172cm pitkä kaverini kutsuu itseään "siroksi", vaikka painaa lähes 60 kymmentä kiloa
Täytyi lähes naurua pidätellä. Eihän pitkä ja / tai yli 170cm nainen voi millään kutsua itseään "siroksi" vakava ilme naamallaan. 😁
Kommentit (39)
No paljon sirommassa kunnossa hän on minuun verrattuna!
T:174 cm, 80 kg
No 60 kymmentä kiloa painavaa on vaikea uskoa siroksi.
Kyllä mäkin pitäisin 600 kiloista aikamoisena tonnikeijukaisena, enkä kovin sirona.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla olisi kyllä paljon varaa laihduttaa. Ei se ole niin vaikeaa!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitkä nainen voi oikein hyvin olla siro rakenteeltaan. Minusta ainakin upeampi ilmestys pitkine säärineen toisin kuin monet lyhyet.
Mä olen siro 175 cm, mutta lyhytsäärinen. Pitkällä ei automaattisesti ole pitkiä jalkoja ja monella minua lyhyemmällä on huomattavasti pitemmät jalat.
Sirous johtuu luuston rakenteesta, ei varsinaisesti painosta. Tai voi se paino toki peittää sen sirouden alle. Tosin 60 kiloa ei kyllä ole tuon pituisena mikään lihava. Itse olen vain 166, mutta siro en ole, kun mitta rinnan altakin oli alipainoisena 74 cm. Siroilla on jotain 60 tai max 65 cm. Nilkka oli 18 cm ja ranne 14 cm. Ei mitään siron mittoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinulla olisi kyllä varaa viisastua. Ei se ole niin vaikeaa!
Hyvin voi olla siro jos on kapealuustoinen eli leptosomin vartalo. Leveämpi kropanmalli on sitten pyknikko tai atleetti. Eroa löytyy.
Wow, 60 kiloa! Sehän on yli 7 leiviskää!
600 kg ei ole ihmiseksi ainakaan siro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitkä nainen voi oikein hyvin olla siro rakenteeltaan. Minusta ainakin upeampi ilmestys pitkine säärineen toisin kuin monet lyhyet.
Mä olen siro 175 cm, mutta lyhytsäärinen. Pitkällä ei automaattisesti ole pitkiä jalkoja ja monella minua lyhyemmällä on huomattavasti pitemmät jalat.
Tietysti voi olla persjalkainen ja pitkä, mutta harvemmin se menee niin päin, että lyhyellä ainakaan olisi näyttävät ja pitkät sääret.
Sirous viittaa minusta kevyeen ruumiinrakenteeseen, eli ohuisiin luihin ja kapeaan rakenteeseen. Itse olen 180 cm nainen ja nuorena painoin 62 kg, mutta olin silti raskasrakenteinen. Ranteet ja nilkat ovat paksummat kuin muilla naisilla. Lisäksi lantiokin on leveämpi, samoin hartiat. Esim. huippumallit ovat kyllä samanpituisia kuin minä, mutta rakenteeltaan sirompia. En mahtuisi samoihin vaatteisiin kuin he, vaikka olisin kuinka laiha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinulla olisi kyllä varaa viisastua. Ei se ole niin vaikeaa!
Mitä viisasta on ylipainon ylläpidossa? Kerro toki.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. 600 kg > 80 kg
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin pitäisin 600 kiloista aikamoisena tonnikeijukaisena, enkä kovin sirona.
Jos korkeus on vaikka 20 metriä, voi ollakin siro.
Tosissasi mittailet jotain nilkan- ja ranteenympäryksiä??? Itse oöe 177cm ja 57kg. En tiedä olenko siro vai en, mutta vaatekoko kuotenkin S tai 36.
Et taida ymmärtää, mitä siro tarkoittaa. Ystäväni, jolla on useampia kymmeniä kiloja ylipainoa on siro rakenteeltaan, sen näkee käsistä ja ranteista. Minulla taas 60-kiloisena isot kädet ja paksut ranteet, olen nimittäin siron vastakohta eli romuluu. Ranteissa harvemmalla on läskiä, siitä luuston rakenne näkyy hyvin.