Mikä Satuhää -pari jäänyt erityisen mielenkiintoisena mieleen?
Kommentit (180)
Ponissa ja Aasissa miehelle oli tilattu sutenöörin puku netistä :D
Mulle jäi se pyörätuolissa istunut morsian.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 22:43"]
Mulle jäi se pyörätuolissa istunut morsian.
[/quote]
Vai oliko tämä satuhäät, vai se toinen ohjelma?
Onko Tii-Mari ja Saku vielä yhdessä? Se pari jäi mieleen ja varsinkin miehen puheet vaimostaan sekä kaiken järjestävä anoppi.
Reflektoiva pari syöpyi valitettavasti mieleeni.
Tyhmä kysyy, mutta mitä tuo "reflektoiva" tarkoittaa?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 07:30"]
Poni ja Aasi,tottakai:)Miila,sitten se Tauski-fani-pariskunta,samoin jäi tuossa edellä mainittu palomies-ensihoitajapariskunta,jotka esittivät sellaisen hassu häätanssin,jonka morsian oli kai itse koreografioinut,joka oli vähän hassu.Se porilainen teinipariskunta,jotka olivat täysin saamattomia,sitten oli se jostain maalta ollut nuorehko pari,joiden häissä ei ollut kuin vanhuksia ja hevosetkin kieltäytyivät menemästä sillan yli:) Ja hei,se Evelyn ja Antti,jossa sulhanen oli BI.
[/quote]
Oliko se hevoskieltäytyjä-pari jostain ankealta Pohjanmaalta? Anoppi oli äreä jne. Hatara mielikuva jostain sellaisesta.
Saako sanoa siitä Neljät häät -ohjelmasta? Se kamala akka joka pukeutu käsittämättömän huonosti, huppariin ym toisten häihin ja suuttui omissa häissään :D
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 22:34"]
Poni ja Aasi ehdottomasti ja tuo avuton teinipari täälläkin.
Teinit halusivat häät, mutta eivät tehneet tikkua ristiin niiden hyväksi, vaan äidit siellä pakersivat... Voisin veikata, että ovat eronneet ja rumia tatuointeja on jo laseroitu.
[/quote]Eivät ole :) yhdessä edelleen, kaksi lasta ja tatuoinnitkin tallella :) Suvi ja Johannes
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 08:54"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 07:50"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 07:28"]
Skye ja Lynn ovat kissoja :)
[/quote]
Eikä ole, vaan lapsia :) Tai sitten lapsia jostain syystä kutsutaan Facebookissa kissojen nimillä...
[/quote]
Tiedän pariskunnan, ne ovat kissoja...
[/quote]Miksi et sitten tiedä että ovat tyttäriänsä?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 09:38"]
Oliko se Satuhäät jossa (punatukkainen?) orsian pilasi koko häät kiukuttelullaan ja juoksi ulos kun morsiammenryöstö ei sujunut toivotulla tavalla. Loppuillan istui yksin juhlatilan nurkassa naama norsunvitulla kun vieraat koittivat väkinäisesti pitää hauskaa.
[/quote]Se oli Neljät häät. Mut joo, Sisko tais olla tuon morsiamen nimi ja käyttäytyi huonosti muiden häissä eikä pukeutumisellaan osoitanut minkäänlaista kunnioitusta -tai tyylitajua tai tilannetajua- muiden häitä kohtaan.
Sanomattakin selvää, että Poni ja Aasi. Sitten se pariskunta, jossa nainen oli raskaana toiselle miehelle silloin kun alkoivat seurustella.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 22:47"]
Anu ja Terhi
mitä lie kuuluu heille
[/quote]
Eronneet ovat, ja tummalla naisella (kumpi hän olikaan, Terhi muistaakseni) on uusi kihlattu (nainen) ja olikohan toinen lapsikin.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 10:04"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 09:42"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 08:54"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 07:50"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 07:28"]
Skye ja Lynn ovat kissoja :)
[/quote]
Eikä ole, vaan lapsia :) Tai sitten lapsia jostain syystä kutsutaan Facebookissa kissojen nimillä...
[/quote]
Tiedän pariskunnan, ne ovat kissoja...
[/quote]
No miksi Facebook-kuvissa, jossa on pelkästään tämä nainen ja lapset, näitä lapsia puhutellaan kissojen nimillä? Suora lainaus yhden kuvan kommentista: "Skyella punanen käsilaukku". Mutta tää nyt on ihan ot, kiinnostaisi vaan tietää jos kerran tunnet heidät.
[/quote]
En tiedä mitä kuvia katsot, mutta ko Mintulla ei ainakaan tuossa profiilissaan joka mulla näkyy ole ainuttakaan kuvaa mistään lapsesta. Minttu asuu profiilinsa mukaan nykyään Tallinnassa ja hänellä ei ole lapsia (saati kahta) mun tietojeni mukaan. Kissoja kyllä.
[/quote]kuka ihmeen Minttu??
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 01:53"]
Se jossain syrjäkylässä asuva pari, jossa mies oli alle parikymppinen, huomattavasti morsianta nuorempi ja morsian oli lesbo-foobikko. Olivat tavanneet muistaakseni jossain ABC:lla. Tuli tv:stä vuosi sitten keväällä. Muistaako joku parin nimiä?
[/quote]Ilpo ja Anri
Mulla on jäänyt mieleen jakso, jossa oli kamalan äreä anoppi... Paria en muista sitten kirveelläkään uhatessa.
Mut anopin hääjärjestelyt oli kyllä rasittavan kuulosta " kakkuun ei mitään vadelmia tule, ei missään nimessä" ja jostain seinäkellostakin oli vissiin joku valitus... Äh kun en muista selittää tarkemmin :D
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 22:07"]
Tän tuotantokauden olen näköjään katsonut todella tarkkaan, muistin näistä melkein kaikki :)
http://yle.fi/vintti/ohjelmat.yle.fi/satuhaat/kesan_2009_parit.html
Olikos ne nuo Päivi ja Jari jotka aika nopeasti sitten erosivatkin? Onko tietoa muuten muista Satuhää-pareista, vieläkö ovat yhdessä?
[/quote]Oon joskus nähnyt sitä miestä (Jaria) tutun tuttujen kautta. On aika.. erikoinen. Ei vetoaisi minuun aviomiesmielessä -eikä kyllä muutenkaan.
Poni ja Aasi ehdottomasti ja tuo avuton teinipari täälläkin.
Teinit halusivat häät, mutta eivät tehneet tikkua ristiin niiden hyväksi, vaan äidit siellä pakersivat... Voisin veikata, että ovat eronneet ja rumia tatuointeja on jo laseroitu.