Nännikorut miehillä
Kommentit (51)
Ei ei ei...
niin WT ja gay kamaa kun voi olla.
mutta toisaalta hyvä merkki kun tietää kiertää sellaiset ukot kaukaa sitten.
Olen homomies ja itse otin nännilävärin 17 vuotiaana ja pidin noin 25 ikään saakka, näkyy vielä sellainen reiän tapainen siinä mutta mitään korua siihen en kuitenkaan enää saa paikalleen. Tuntoherkkyys on molemmilla puolilla sama. Mun mielestä sopii miehelle jos on kroppa kunnossa. Mutta joo, niinkun joku jo mainitsi saattaa kyllä ehkä olla vähän hompsahtavaa vaikka itse sanonkin
Hyvässä kunnossa olevalle rokkikukolle sopii hyvin!
Mikä ettei, jos kroppa on kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:22"]
Puolesta! Tosin, oon mies ja mulla on kummatki nännit lävistetty. Ollu koht jo 6 vuotta. Kauniit, tykkään. Ainoot negatiiviset puolet mitä keksin on se et julkisis saunois on pari kertaa käyny sellanen episodi et joku vanhempi ukko on pitkään tuijotellu niit ja sit lopult uskaltautunu kysyyn et "Ootko sä HOMO?"
En tiiä mitä noilla päässä liikkuu. En oo, ihan hetero, kiitos kysymäst.
Edellisel sivul joku kysy tuntoherkkyydest: On säilyny, välil melkee tuntuu jopa et melkee parantunu.
[/quote]
Sama ilmiö havaittu - olen tosin hetero. Varmuudella. Homoilua kokeiltu pari kertaa, ei iskenyt. Tuohon kysymykseen oon vastannut että en, sun täytyy nyt kyllä kääntyä jonkun muun puoleen.
Voi näyttää oikeinkin hyvältä, nam! =)
Lävistyskanava on suojaisa ja kostea paikka, mukava paikka mikrobien kasvulle.
En siis ainakaan suutelisi lävistettyjä nännejä, kuten en mitään muutakaan lävistettyjä kehonosia.
Lävistykset ovat muutenkin yhtä mauttomia kuin tatuoinnit. Miehellä jolla ei ole tarvetta todistella persoonaansa, ei ole lävistyksiä eikä tatuointeja.
N22
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:44"]Lävistyskanava on suojaisa ja kostea paikka, mukava paikka mikrobien kasvulle.
En siis ainakaan suutelisi lävistettyjä nännejä, kuten en mitään muutakaan lävistettyjä kehonosia.
Lävistykset ovat muutenkin yhtä mauttomia kuin tatuoinnit. Miehellä jolla ei ole tarvetta todistella persoonaansa, ei ole lävistyksiä eikä tatuointeja.
N22
[/quote]
Ei mitään lisättävää! :) N26
Puolesta! Tosin, oon mies ja mulla on kummatki nännit lävistetty. Ollu koht jo 6 vuotta. Kauniit, tykkään. Ainoot negatiiviset puolet mitä keksin on se et julkisis saunois on pari kertaa käyny sellanen episodi et joku vanhempi ukko on pitkään tuijotellu niit ja sit lopult uskaltautunu kysyyn et "Ootko sä HOMO?"
En tiiä mitä noilla päässä liikkuu. En oo, ihan hetero, kiitos kysymäst.
Edellisel sivul joku kysy tuntoherkkyydest: On säilyny, välil melkee tuntuu jopa et melkee parantunu.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 20:13"]
Minulle on muodostunut mielikuva että nännikoruja on usein homomiehillä ja hetero miehillä jotka nauttivat alistumisesta sängyssä.
[/quote]
Näyttäisi olevan aika paljon myös rokkareilla.
Vastustan. Periaatteessa tykkään lävistyksistä miehillä, varsinkin korvissa, kulmissa ja nenässä, kunhan ei aivan piikkisika ole, mutta hyyy en sellaisista, jotka on hyvin herkissä paikoissa. Menee myötätunnosta kylmiä väreitä ajatellessa miltä sen tekeminen tuntuu. Siis ei nänni- ja varsinkin intiimialueen lävistyksille.
OT, nännilävistetyt, pysyykö siinä lävistetyssä nännissä tunto? Tuntuuko esim. nännin nuoleminen samalta kuin ennenkin?
Omalla kohdalla tunto nänneissä pysynyt. Lävistysten oton jälkeen olivat jopa huomattavasti tuntoherkemmät. Sittemmin "tasaantunut". Lienee kovin yksilöllistä.
Erittäin hyvät. Isompikin mies niistä ohjaillessa tulee kevyesti mukana.
Puolesta, ROK