Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada sanotuksi miehelle

Vierailija
06.07.2024 |

Olen tavannut nyt miestä, joka on periaatteessa ihan mukava ja kohtelias, mutta nyt kun pidempään olemme tapailleet olen tullut siihen tulokseen, että mitään romanttista ei meidän välillä ole. Ongelma on kuitenkin se, että mies on äärettömän mukava, mutta tuntuu että on väärin tuhlata aikaa ihmiseen, jonka kanssa on vain kaverillisia tunteita. Miehellä on siis jotain piirteitä, jotka mua ärsyttää suunnattomasti mm. on aika takertuvainen ja yli-innokas. Mua vaan aina ahdistaa kun nähdään.

Olen kai liian kiltti, kun en osaa sanoa tuollaista ja en halua loukata myöskään ketään. Help me

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana: ghost.

Vierailija
2/11 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sovi tapaamisia enää. Et ole tilivelvollinen mistään, kun ette edes seurustele. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot tämän mitä sanoit tässä miehelle. On mukava, mutta sinä koet hänet kaverina.

Vierailija
4/11 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita viesti ja toivota lopuksi hyvää jatkoa. Jos soittaa, ehkä osaat lyhyesti perustella. Sanoo että olet mukava, mutta en kiinnostunut riittävästi, olen pahoillani. Ei kai siinä muu auta, kuin tässä vaiheessa, myöhemmin asia olisi vaan venyyt.

Vierailija
5/11 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole loukkaamista että sanot ettet tunne sellaista kemiaa tai pidät enemmän kaverina. Loukkaamista olisi ghostaaminen, teeskentely että pidät enemmän kuin pidät tai sellainen että odottaisit hänen jostain minimaalisista vihjeistä ottavan onkeensa.

Vierailija
6/11 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt jo virheen siinä että tapaillut miestä vaikka tapaamiset ahdistaa. Nyt se voi luulla että tapailet mielellään.

Vierailija
7/11 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan tuo pidempään tapailu tarkoittaa ? Onko yhteisiä harrastuksia, mielenkiinnon kohteita ? Yhteistä arvopohjaa ?

Vierailija
8/11 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi sana: ghost.

Kaksi sanaa: syö paskaa.

Vierailija
9/11 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa ja siskoni sanoi minulle, että sanot suoraan... No niin sanoin sitten, vaikka tuntui kauhealta.

Mies sanoi minulle, että kiitos, kun sanoit heti ns alussa. Ei ollut miedän juttu ja toiv löydät joskus kenen kanssa haluat olla. Voi hyvin ja toivotan sinulle vaan pelkkää hyvää. Vaikka ihmiset on muutaman viikon tai kuukauden, niin ei se tarkoita, että olis loppuelämän. Kaikkea hyvää.

Itkin matkalla kotiin. En odottanut mitään tollasta. Olin 7kk täysin yksin ja ajattelin tätä tyyppiä. Mietin välillä, että onko hänellä jo joku jne.. Mietin mikä hänessä ärsytti, niin minua ärsytti, kun oli aina kertomassa kolmea eri versiota johonkin ongelmaan... Vaikka tollanen on parasta. Minua se vaan ärsytti. Tajusin, että hän todella kuunteli minua kaikessa. En ollut tottunut tollaseen yhtään, kun minua on aina poljettu ja arvosteltu tyhmäksi. Sitten oli tyyppi, joka aina pohti ja kertoi. Se ärsytti. En osannut itse ottaa vastaan sitä mitä halusin oikeasti.

Päätin facebookissa kokeilla. Kysyin häneltä, että lähetkö deiteille ja kerron sinulle kaiken. Hän sanoi mennään vaan. Minun tuuri on se, että olen hänen kanssaa yhdessä. Kerroin hänelle aivan kaiken. Hän ymmärsi minua. Sanoin hänelle ettei ole toista tollasta. Hän sanoi, että on montakin, mutta ihmiset luovuttaa heti sukupuolesta riippumatta. Nykyään pitää kaikki olla jämptisti eikä anneta mitään aikaa mihinkään, ja varsinkaan jos yritetään tutustua tuntemattomaan.

Vierailija
10/11 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää sinusta enemmän kuin sinä hänestä, ja se ahdistaa sinua. Haluat jahdata jännittävää, etäisempää miestä. Sano nykyiselle, että hän on sinulle kuin veli eikä kannata jatkaa tapailua. Älä sano, että haluat pysyä kaverina, se vain antaa turhaa toivoa miehelle.

Vierailija
11/11 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haikailetko jonkun toisen perään? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi