Miksi jotkut käyttävät vielä tänä päivänä rannekelloa kun älypuhelimessa on kello?
Ennen ymmärrän, kun kelloa joutui etsimään julkisilta paikoilta jos ei ollut ranteessa, mutta miksi vielä tänä päivänä?
Kommentit (622)
Miksi jotkut lukevat lehtiä ja kirjoja, kun voi lukea vauvapalstaa?
Aika huonosti toimii siinä tarkoituksessa. Kyllä kunnon kulli antaa kyydit naiselle.
Kaipaan rannekelloa koko ajan.
En pidä puhelinta taskussa koska hameessa, mekossa tai trikoissa ei ole taskuja.
Ärsyttävä kaivaa sitä vatun puhelinta aina laukusta bussipysäkeillä, etsiä kauppakeskuksessa, töissä ei edes voi olla aina taskussa ja kun on aina kiire niin sitä rannekelloa tarvis koko ajan. Mut hävitän niitä rannekelloja. Pitäis taas ostaa joku halpa.
Kun ei ole älypuhelinta. Eipä kyllä rannekelloakaan.
Rolexilla saa huomiota, kun on 50 tonnia kädessä. Ei sillä muuta virkaa ole, mut mukavaa.
Saa käyttää, se ei ole kielletty.
Miksi Mikko Kekäläinen esittelee tuossa puoli seiska ohjelmassa + 10k kellojaan ja käy sitten kerran vuodessa nenäpäivänä itkemässä afrikassa, kun näkee siellä nälkää näkevän lapsen?
Liian hyvät palkat ylessä?
Koska rannekello on asuste, koru, siinä on kännykän toiminnot ym.
Rannekello on ostettu v.1996. Kenellä on samanikäinen kännykkä, oliko silloin kännyköitä?
Rolex ei valmista älypuhelimia.
Minusta kello ranteessa on tyylikkään näköinen.
Rannekello on ihan kätevä. Se kulkee mukana ihan huomaamatta eikä sen takia tarvitse kantaa koko ajan laukkua mukana eikä tarvitse venyttää taskuja
Mulla on älykello. Ja sitten jos unohdan ladata sen niin kyllä ärsyttää aina kaivaa kännykkää esille kun tarvitsee tarkistaa aika.. Niitä seinäkelloja ei muuten enää nykyään edes ole joka paikassa eikä varsinkaan voi luottaa että ne olisi oikeassa.
Koska, on junttia jättää käyttämättä rannekelloa siksi, että älypuhelimessa on kello.
Ymmärrä, että näille nykyajan älypuhelin riippuvaisille, joille noi älypuhelimet alkaa olla jo käteen kiinni kasvaneita, tuollainen voi kuulostaa järkevältä vaihtoehdolta.
Lisäksi, ainakin kaikki ne tyylikkäät naiset joita minulla on /on ollut etuoikeus tuntea, käyttävät rannekelloa, ja ovat sitä mieltä että totta kai he haluaa käyttää /omistaa rannekellon, naisten kellothan on tavallaan samalla myös koruja. Ei se käyttötarkoitus ole vain se että näkee kellon ajan.
Vierailija kirjoitti:
En mä susta tiedä mutta ei mulla ainakaan ole puhelin koko ajan kädessä esim. töissä tai muuallakaan, nopeampi katsoa ranteesta.
Samaa olin kommentoimassa, en mä kulje kännykkä kädessä/taskussa koko aikaa! En todellakaan. Kotona ja pihalla ollessa kännykkä lojuu eteisessä avainkaapin päällä. Jos se ei söi, katson sitä max 3 krt päivän aikana.
Olin siis tällä hetkellä kotona 3v ja 1v lasten kanssa. Miksi tuijottaisin älypuhelinta, saati toteaisin kokoajan mukana?!
Tätä kirjoittaessa lapset on päikkäreillä, ja sometan iloisesti max vartin :D
Päivän tiimellyksessä on kuitenkin hyvä tietää, mitä kello on, esim lasten päivärytmin takia. Siksi rannekello on paras! Yleensä liikumme paikoissa, jossa ei ole kelloa yleisellä paikalla, kuten metsässä tai puistossa.
Laatija kirjoitti:
Rannekello on ostettu v.1996. Kenellä on samanikäinen kännykkä, oliko silloin kännyköitä?
Mulla on kännykkä vuodelta 1997, siis toimiva ja käytössä edelleen. Totta mun4ssa silloin kännyköitä oli.
Mutta mulla on myös rannekello, useampikin (kuten kännyköitäkin) enkä todellakaan ole rannekellon käytöstä luopumassa.
Eihän koruistakaan näe aikaa, silti käytetään vaikkapa rannekoruja.
Kello mittaa askeleet ja sykkeen. Ja nyt kun siihen on tottunut niin kellonajankin katsoo siitä paljon nopeammin kuin kännykästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rannekello pitää riisua myös turvatarkastuksessa (jos metallia), eli siitäkin aiheutuu vaivaa ja viivästystä. Rannekello on myös bakteeripesäke.
Puhelinhan se vasta bakteeripesäke onkin, eli ne sais suosiolla heivata kaikiltä mäkeen.
Käyn harvoin monta kertaa päivässä turvatarkastuksessa, joten kellon riisuminen ei haittaa.
NE MITÄÄN KÄYTÄ KELLOA SE KELLO ON RANTEESSA!