Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihtunut 12 kg ja edelleenkin puutteessa

Vierailija
22.05.2013 |

Mitä hittoa mä teen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kaupassa hakemassa ruokaa, sitähän sää kysyit!

Vierailija
2/7 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet vähentänyt syömisiäsi ja yrittänyt sitä kautta säästää rahaa jotain tärkeää varten ja rahaa puuttuu vielä? Vai olet seksin tarpeessa ja oletit kilojen myötä tulevan viehättäväksi ja haluttavaksi? Ehei, ei se noin mene. Seksuaalisuus lähtee korvien välikkeestä ja on itsepetosta olettaa laihtumisen korjaavan elämässä rempallaan olevat asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus voi olla aika huono keino puutteen torjuntaan, koska ainakin minulla kilojen vähentäminen ja elämäntapojen terveellistäminen vain lisäsi seksihaluja.

Vierailija
4/7 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 20:03"]

Laihdutus voi olla aika huono keino puutteen torjuntaan, koska ainakin minulla kilojen vähentäminen ja elämäntapojen terveellistäminen vain lisäsi seksihaluja.

[/quote]

No en oo saanut sitä seksiä, vaikka oonkin laihtunut. Luulin, että sillä keinoin saisin sitä.

Vierailija
5/7 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennahan ap hieman tilannettasi. Oletko parisuhteessa pihtarin kanssa vai kokonaan ilman kumppania?

Vierailija
6/7 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennahan ap hieman tilannettasi. Oletko parisuhteessa pihtarin kanssa vai kokonaan ilman kumppania?

Vierailija
7/7 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 20:21"]

[/quote]

Kokonaan ilman kumppania. Eikä sitä ole löytynyt, vaikka kiloja on karissut yhdeksässä kuukaudessa se 12.