoilla! En ymmärrä ajatusmallia "Hei, tuolla on tuppervaarakutsut, menenpä sinne ja ostan taas viisi kippoa, kun viimeksi ostin neljä ja ne vievät tilaa tuolla kaapissa, enkä tiedä minne niitäkään laittaisin. On vain niin kivaa kokoontua tätien kanssa ja jutella KIPOISTA." Kipoista!
No olen käynyt ehkä viisillä kutsuilla kahdenkymmenenviiden vuoden aikana, joten hyvin mahtuu kaappiin ja hyvin ovat kestäneet. Rakastan niitä verrattuna jatkuvasti hajoaviin pakaste/orthexrasioihin, joita on myös kaapissa eri tarkoitusta varten.
Toki nuo Tupperwaret ovat vähän brutaalin värisiä suurin osa, mutta käyttöominaisuudet ja kestävyys ihan omaa luokkaansa.
Kiitos, kun puit sanoiksi sen mitä itse en osannut!
Kåytån kippoja pakastemarjoihin ja omista kymmeniä. Orthexit tuntuu kestävämmiltä. Tuppereilla on takuu mutta en jaksa jotain kippoa lähetellä pitkin ja poikin maailmaa. Kotimaisella siis mennään jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmiset TEKEVÄT niillä kipoilla! En ymmärrä ajatusmallia "Hei, tuolla on tuppervaarakutsut, menenpä sinne ja ostan taas viisi kippoa, kun viimeksi ostin neljä ja ne vievät tilaa tuolla kaapissa, enkä tiedä minne niitäkään laittaisin. On vain niin kivaa kokoontua tätien kanssa ja jutella KIPOISTA." Kipoista!
Tupperit ovat hyvänlaatuisia, kylmää ja lämpöä kestäviä muovisia rasioita, joita käytän paljon, koska teen ruokaa itse (aikaa, vaivaa ja sähköä säästäen isoja määriä kerralla), mutten halua syödä samaa kotiruokaa monta päivää peräkkäin. Aloita tämän ymmärtämisestä. Sitten voit miettiä, miten kätevää on taikinan tekeminen vain (jumppaliikkeiden tavoin) tupperia heiluttaen - ja ilman sähköä. Siitä aina eteenpäin ja kyllä sinä jossain vaiheessa ymmärrät.
Hieromasauvakutsut on paljon mukavampia kun voi vertailla eri kokoisia ja erimallisia sauvoja. Ja kuulla muiden kokemuksia niistä.
Vierailija kirjoitti:
Kåytån kippoja pakastemarjoihin ja omista kymmeniä. Orthexit tuntuu kestävämmiltä. Tuppereilla on takuu mutta en jaksa jotain kippoa lähetellä pitkin ja poikin maailmaa. Kotimaisella siis mennään jatkossakin.
Eikä siinä takuussa ole mitään järkeä, kun mitään muovikippoa ei ole terveellistä käyttää vuosikausia.
Paljonkohan noista irtoaa mikromuovia?
Olen nähnyt joillain käytössä aika kulahtaneita kippoja.
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan noista irtoaa mikromuovia?
Olen nähnyt joillain käytössä aika kulahtaneita kippoja.
Paljon, vaikka porukka kuvittelee tupperwaren muovin olevan jotenkin terveellisempää. Naarmuuntuneita, rikkinäisiä ja vanhoja muoviastioita ei kannata käyttää, koska niitä voi olla vaikea saada kunnolla puhtaaksi. Lisäksi niistä voi irrota ruokaan haitallisia aineita.
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa Kolmas kivi auringosta oli joskus Tupperwarekutsut, joita Sally emännöi. Jos tuollaista olisi todellisessa elämässä, niin menisin heti:
"Ladies, I've got chills. If you like the carrot keeper, you'll think this next item is the cat's whiskers! I give to you the super snack tube! This slick little number was designed for you
moms with little ones whose mouths alway need feedin'. Hungry kids? Hey, no problem! Car, park, or pool you'll always be ready." (pops tube's lid open)
"Ooh! You know what I smell? A bargain! And I'm gonna go get it."
Tupperware on lopettanut Suomessa.
Verkostomarkkinoinnin idea on myydä ylihintaista kamaa ja saada ostaja tuntemaan itsensä hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Tupperware on lopettanut Suomessa.
Ei kokonaan, nyt niitä voi tilata Prismasta.
Katselin niitä, mutta en löytänyt oikein mitään mitä tarvitsisin, vastaavia on omassa kaapissa.