Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Havahduin siihen että ihastuksessa on valtavasti red flagejä.

Vierailija
26.12.2022 |

Löysin heti 6 red flagia. Ei esim. kysy minulta juurikaan kysymyksiä, kommentoi kyllä kertomiini asioihin. Lisäksi ei viestikeskustelussa aina vastaa jos en kysy mitään, sellaisiin viesteihin joihin minusta tulisi vastata. On innoissaan keskustelemassa silloin kun HÄNELLE sopii. Kylmä-kuuma-käytös.

Miten olen ollut näin sokea? Hänessä on myös hyviä puolia, mutta ei ne noita red flageja kumoa tai poista.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut red flageja läpi sormien. Ja rationalisoinut niitä. Esim. ei kysymysten kysymättömyys haittaa, koska kyllä hän vie keskustelua eteenpäin kommentoimalla niitä. Olen priorisoinut fyysistä vetovoimaa, sitä meillä on.

Ap

Vierailija
2/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kanssa en nähnyt red flageja ollenkaan, toinen tuntuu olevan täynnä niitä. Onko silmäni avautuneet, vai olenko tullut vainoharhaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red on suomeksi punainen. Flag on suomeksi lippu. Red flag on siis suomeksi punainen lippu. Ole hyvä.

Vierailija
4/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso mitä kommunikaatiolle tapahtuu, jos lakkaat pitämästä keskustelua yllä.

Vierailija
5/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut red flageja läpi sormien. Ja rationalisoinut niitä. Esim. ei kysymysten kysymättömyys haittaa, koska kyllä hän vie keskustelua eteenpäin kommentoimalla niitä. Olen priorisoinut fyysistä vetovoimaa, sitä meillä on.

Ap

Kommentoi siis kertomiani asioita. Mutta hän rakastaa puhua itsestään, ja laittaa kuvia itsestään ja tekemisistään. Mutta ei huomioi minua samalla tavalla. Lisäksi hän puhui vähän ikävään sävyyn selkäni takana eräästä minuun liittyvästä asiasta.

Ap

Vierailija
6/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää puhumasta varoitusmerkeistä tai huonoista merkeistä? En ymmärrä tätä amerikan apinointia.

Vierailija
7/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kommentoi siis kertomiani asioita. Mutta hän rakastaa puhua itsestään, ja laittaa kuvia itsestään ja tekemisistään. Mutta ei huomioi minua samalla tavalla. Lisäksi hän puhui vähän ikävään sävyyn selkäni takana eräästä minuun liittyvästä asiasta.

Ap

Eli mulkero.

Vierailija
8/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan jättää tämä tyyppi. Ei tarvitse sitten myöhemmin miettiä, että miksen kuunnellut intuitiota

Vierailija
9/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös nuorissa miehissä on oikeistokonservatiivejä joille naisten ihmisoikeudet eivät merkitse mitään. Enemmän setämiehisiä kuin setämiehet itse.

Vierailija
10/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liene tarvetta kysyä mitään, kun ap vastaa kysymättäkin ja kommentoi lisäksi omia kommenttejaan...

Vierailija
11/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti kissoista ja kyykkyviinistä 49-vuotiaana ikisinkkuna kun joku pilkun käyttämättömyys ja se ettei vastannut juuri 95.5 minuutin sisällä viestiisi tarkoittaa että mies on joku hirveä sarjamurhaaja ja vaimonhakkaaja.

Parempi ihmislajin kannalta etteivät näin neuroottiset sekopäänaiset lisäänny.

Vierailija
12/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko jätät nyt tai odotat että ihastus löytää paremman ja jättää sinut itse. Olet ilmiselvästi hätävaralla.

Vierailija
13/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan jättää tämä tyyppi. Ei tarvitse sitten myöhemmin miettiä, että miksen kuunnellut intuitiota

Pelottavaa, miten red flageja on katsonut läpi sormien fyysisen viehätyksen takia. Hän on ulkoisesti juuri täydellisesti tyyppiäni, kuin magneetti minulle. Mutta olen alkanut huomata merkkejä tietynlaisesta itsekeskeisyydestä sekä siitä, että ei huomioi minua sillä tavoin kuin toivoisin, että minua huomioidaan. Luulen, että hänellä kyky asettua toisen asemaan asettuminen on hieman heikompi kuin monilla muilla. Tuntuu kauhealta tehdä toisesta tämmöinen analyysi, ihan kuin puhuisin pahaa hänestä!

Ap

Vierailija
14/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄÄKKEET.

Vierailija
15/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tavannut urosta livenä?

Ehkä ei osaa käyttäytyä netissä, ujo tai ihan vaan muutakin tekemistä

Jos jaksaa kiinnostaa niin tapaisin ja sit tarv pakit!

Vierailija
16/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies ei vastaa sun asettamia täydellisen miehen kriteereitä joten nyt etsit jotain red flageja jotta voisit syyttää miestä sun omista puutteista ja erota?

Vierailija
17/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää puhumasta varoitusmerkeistä tai huonoista merkeistä? En ymmärrä tätä amerikan apinointia.

Sama taalla. Mutta jos joku ulkomailla asuva siteeraa englannin (tai minka muun kielen) tekstia niin heti ollaan huutamassa etta kirjoita suomeksi kun tama on suomalainen palsta. Nakyy olevan  eri saannot suomalaisille.

t. ulkosuomalainen.

Vierailija
18/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Joko on noin että jonkin pitäisi hälyttää. Tai osa voi olla tosin ujoja, että aluksi ei osaa kommunikoida normaalisti. Osalla pysyvä tapa. Jos on nainen, on parempi että hälyttää ajoissa, jos mikään ei siitä paremmaksi mikään muutu.

Vierailija
19/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilevä sortorakenne paljastuu parhaiten mikroaggressioista.

Vierailija
20/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastaa, ellet kysy mitään?...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi