Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako viiltelyarpiblogista kakkaa niskaan?

Vierailija
12.07.2013 |

Aloitin niitä käsittelevän blogin, tai oikeastaan niiden poistoa käsittelevän, kun tiedän aika monella olevan aikuisiällä sama ongelma, teininä tuli pilattua kädet tyhmyyksissään. Uskallanko laittaa kommentointimahdollisuuden kaikille? Miten noissa blogeissa yleensä ikävää kommenttia tulee?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp, jos sattuisit huomaaman tämän!

Vierailija
2/15 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko mulle, teinin äidille, mikä saa viiltelemään? Mä en ymmärrä sitä miksi joku haluaa satuttaa itseään ja tuhota luontaista kauneutta? Mistä tunnistaa milloin on tosi kyseessä vai vain halu satuttaa itseään hetkellisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysyisi sitä bloggaajalta joka on viillellyt teininä?

Vierailija
4/15 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tyttäreni viiltelyarvet ovat hävinneet kokonaan, oli käsissä ja jaloissa. Koskaan ei viiltänyt syvältä, ei tarvinnut tikkejä.

Vierailija
5/15 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mutta:

Ei hitto, aika mennä nukkumaan. Silmät on niin kierossa että luin tuon termin monta kertaa "viherpiiperöpartyblogi".

Vierailija
6/15 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2013 klo 01:07"]

OT, mutta:

Ei hitto, aika mennä nukkumaan. Silmät on niin kierossa että luin tuon termin monta kertaa "viherpiiperöpartyblogi".

[/quote]

:DD

Vierailija
7/15 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i]Kerrotko mulle, teinin äidille, mikä saa viiltelemään? Mä en ymmärrä sitä miksi joku haluaa satuttaa itseään ja tuhota luontaista kauneutta? Mistä tunnistaa milloin on tosi kyseessä vai vain halu satuttaa itseään hetkellisesti?[/i]

En ole ketjun aloittaja, mutta haluan sanoa että viiltely on aina hätähuuto ja hetkellinenkin halu satuttaa itseä tulisi aina käsitellä. Se ei ole terve reaktio.

Itselle, kovan luokan perfektionistille, viiltely oli teininä ennen kaikkea rangaistus. Joskus vedin yhtä monta viiltoa kuin olin jäänyt kokeen täysistä pisteistä. Joskus kyse oli vain siitä, että halusi tuntea olevansa hallinnassa. Että kykenee kurittamaan omaa ruumistaan ja nousemaan kivun yläpuolelle. Jokaisella on omat motiivinsa tähän, mutta nämä olivat omani. 

Vierailija
8/15 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 04:12"]

Minulla on viiltelyarpia. Joitain vuosia sitten kyselin monilta eri plastiikkakirurgiaklinikoilta niiden poistomahdollisuudesta, mutta kovin ovat vähissä vaihtoehdot. Mitään kunnollista hoitoa ei ole tarjolla, paitsi ihon poisto ko. alueelta ja siitäkin toki jää arvet. Kehittyneempiä hoitoja odotellen ja sillä välin pitkiä hihoja käyttäen...

Mutta jatka ihmeessä blogiasi!! Ja tyhmiä kommentteja tulee varmaan ihan joka blogiin. Älä anna niiden häiritä.

[/quote]

Hei, mitä kaikkia muotoja kyselit? Jos satut vielä tämän näkemään...

Vierailija
9/15 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä

t. ex-viiltelijä

Vierailija
10/15 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://puhtaatkadet.blogspot.fi/

Mietin hetken uskallanko, nyt on vapaa kommentointi, mutta toisaalta ihan sama mitä kommenttia tulee. En voi tehdä tekemättömäksikään. :/

Vierailija
11/15 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan halua kakkaa heitellä. Eri asia, jos olisi joku viiltelyä ihannoiva blogi tms..

Vierailija
12/15 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä ihannoiva, yritän samalla kertoa miten typerää se on ja siitä kärsii oikeasti pitkään. Toivon että edes joku nuori huutaisi toisella tavalla apua, meinaan aika paljon rajottaa työelämässä arvet. :/ Ja muutenkin, ei kovin kaunista katseltavaa.

ap

Vierailija
13/15 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee, ihan samamistä kirjoittaa ;( 

itse vain luen ehkä vähän surullisenakin, että moni kokee viiltelyn olleen tyhmyyttä. eihän se ole fiksua, mutta ei siinä ole kyse järkevyydestä tai älystä. sillä hetkellä ei ehkä mikään muu keino toiminut. minusta arvet ovat selviytymisen merkkejä.

Vierailija
14/15 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin haluan lukea sun blogia:)

- viiltelyarpiaan peittelevä

Vierailija
15/15 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on viiltelyarpia. Joitain vuosia sitten kyselin monilta eri plastiikkakirurgiaklinikoilta niiden poistomahdollisuudesta, mutta kovin ovat vähissä vaihtoehdot. Mitään kunnollista hoitoa ei ole tarjolla, paitsi ihon poisto ko. alueelta ja siitäkin toki jää arvet. Kehittyneempiä hoitoja odotellen ja sillä välin pitkiä hihoja käyttäen...

Mutta jatka ihmeessä blogiasi!! Ja tyhmiä kommentteja tulee varmaan ihan joka blogiin. Älä anna niiden häiritä.