Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut käyttävät vielä tänä päivänä rannekelloa kun älypuhelimessa on kello?

Vierailija
14.07.2020 |

Ennen ymmärrän, kun kelloa joutui etsimään julkisilta paikoilta jos ei ollut ranteessa, mutta miksi vielä tänä päivänä?

Kommentit (622)

Vierailija
441/622 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisilla ihmisillä on kello, joko koruna tai sen takia että sillä on funktio. Yleensä valmiiseen asuun kuuluu siihen sopiva kello. Naisilla samaa asiaa ajaa käsilaukku.

Miten muka ajaa saman asian kuin käsilaukku?

Vierailija
442/622 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään se kello ajaa älypuhelimen asemaa. Sillä voi vastata puheluihinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/622 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän taskukelloa tai rannekelloa. miten joku kantaa puhelinta mukana? sittenhän kaikki turhat ihmiset saisivat yhteyden aina halutessaan. tämä jos mikä, on typeryyttä. työpuhelut loppuu työajan päättyessä, tutuille en vastaa, vaan soitan takaisin, kun olen puhelimen ääressä, eli puolituntia päivässä. ei ole stressiä, eikä draamaa. kokeilkaapa joskus vaikka viikko ilman puhelinta/nettiä/somea. jo viikossa huomaa, miten turhaa on kanniskella älylaitteita mukanaan jokapaikkaan. ja tässä piilee suuri vaara siitä, että saattaa jopa kohdata ihmisen. 

Vierailija
444/622 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, kello on jo 11:23, juuri katsoin ranteestani. Älypuhelin lienee makuuhuoneessani toisessa kerroksessa, ellei se sitten unohtunut eilen kellarikerrokseen.

Vierailija
445/622 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kello on myös koru.

Joillekin asuste.

Ehkä myös opittu tapa ennen kännyköitä, eikä tavata pääse pois.

Hupaisa ajatus, että rannekellon käyttäminen olisi vanhanaikainen ja etenkin huono tapa josta pitäisi päästä pois. Ja etenkin korvata se kädessä 24/7 olevalla älypuhelimella..

Oh dear.

Vierailija
446/622 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siks, koska se Rolex, Omega, Tissot, Tag Heuer maksaa paljon enemmän kun se sun osamaksulla ostettu iphone 13 pro jolla koitat flexata ja parin vuoden päästä, se sun puhelimes on serriiä, kun taas kyseiset kellot pitävät arvonsa ja tietyn rajan yli hinta nousee yli ostohinnan.

Taitaa olla tu Tissot väärässä joukossa tuossa luettelossa. Halpiskello noihin muihin verrattuna.

Vierailija
447/622 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut panevat vielä tänä päivänä pillua kun runkkaaminen on keksitty?

Jotkut on aitillisempia, kosketus, henkinen yhteys tärkeä, eikä vaan mekaaninen suoritus

Miehille??? No ei tod. ole.

Vierailija
448/622 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, no koska katson kellosta ajan ja puhelimen kaivan laukusta tai haeskelen kotoa jos se soi, kuulen viestin saapumisäänen tai tarvitsen itse soittaa. Meillä aikuisilla puhelin ei ole kasvanut kiinni kämmeneen.

Vierailija
449/622 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tyhymässä Android luurissa se kellonaika on niin pienellä fontilla ettei sitä tällainen keski-ikäinen näe. On muka "älypuhelin" niin silti ei voi edes tuota kellonajan fonttia suurentaa, yksi suurimmista kusetuksista ikinä ovat nuo "älypuhelimet"!!

Vierailija
450/622 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannekello ON valovuoden verran kätevämpi ajankatsomislaite kuin taskusta revittävä kännykkä. Tietysti jos kuuluu siihen aivottomaan ihmisryhmään joka kävelee puhelimen näyttö max 30cm päässä lärvistä niin siinähän se aika kerrotaan. 

Vierailija
451/622 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ei voi kulkea puhelin kädessä mutta aika pitää tietää.

Vierailija
452/622 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rannekellosta ajan näkee helposti, ei tarvitse kaivella puhelinta esiin laukusta. Minä laitan aina rannekellon ranteeseen kun lähden postilaatikkoa kauemmaksi.

Eihän sitä puhelinta nykyisin mistään kaiveta kun kädessähän se kokoajan on.

Vierailija
453/622 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä ei voi kulkea puhelin kädessä mutta aika pitää tietää.

Siis mitäh? Miks muka ei voisi? Vaihda työpaikkaa heti.

Vierailija
454/622 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rannekellossa älypuhelin.

Vierailija
455/622 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei älypuhelinta enkä ottanut sitä vastaan vaikka sen olisin ilmasiksi saanut. Minulla on rannekelo olut kädessä sitä lähien kun aloitin työni eli 15 vuotiasta tytöstä elättänyt itseni eläkeikän asti ja nostan eläkettä työn teostani.en kelan eläkeität ymm

Vierailija
456/622 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannekellon katsominen on nopeampaa kuin älypuhelimen etsiminen käsilaukusta.

Vierailija
457/622 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei myöskään käytä älypuhelimia.

Vierailija
458/622 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan loksahtaan akkojen suut auki kun tulen baarin 30 tonnin roleksilla ja tuliterällä audi q8:silla.

Minä olen niin tyhmä akka, etten erota rolekseja ja audeja halpisversioista.

Vierailija
459/622 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole oikein koskaan tajunnut kaltaisiasi äimistelijöitä. Miksi haaskaat aikaa sen miettimiseen mitä muut tekevät? Käytä sinä kännykkääsi ja anna muiden pitää ranteessa kelloa.

Juuri noin - miksi joku kysyy tyhmiä Internetissä?

Vierailija
460/622 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojallani on useita rannekelloja. Hän on 28 vuotta nuorempi kuin minä, joten eipä ole iästä kiinni ilmeisesti tämäkään tapa. Paljon kätevämpää vilkaista aika ranteesta kuin kaivella kännyä käsilaukusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi