Koska tämä panosuhdekulttuuri on oikein alkanut? Ei ollut 'ennen'. Sillä vaurioittaa hirveesti itseä ja toista. Varokaa!
Koska tämä panosuhdekulttuuri on oikein alkanut? Ei ollut 'ennen'. Sillä vaurioittaa hirveesti itseä ja toista. Itse en enää edes tiedä 'mikä' suhde mulla ollut josta vaurioitin itseni niin pahasti. En ole ikinä ajatellut että joku mun suhde olisi ollut joku panosuhde. Kamalaa jos on miehelle ollut - jotka ei edes käytä kondomia???
Kommentit (12)
Eihän se kaikille sovi. Jokainen löytäköön oman polkunsa.
Ihminen voi valehdella itselleenkin ja selostaa tuollaista puppua, kun pelkää. Älä välitä. Se on tuon vähättelijön oma moka. Sääli häntä.
Säätyjen aikana aatelisvaimo synnytti lapsia hihnalta, aviomiehet kävivät maksullisissa pitämässä hauskaa. Talonpojilla oli paljon lapsia piikojen kanssa. Antiikin maailmassa samanlaisia suhteita oli joka puolella.
Varmaan silloin kun e-pilleri keksittiin eli 1960-luvulla.
Polyamorilaiset lihallisten ilojen jakelijat ei ole oikein minua koskaan napeksinut. Henkinen terveys on tärkeämpi. Valitsen seurani sen mukaisesti.
Nykynuorethan ei edes pane enää. Ennen nimenomaan harrastettiin paljon se#siä - nykyvätykset ei osaa sitäkään enää - ainakaan ilman nettiä.
Naisilla on dil#o ja koiruliini, miehillä netti.
Nykyaikaa tällainen ja todellakin vaurioittaa itsensä, jos tuollaiseen suostuu, tunteita tulee mukaan ja toiselle olet pelkkä seksiväline. Juuri torjuin yhden, kun huomasin, että tapaus on sellainen, joka hakee vain seksiä, vaikkei sitä suoraan sanonutkaan, mutta kyllä sen huomaa ihmisen toiminnasta. Haluaako tosiaan monetkin naiset olla joku tarpeiden tyydyttäjä, jolta mies käy hakemassa seksiä paremman puutteessa.
Kyllä itse ainakin harrastin näitä nuorena ja nainen olen. En halunnut parisuhdetta, mutta kaipasin säännöllisesti hyvää seksiä, helposti, ilman etsintää.
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikaa tällainen ja todellakin vaurioittaa itsensä, jos tuollaiseen suostuu, tunteita tulee mukaan ja toiselle olet pelkkä seksiväline. Juuri torjuin yhden, kun huomasin, että tapaus on sellainen, joka hakee vain seksiä, vaikkei sitä suoraan sanonutkaan, mutta kyllä sen huomaa ihmisen toiminnasta. Haluaako tosiaan monetkin naiset olla joku tarpeiden tyydyttäjä, jolta mies käy hakemassa seksiä paremman puutteessa.
Ei kai tarvi olla kyse hyväksikäytöstä. Miksei voi olla sovittua ja molemminpuolista?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itse ainakin harrastin näitä nuorena ja nainen olen. En halunnut parisuhdetta, mutta kaipasin säännöllisesti hyvää seksiä, helposti, ilman etsintää.
Eihän naisen tarvitse seksiä etsiä, tarjolla on enemmän kuin on kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän naisen tarvitse seksiä etsiä, tarjolla on enemmän kuin on kysyntää.
Huom hyvää seksiä helposti
Ennen käytiin baarissa siinä toivossa, että joku yhden illan juttu tarttuisi mukaan.