Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elääkö joku OIKEASTI avoimessa suhteessa??

Vierailija
22.05.2013 |

En voi käsittää kuinka siihen pystyy, en kerta kaikkiaan käsitä.

Kertokaa mulle miksi, miten ja kuinka kauan.

Kertokaa siis millaista elämänne (arkenne) avoimessa suhteessa on!

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset säännöt teillä oli? Millaisia sääntöjä avoimessa suhteissa elävillä on? [quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 19:16"]

Tottakai voi ihastua työkaveriinsa ja tämän kanssa alkaa suhde. Kyllähän niin pariutuu sinkutkin!

Mitä taas tulee avoimeen suhteeseen ja se on nähty ja koettu. Päätettiin lopettaa se ja taas ollaan "tavallisia".

Naisena on helppo löytää panoseuraa kun vaan ilmoittaa että saa luvan kanssa tulla kuksimaan. Mies taas joutuu keksimään tarinoita tai välttelee aihetta odottaako joku kotona.

On paljon erilaisia suhteita, osassa seksiä haetaan syynä tai toisena muualta. Tunnen erään johtajan olla on kiiltokuva elämä, kaksi lasta, rikas mies, hyvä työ ja etsii naista yöllä sänkyyn.

Miten voikin muiden elämä olla miin kiinnostavaa? Kai on oma elämä kunnossa niin on varaa näykkiä muita.

On pareja jotka etsii selvinpäin toista paria tai kolmanneksi parille ja on tälläisiä jotka hakee sitten yksin lisäsäpinää. Se on seksiä.

Nyt kun me ollaan taas tavallinen pari niin meillä on ne tavalliset säännöt. Ei lähdetä iskeen, ei mennä kenenkään iholle ja ehdottelut on kiellettyjä.

Säännöt oli kun sai mennä ja niitä piti noudattaa.

[/quote]

Vierailija
42/116 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset säännöt teillä oli? Millaisia sääntöjä avoimessa suhteissa elävillä on? [quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 19:16"]

Tottakai voi ihastua työkaveriinsa ja tämän kanssa alkaa suhde. Kyllähän niin pariutuu sinkutkin!

Mitä taas tulee avoimeen suhteeseen ja se on nähty ja koettu. Päätettiin lopettaa se ja taas ollaan "tavallisia".

Naisena on helppo löytää panoseuraa kun vaan ilmoittaa että saa luvan kanssa tulla kuksimaan. Mies taas joutuu keksimään tarinoita tai välttelee aihetta odottaako joku kotona.

On paljon erilaisia suhteita, osassa seksiä haetaan syynä tai toisena muualta. Tunnen erään johtajan olla on kiiltokuva elämä, kaksi lasta, rikas mies, hyvä työ ja etsii naista yöllä sänkyyn.

Miten voikin muiden elämä olla miin kiinnostavaa? Kai on oma elämä kunnossa niin on varaa näykkiä muita.

On pareja jotka etsii selvinpäin toista paria tai kolmanneksi parille ja on tälläisiä jotka hakee sitten yksin lisäsäpinää. Se on seksiä.

Nyt kun me ollaan taas tavallinen pari niin meillä on ne tavalliset säännöt. Ei lähdetä iskeen, ei mennä kenenkään iholle ja ehdottelut on kiellettyjä.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos se puoliso rakastuu tosissaan siihen seksikumppaniin? Miten voitte luottaa siihen, että olette aina ykkösiä?

Vierailija
44/116 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa ottaa sen panokaverin numeroa tai lämmitellä selvästi suhdetta. Vaikka tutustuu toiseen enempi kuin kahvilankassaan niin se ei ole silti vapaata lihaa vaikka sitä vähän nauttii.

Ei saa soitella perään vaan suhde on jo olemassa, puhe on vaan yhden yön seksistä. Kertaluontoinen nautinto.

Ei elämää voikaan suunnitella eikä voi sanoa että olisi toisen "ykkönen" eikä itse koskaan ikinä ihastu, työkaveriinsakaan vaikkei olisi vapaatakaan suhdetta. Uskallan väittää että valtaosa työpaikka ihastumisista ja seksikokemuksista on pettämisiä.

Vapaassa suhteessa pointti ei ole että siinä ollaan koska katsellaan parempaa vaan nimenomaan luottamus toiseen pitää olla ja molemmilla on samat oikeudet. Jos itse kestää sen että panisi muita mutta olisi mustasukkainen kumppanin tekemisistä niin ei se parisuhde tule kestämään. Meidän yksi tapa oli että puhuttiin siitä mitä tehtiin, monestiko ja tekikö jotain toisin. Nämä piti sitten kertoa toiselle. Sitä se avoimuus meistä oli.

Ja jos jompikumpi tahtoi lopettaa avoimen suhteen niin se loppuu. Meillä vaan ei enää tullut lähdettyä baarista jatkoille. Ei sen kummempaa. Vaikka me ei olla enää käyty yökylissä niin kun toinen lähtee niin sitä saattaa sanoa ettei ole kiire.. Olen tässä.

Rakastaminen on uskomista ja toivomista. Siihen että oma ja kumppanin rakkaus pysyy.

Minulle oma mies on parasta mitä tiedän. Enkä voi sanoa etteikö joskus jotain voisi tapahtua ja suhde loppua mutta tämä on niin monessa kerroksessa koettu että mieheeni luotan ja rakastan, vaikka rakastuisin niin se ihastuminen muuttuisi arkiseksi ja millaiseksi suhde muuttuisi?

Me puhuttiin asiasta pitkään vitsinä. Ensin ihan raapaistiin pintaa ja se alkoi tulla vitsinä useammin. Ja sitten lopulta sovittiin että mitä voisi tehdä ja kenen kanssa. Me vältellään tuttuja, mieluiten homma kannattaa hoitaa eri kaupungissa.

Jos tahtoo vaan saada ja oma suhde ei ole vahva niin väitän että ihastuminen on helpompaa. Tottakai aina on mahdollista että ihastuu vaikka olisi vahvassa suhteessa ja jalat olisi maassa mutta ei vapaa toimi jos on pelimies. Kumppaniaan pitää kunnioittaa ja häntä pitää suuresti arvostaa. Pitää nähdä koti sellaisena paikkana jonne kehtaa tulla tekojensakin jälkeen, koska seksisuhde jossa on takana vilunkipeliä ajaa suhteen kriisiin. Se ei vaan toimi niin että kumppani alkaa keräämään kesäkissoja.

33

Vierailija
45/116 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 21:03"]

Mitäs jos se puoliso rakastuu tosissaan siihen seksikumppaniin? Miten voitte luottaa siihen, että olette aina ykkösiä?

[/quote]

Luotan suhteeseemme. Uskon ettei mistään löydy miehelleni sopivampaa kumppania kuin minä. Kauniimpia varmasti löytyy, fiksumpia ja monin tavoin parempia, mutta luotan siihen että juuri minä, parisuhteemme ja se työ mitä olemme tehneet sen eteen tarjoaa miehelle paljon enemmän kuin mikään uusi ihmissuhde. Mies ajattelee minusta samoin.

On tietenkin mahdollista että mieheni löytää lopulta jonkun toisen, tai minä. Mutta ei ole mitään takuuta etteikö niin tapahtuisi, vaikka olisimme yksiavioisessa suhteessa. 

Vierailija
46/116 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 19:07"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 18:59"]

Miehen täytyy olla tosi rikas. 

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 18:38"]

Mä oon se joka kertoi toiseen suuntaan avoimesta suhteesta, ja se herätti täällä kummastusta niinkun arvasinkin.

Ollaan miehen kanssa ihan erilaisia näiltä tarpeiltamme, mä hyväksyn miehen sellaisena kun se on, ja rakastan sitä paljon. Mulla ei ole mitään tarvetta rajata ja pakottaa sitä johonkin muottiin, jos se ei sillon ole onnellinen. Jos se, että se saa tapailla monia naisia ja olla silti minun kanssani tekee hänet onnelliseksi, niin mikäs siinä. Arvostan, että mies on rehellinen mulle, eikä esitä jotain mitä ei ole ja pelaa seläntakana. Edellisen miehen kanssa tuli se koettua, ja voin vain todeta, että mikään ei ole koskaan sattunut niin paljon.

Mitä taas tulee muhun, niin mulla ei todellakaan ole mitään tarvetta toimia kuin mieheni, mä olen ollut kahden miehen kanssa elämäni aikana (seurustellut ja ollut sängyssäkin vain niiden kahden kanssa) ja se on mun mielestä ihan tarpeeksi. Mä en kaipaa mitään randomiseksiä vieraiden ihmisen kanssa, enkä halua muutenkaan tapailla ketään, en ole edes näissä oikeissa suhteissani tykännyt siitä tapailuvaiheesta. Ja mua ärsyttäisi suunnattomasti junailla päässäni monen miehen mukaan aikatauluja ja miettiä monen ihmisen tunteita ja asioita. Mä en pysty jakautumaan sillä tavalla, ja jos mun pitäisi, se tekisi mut onnettomaksi. Tästä kun joskus miehen kanssa puhuttiin, hän totesi että se on hyvä, koska hänestä tuntuisi pahalta jos olisin muiden miesten kanssa. Siksi siis tiedän, että se ei olisi hänelle ihan ok. Mutta toki tiedän myös, että jos nyt ihan oikeasti jostain syystä haluaisin tehdä samaa kuin hän, ja miehelle haluni ilmaisisin, ei hän minua kieltäisikään, koska ei oikesti voi kun itse tekee samoin.

Meillä on parisuhde historia siis se, että mulla on takana yksi tosi pitkä suhde, jossa mies valheteli ja petti pahimmalla mahdollisella tavalla. Menetin uskoni koko ihmiskuntaan ja kävin tosi pohjalla, lupasin itselleni, että enää koskaan en anna saman tapahtua ja enää koskaan en ota miestä joka ei ole 100%rehellinen. Mies taas on ollut useammassa suhteessa, joista kaikki on kaatuneet siihen, että mies ei ole yksiavioisena onnellinen, ja kukaan naisista ei ole hyvksynyt että mies haluaa tapailla myös muita. Tavatessamme hän totesi ihan suoraan, että ei ala yksiavioiseen suhteeseen enää ikinä. Ja mä arvostin rehellisyyttä. Kun sitten enemmän rakastuttiin ja oltiin pidempään oltu yhdessä, mies sanoi että jos mua alkaa häiritsemään, niin sanon vaan ja hän lopettaa, että tässä suhteessa hän ehkä voisi ollakin kohtuu onnellinen myös yksiavioisena, ja vaikkei olisikaan niin valitsisi minut.

CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it [/quote]

[/quote]

Hmm koska sinulla oli huono kokemus valehtelevasta pettäjästä päädyit valitsemaan rehellisen "pettäjän"? Harmi sinänsä, usko taikka älä maailmassa on oikeasti miehiä jotka eivät petä ollenkaan. Ja mistä muuten tiedät että tämä nykyinen on 100% rehellinen?

[/quote]

Mutta eihän tuo nykyinen petä.

Vierailija
47/116 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia laitoinkin "pettäjä" lainausmerkeissä. Tarkoittaen ihmistä joka rehellisesti panee muita naisia.

Vierailija
48/116 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 18:51"]

Mä oon se joka kertoi toiseen suuntaan avoimesta suhteesta, ja se herätti täällä kummastusta niinkun arvasinkin.

Ollaan miehen kanssa ihan erilaisia näiltä tarpeiltamme, mä hyväksyn miehen sellaisena kun se on, ja rakastan sitä paljon. Mulla ei ole mitään tarvetta rajata ja pakottaa sitä johonkin muottiin, jos se ei sillon ole onnellinen. Jos se, että se saa tapailla monia naisia ja olla silti minun kanssani tekee hänet onnelliseksi, niin mikäs siinä. Arvostan, että mies on rehellinen mulle, eikä esitä jotain mitä ei ole ja pelaa seläntakana. Edellisen miehen kanssa tuli se koettua, ja voin vain todeta, että mikään ei ole koskaan sattunut niin paljon.

Mitä taas tulee muhun, niin mulla ei todellakaan ole mitään tarvetta toimia kuin mieheni, mä olen ollut kahden miehen kanssa elämäni aikana (seurustellut ja ollut sängyssäkin vain niiden kahden kanssa) ja se on mun mielestä ihan tarpeeksi. Mä en kaipaa mitään randomiseksiä vieraiden ihmisen kanssa, enkä halua muutenkaan tapailla ketään, en ole edes näissä oikeissa suhteissani tykännyt siitä tapailuvaiheesta. Ja mua ärsyttäisi suunnattomasti junailla päässäni monen miehen mukaan aikatauluja ja miettiä monen ihmisen tunteita ja asioita. Mä en pysty jakautumaan sillä tavalla, ja jos mun pitäisi, se tekisi mut onnettomaksi. Tästä kun joskus miehen kanssa puhuttiin, hän totesi että se on hyvä, koska hänestä tuntuisi pahalta jos olisin muiden miesten kanssa. Siksi siis tiedän, että se ei olisi hänelle ihan ok. Mutta toki tiedän myös, että jos nyt ihan oikeasti jostain syystä haluaisin tehdä samaa kuin hän, ja miehelle haluni ilmaisisin, ei hän minua kieltäisikään, koska ei oikesti voi kun itse tekee samoin.

Meillä on parisuhde historia siis se, että mulla on takana yksi tosi pitkä suhde, jossa mies valheteli ja petti pahimmalla mahdollisella tavalla. Menetin uskoni koko ihmiskuntaan ja kävin tosi pohjalla, lupasin itselleni, että enää koskaan en anna saman tapahtua ja enää koskaan en ota miestä joka ei ole 100%rehellinen. Mies taas on ollut useammassa suhteessa, joista kaikki on kaatuneet siihen, että mies ei ole yksiavioisena onnellinen, ja kukaan naisista ei ole hyvksynyt että mies haluaa tapailla myös muita. Tavatessamme hän totesi ihan suoraan, että ei ala yksiavioiseen suhteeseen enää ikinä. Ja mä arvostin rehellisyyttä. Kun sitten enemmän rakastuttiin ja oltiin pidempään oltu yhdessä, mies sanoi että jos mua alkaa häiritsemään, niin sanon vaan ja hän lopettaa, että tässä suhteessa hän ehkä voisi ollakin kohtuu onnellinen myös yksiavioisena, ja vaikkei olisikaan niin valitsisi minut.

"ei tarvetta rajoittaa tai pakottaa miestä". Yritän tässä ymmärtää teidän kantilta mutta jotenkin tuntuu ihan mahdottomalta. Ei kai kukaan nainen pakota miestä olla vain itsensä kanssa, vaan oletus on se että mies haluaa olla vain kanssasi koska haluaa ja rakastaa, eikä koe tarvetta olla muiden kanssa. Miten voin luottaa tai rakastaa miestä jolle minä en riitä?

Eli hyväksyn ihmiset joilla on avoimet suhteet, mutta en usko että heillä on sitä oikeaa rakkautta. Rakastavat varmaan itseään tosin yli kaiken, pitää saada kaikki, parisuhde sekä sinkkuelämä samassa.

[/quote]

Et näytä ymmärtävän. Seksi ja rakkaus on kaksi eri asiaa. Mies varmasti rakastaa naista todella paljon, mutta se ei riitä. Pitää saada seksiä muiltakin. Kun sitä saa niin mies onn tyytyväinen. Kun hän on tyytyväinen hänellä riittää energiaa pitää vaimo tyytyväisenä. Se oikeasti antaa todella paljon virtaa mieheen. Jotenkin kun miehelle antaa luvan nussia muita, niin mies ei enää koskaan murjota, on todella harvoin vihainen ja mieluusti tekee kaikenlaista naisen puolesta. Monella tapaa hyvä koko perheelle. Koska mies ei kuitenkaan rakasta niitä naisia. Se on vaan seksiä

Vierailija
49/116 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI se ole avoin suhde jos mies saa panna vierasta pillua niin paljon kuin ehtii mutta vaimo ei saa. Vaimo toki saa olla uskollinen eikä tarvitse haluta muita mutta PITÄÄ OLLA myös samat edut eli oikeus panna muita niinkuin miehelläkin ihan periaatteesta. Ja miehellä ei ole mitään valittamista jos vaimo kerrankin panee naapuri Penaa ihan huvikseen. Jos mies panee kaikkea mikä liikkuu ja sitten kehtaa vetää herneen nenuun kun vaimo vähän nautiskelee muualla niin suhde ei ole avoin vaan nainen on alistettu kynnysmatto jolle saa tehdä mitä vaan kunhan mies ei jätä!

Vierailija
50/116 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää nämä jotkut reppanat jotka väittää elävänsä "avoimessa liitossa" jos vain mies saa panna muita ja vaimo istuu lasten kanssa kotona odottomassa :(

Vierailija
51/116 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 19:16"]

[/quote]

Juuri niin. Nainen saa panoseuraa hetkessä ja todella helposti. Miehelle se on paljon vaikeampaa. 

Vierailija
52/116 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Koska toisen ei tarvitse valita. Yleensä ero tulee koska pitää valita kahden ihmisen välillä kokonaan. Mutta nyt hän saa tapailla toistakin joten valintaa ei tarvitse tehdä.        Uskon että mies ei siksi ikinä jätä minua ja pitää minut ykkösenä. Hän saa kaiken mitä haluaa. Seksiä minulta koska tahansa haluaa. Sen lisäksi hänellä saa olla toisia suhteita. Tulemme myös hyvin juttuun muutenkin ja rakastamme toisiamme. Meillä on lapsia ja koti yhdessä. Miksi hän sen rikkoisi? Valintaa ei tarvitse tehdä kunhan pitää perheestään huolen.

Vierailija
53/116 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 09:09"]

Olen aika konservatiivinen mitä omiin suhteisiin tulee, mutta minulle on ok jos jotkut muut elävät avoimessa suhteessa, niin kauan kun se on molemmille ok.

Sinun tapauksesta tulee väkisin vähän mieleen, että ei ole kauhean reilu sopimus teillä. Sinä hyväksyt miehesi muut naiset, mutta hän ei olisi valmis samaan... Kuulostaa aika itsekkäältä mieheltä, ei pahalla. Ok sinulla ei ole tarvetta muita miehiä kuksia, mutta eikö olisi reilumpaa tehdä periaatteesta sopimus että jos toinenkin saa halutessaan kiksauttaa sitä sun tätä naista, niin sinäkin saisit halutessasi ryhtyä petihommiin putkimiehen kanssa? Mutta omapa on asianne ja niin kauan kun jaksat tuollaista yksipuolista sopimusta niin sehän on ok.

[/quote]

Paitsi että miehellä harvoin tulee tunteita mukaan seksiin. Naisella yleensä tulee. 

Vierailija
54/116 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole elänyt kuin ns säätösuhteissa ja sitten tavallisessa parisuhteessa.

Mutta pystyn vallan mainiosti erottelemaan seksin ja tunteet koskien omia touhujani eikä ajatus siitä, että esim. kävisin jossain reissussa kuksaisemassa jotakuta miestä jonka kanssa natsaa hyvin yhteen tuntuisi mitenkään kummalliselta. Toisaalta taas, en itse haluaisi tilannetta, jossa mies raahautuu aamulla klo 05 baari-illan jälkeen kotiin toisen naisen luota. Tuntuisi ällöttävältä huolia hänet samaan sänkyyn, suudella, jutella sitten seuraavan päivänä niitä näitä.

Tämän vuoksi kai monet suovatkin itselleen vapauden vähän hurvitella, mutta julkisesti esittävät elävänsä ns. tavallisessa suhteessa. Tosin lähipiirihän (kaverit) yleensä tietää näistä satunnaisista seikkailuista ainakin jotain, itse en taida tietää yhtäkään yli 6kk pitempää parisuhdetta, jossa ei olisi kummallakaan ollut mitään muuta sutinaa.

Vierailija
55/116 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 17:35"]

No ei kyllä ole... Mulla on ainakin tapana ihastua pano-kumppaneihin. Mites muilla?

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 17:07"]

[/quote]

Se on ihan yhtä todennäköistä tai epätodennäköistä myös ei-avoimissa suhteissa.

Minä luotan miehenei  ja hän minuun. Miten on teillä?

[/quote]

[/quote]

Naiset ihastuu mutta miehet ei. Siinä on se ero. Miehet voi nussia vaikka he eivät edes pitäisi siitä toisesta naisesta ihmisenä eikä juuri ulkonäöllisestikkään. Kunhan sillä on pillu. 

Vierailija
56/116 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 23:52"]

EI se ole avoin suhde jos mies saa panna vierasta pillua niin paljon kuin ehtii mutta vaimo ei saa. Vaimo toki saa olla uskollinen eikä tarvitse haluta muita mutta PITÄÄ OLLA myös samat edut eli oikeus panna muita niinkuin miehelläkin ihan periaatteesta. Ja miehellä ei ole mitään valittamista jos vaimo kerrankin panee naapuri Penaa ihan huvikseen. Jos mies panee kaikkea mikä liikkuu ja sitten kehtaa vetää herneen nenuun kun vaimo vähän nautiskelee muualla niin suhde ei ole avoin vaan nainen on alistettu kynnysmatto jolle saa tehdä mitä vaan kunhan mies ei jätä!

[/quote]

Jos nainen pystyy nussimaan ilman pienintäkään tunnetta. Ilman että hänellä on toista kohtaa mitään tunteita ja ilman että tunne omaa miestä kohtaan ei tippaakaan heikkene. Katsos mies nussii niin häntä ei kiinnosta pätkääkään vaikka naisesta ei kuuluisi enää mitään. Seksissä ei ole mitään tunnetta. Eikä sen toisen naisen tarvitse olla missään asiassa edes yhtä hyvä kuin vaimon. Eikä miehen tunne vaimoa kohtaa heikkene ollenkaan. Kuinka moni nainen tähän pystyy? 

Nainen saa myös herkemmin sukupuolitaudin kuin mies ja nainen tulee raskaaksi. 

Vierailija
57/116 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin avoimen suhteen mutta vain siltä osin että minä olen se ketä saa mennä ja mies ei. Syy tähän olis se ettei mies pahemmin koske vaikka ite olisin halukas vaikka joka päivä.

Vierailija
58/116 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 23:57"]

Säälittää nämä jotkut reppanat jotka väittää elävänsä "avoimessa liitossa" jos vain mies saa panna muita ja vaimo istuu lasten kanssa kotona odottomassa :(

[/quote]

Ei vaimon kotona tarvitse olla? Mutta kuinka monta naista kykenee olemaan suhteessa toiseen mieheen ilman pienintäkään tunnetta ja ihastusta?

Kuitenkin pitäisi riittää seksihaluja oman miehen kanssa nussimiseen se 3-4 kertaa viikossa. 

Vierailija
59/116 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni ollaan molemmat bi-seksuaaleja ja meillä on sellainen sopimus että minä saan panna naisia ja mies saa panna miehiä, tosin tiukkana ehtona on se että pitää kertoa avoimesti kaikesta, kaikille osapuolille. :) Toisinaan on ollut kivaa kimppakivaakin! :D

Vierailija
60/116 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 00:38"]

Itse en ole elänyt kuin ns säätösuhteissa ja sitten tavallisessa parisuhteessa.

Mutta pystyn vallan mainiosti erottelemaan seksin ja tunteet koskien omia touhujani eikä ajatus siitä, että esim. kävisin jossain reissussa kuksaisemassa jotakuta miestä jonka kanssa natsaa hyvin yhteen tuntuisi mitenkään kummalliselta. Toisaalta taas, en itse haluaisi tilannetta, jossa mies raahautuu aamulla klo 05 baari-illan jälkeen kotiin toisen naisen luota. Tuntuisi ällöttävältä huolia hänet samaan sänkyyn, suudella, jutella sitten seuraavan päivänä niitä näitä.

Tämän vuoksi kai monet suovatkin itselleen vapauden vähän hurvitella, mutta julkisesti esittävät elävänsä ns. tavallisessa suhteessa. Tosin lähipiirihän (kaverit) yleensä tietää näistä satunnaisista seikkailuista ainakin jotain, itse en taida tietää yhtäkään yli 6kk pitempää parisuhdetta, jossa ei olisi kummallakaan ollut mitään muuta sutinaa.

[/quote]

Mutta pystyskö nussimaan miehen kanssa josta et pidä? Nussia vain miestä sen takia että se on mies?

Voitko ensiksi olla sen kanssa mennä suoraan kotiin ja nussia miehesi kanssa?