Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isät toivovat poikia

Vierailija
15.11.2005 |

Mä oon tosi onnellinen et, oon synnyttäny pojan. Miehethän toivoo poikaa useinmiten. Kaveri on synnyttäny jo 3 tyttöä ja, viimeisin oli kuulema miehelle paha pettymys, kun ei vieläkään poikaa saanut. Tytöt on muutenkin jotenkin ärsyttäviä kimittäjiä.

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa on poika ja tyttö. Omat veljeni kyllä vievät äidilleenkin lapsia hoitoon. Mutta mun äitipä on kiva ja mukava anoppi.

Vierailija
2/102 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli yhtä hymyä kuin saatiin tietää odottavamme tyttöä. ja tyttö tuli=)

nyt vauva on isin pikku prinsessa=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se meilläkin niin on, että anopille ei viedä lasta hoitoon, vaan mun oma äiti hoitaa muksuja kun apua tarvitaan.

Vierailija
4/102 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oikein keskustelun siitä aloittivat. Toivottavasti te, jotka laitatte lapset arvojärjestykseen sukupuolen mukaan, ette edes koskaan saakaan tyttöjä! Kyllä kävisi tyttöä sääliksi, mikä lie ovimatto siitäkin tulisi elämässään.

Entä sitten isät, jotka rupeavat ostamaan autoja ym. leluja odottaessaan toisen lapsen syntymää (ensimmäinen oli tietysti ei-toivottu tyttö) Toivon todella, että saavat sen toivomansa pojan! Pistäisivät muuten tyttöraukan varmaan kierrätykseen.

T. Kauhistunut tytön äiti

Vierailija
5/102 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jo 11-vuotias mutta, pienestä pitäen olen toivonyt poikaa, ja 4-vuotta sitten sen sain. Kolmatta odotellaan ja mä haluaisin toisen tytön, mies toivoo poikaa. Saapi nähdä kumman toive toteutuu.

Vierailija
6/102 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kun olen näitä lueskellut niin tyttölasten äidit vaikuttaa selvästi enemmän ilkeiltä kuin poikalasten äidit. Katkeruuttako.

Vierailija
7/102 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne tytöt vielä viettelee sen meidän poikarukan, eikä äitee enää ole niin tärkeä sen jälkeen. Ja sama toisinpäin.

Muuta syytä en tälle sukupuolikateudelle ymmärrä. Tai sitten asia todellakin on niin kuin joku tuolla mainitsi; vain molempia sukupuolia saaneilla on avartunut ajatusmaailma, muut ovat ahdasmielisiä.

Vierailija
8/102 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, kun lapsi syntyy niin sukupuolella ei ole enää väliä. Paitsi teillä hulluilla, jotka pädette täällä...

Suuri osa tuntemistani miehistä on raskausaikana haaveilut pojasta, mutta kun tyttö on syntynyt on isät myytyjä, kuten olisivat pojastakin.

Yritän tässä rautalangasta vääntää, että lapsi on rakas tyttönä ja poikana ja vain täysin tunteeton tomppeli voi halveksia toista näistä ihanuuksista!

Luulen, että suurin osa haluaisi molemmat. Kun ei ole saanut niin liekö katkerien ja lapsellisten kirjoittelujen syy...?

Vierailija
9/102 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se lapsillekin rikkaus kun on kaksi rakastavaa mummia. Toivottavasti te itsekkäät, jotka suositte omaa äitiänne jäätte tulevaisuudessa vähemmälle, mitä lastenlasten näkemiseen tulee...

Vierailija
10/102 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kun näitä lukee niin kyllä tyttöjen äidit ovat niitä ilkeitä...

Jos aloitus on selkeästi toista sukupuolta syrjivä (ihan sama kumpaa, nyt tyttöjä, toisella kertaa poikia) kuvittelitko jokaisen vastaajan pystyvän vastaamaan nätisti? Jotkut todellakin pahoittavat näistä mielensä -kuten tietysti suurin osa provoilijoista haluaakin- ja silloin on vaikea vastata asiallisesti.

Minusta nämä toista sukupuolta arvottavat viestiketjut ovat lapsellisia, niin aloitukset, " ilkeät" vastaukset kuin sukupuolen perusteella arvottavat kirjoittajatkin.

Vierailija
11/102 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottiin poikaa, ja ihanaa se saatiin. Mies toivois seuraavastakin poitsua mut, mä taas haluaisin tytön. Tuttavapiirissä ihan yleisesti moni mies poikaa toivoo enemmän.

Vierailija
12/102 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilla 2 poikaa ja tyttö. Tuttavaperheen isää kävi minunkin sääli kun kolmaskin oli tyttö. Puhui niin aina pojasta kun odottelivat vielä. Tosin huomaan kyllä hänen olevan ylpeä myös tytöistään. Toivottavasti silti saavat joskus sen pojankin.

Vierailija
13/102 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin yhden tytön ja yhden pojan äiti

Vierailija
14/102 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen ylpeä omasta esikoispojastani! säälittää tyttöjen äidit... salaa tietysti!

Vierailija
15/102 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

montaa lastaa tehä ku yrittää sitä poikaa.

Vierailija
16/102 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö on isän silmäterä ja ylpeä on tytöstään niinkuin minäkin.

Meillä on poikakin ja yhtä rakkaita ovat!! Tosin taitaa poika olla " mammanpoika" , kun tyttö taas on isän silmäterä:)

Vierailija
17/102 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan en ppoikaa haluaisi edes eikä kyllä miehenikään. ei ne sen kummoisempia ole kuin tytötkään.

Vierailija
18/102 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuntona kaupungin vuokrakämppä?? Päälle vielä kouluttamaton sovinistimies, joka piereskelee sohvalla, ei osallistu kotitöihin, pukkaa vaimon (avo) paksuksi kolmen vuoden välein, ettei kotihoidontuki lopu ja polttaa ketjussa punaista mallua.

Kyllä voin sanoa että on se hyvä että tekin olette ylpeitä jostakin:) :)

Vierailija
19/102 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö rautalangasta vääntää, että ihania ja rakastettavia lapset!!!

Sukupuolella ei ole väliä. Ainakaan tervepäisillä vanhemmilla!

Vierailija
20/102 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tyttö ja poika. Molemmat tietysti rakkaita mutta, kyllä isä ihan selkeästi oli pojasta enemmän innoissaan. Se on vaan karu totuus ja, kannattaa hyväksyä se ilkeilemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan