Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko satavarmoja ettei miehenne petä

Seksytyttä
15.07.2020 |

Tuli vaan tässä mieleen,kun muutamat ystävät eroamassa,eivätkä olisi kuvitelleet miehistään,että narahtavat pettämisestä. Että oletteko täysin varmoja uskollisuudesta ja perustelkaa. Erään ystäväni mies väitti jatkuvia iltapiipahduksia kaverin luona käynneiksi. Muka autoremppaa,kattoremppaa ym. Nolosti sitten emäntä pääsi kattoo puhelintaan...

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta ei se muna siitä kulu vaikka kävisikin vieraissa.

Vierailija
2/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pettää, niin sitten pettää, mutta sitten myös menettää minut. Ja minä tiedän, että hän ei voisi elää ilman minua. Mutta tosiaan, en jaksa päätäni vaivata sillä, että pettääkö hän vai ei.

Se on vähän kuin jatkuvasti miettisi sitä ajaako joku autolla päälleni tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen varma itsestäni, eikä onnellista elämääni muut ihmiset hetkauta.

Vierailija
4/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei petä, koska tietää miten kurjalta toisesta tuntuu petetyksi tuleminen. Nuoruudessa exänsä petti miestäni.

Vierailija
5/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. En murehdi tällaisia asioita ollenkaan.

Vierailija
6/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen. Exästä en olisi voinut sanoa samoin, eikä tämä johdu siitä, että exä olisi erityisen epäluotettava vaan siitä, että hän oli ihan tavallinen mies. Nykyisellä on tiettyjä piirteitä, jotka tekevät pettämisen täysin mahdottomaksi ajatukseksi.

Vierailija
7/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään suhde ei ole turvassa.

Vierailija
8/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei petä! Eihän tuo pane enää minuakaan ;((

Vierailija
9/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ei ole miestä. Mutta siis eihän sitä koskaan voi olla yhtään mistään satavarma. Eihän se toimi, että epäilee vaikkei ole mitään selvää syytä.

Vierailija
10/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma. Mieheni ei ole mikään muna edellä juoksevaa tyyppiä, ei ole koskaan ollutkaan ja tuskin enää nyt viisikymppisenä sellaiseksi muuttuukaan. Mies ei "piipahtele" missään yksinäänkään, vaan tekee töitä kotona ja piipahtelut kodin ulkopuolella ovat yleensä minun tai poikamme kanssa tapahtuvaa maastopyöräilyä tai -kävelyä.

En ole koskaan pelännyt, että mieheni pettäisi minua ja mies tietää sen. Olemme jutelleet tästäkin asiasta ja juttelemme muutenkin hyvin paljon ihan kaikesta. Viihdymme toistemme kanssa todella hyvin, läheisyyttä on paljon ja perheemme ja parisuhteemme on molemmille se ensimmäinen asia. Yhdessä olemme olleet lähes 25 vuotta.

Jos mieheni kuitenkin löytäisi toisen naisen, niin se nainen olisi varmasti äärimmäisen upea ja ihana ihminen.

En kuitenkaan ole itsekään mikään nyhverö Nyyssönen, joten en pelkää yhtään tulevaisuutta, tuli siinä ihan mitä vain. Koronakeväänä mietimme tätäkin asiaa mieheni kanssa, sillä mieheni kuuluu riskiryhmään. Tulevaisuudesta ei voi muutenkaan koskaan tietää.

Vierailija
11/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on riittävän varma, niin ei ajattele koko asiaa.

Vierailija
12/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä suuremmalla syyllä hön panee muita ellei sitten ole joku jolla ei enää nouse millään. Ehkä sinä et ole enää hänen mielestään houkutteleva.

Vierailija
13/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisimmin pettää ne mistä ei ikinä uskoisi ulkonäön ja luonteen puolesta. Se on niille helppoa, koska niillä ei ole mitään sellaista tuolla korvien välissä joka aiheuttaisi syyllisyyttä, mikä taas vaikuttaisi käytökseen tai olemiseen. Ne pystyy pettämään ja jatkamaan päiväänsä niin kuin ei mitään olisi tapahtunut. 

Vierailija
14/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, kun hoitaa tarpeensa muualla. Kun tarpeet on hoidettu niin halua sinuun ei koskaan synny. Vähän kuin olisi syönyt jo itsensä ähkyyn herkkuja, ei siinä sitten enää kiinnosta alkaa herkuttelun jälkeen syömään jotain näkkileipää mitä on kaapissa vaikka kuinka.

Vierailija
15/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen satavarma.

Miehen libido on, jos ei ihan nolla, niin lähellä sitä.

Ei siis seksi paljon kiinnosta. Hänen mielestään myös runkkaaminen on jotenkin eläimellistä. Eli häpeä varmaan siellä takana muhii. Veikkaisin.

Ei pysty puhumaan seksistä, ei tee koskaan "helikopteria", ei tehnyt nuorena koskaan aloitteita naisten suhteen jne.

Halveksii pettäjiä, hänestä suhde pitää päättää ensin, ennen kuin katselee muualle.

Juu, luotettava on. Mutta arvaat varmasti, että meidän seksielämä ei ole kovin auvoista :(

Vierailija
16/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Oikeastaan on ainakin kerran pettänyt ja itse epäilen ettei ollut ainoa kerta. En yllättyisi jos pettäisi uudelleen, tosin kiire hänellä siihen tulee, kun ero on muutenkin edessä. Ihan sama...

Vierailija
17/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma, enkä koskaan luota kehenkään niin täydellisesti. 

Ainoa vain, että toivon jos koskaan pettää kertoo siitä itse avoimesti ja rehellisesti. 

Mulle se on loppujen lopuks se ja sama pettääkö vaiko ei. Mä kun en tuota miestä omista. 

Vierailija
18/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhdessä ihmisen kanssa, en minkään robotin. Tietenkin voi pettää. Elämä on kuitenkin itselleni pikkuisen monimutkaisempaa, tämä ei ole listan kärjessä niistä asioista jotka minua huolestuttaa.

Vierailija
19/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ole 100 % varma, mutta en myöskään sairaalloisen mustasukkaisesti vello asiassa. Luottamus on tärkeää parisuhteessa ja sitä on kunnes toisin todistetaan. 

Vierailija
20/124 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ikinä olla liian varma. Terveisin kokemusta on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi