Nännikorut miehillä
Kommentit (51)
En voi katsoa, tekee niin pahaa. En muutenkaan oikein pidä lävistyksistä, mutta nännissä oikein inhottaa ja tulee kylmät väreet.
Hoikalla tai treenatulla voi olla ihan jees
Hyväkroppailella miehellä jees. Naisella ei todellakaan. Kamalaa pilata imetysvälineitä tollai!
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 18:18"]
Hyväkroppailella miehellä jees. Naisella ei todellakaan. Kamalaa pilata imetysvälineitä tollai!
[/quote]
Olen onnistuneesti imettänyt kaksi lasta, vaikka minulla onkin ollut lävistys molemmissa nänneissä.
Minulle on muodostunut mielikuva että nännikoruja on usein homomiehillä ja hetero miehillä jotka nauttivat alistumisesta sängyssä.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 20:13"]
Minulle on muodostunut mielikuva että nännikoruja on usein homomiehillä ja hetero miehillä jotka nauttivat alistumisesta sängyssä.
[/quote]
Näyttäisi olevan aika paljon myös rokkareilla.
[/quote]
Joissakin piireissä nännikorut miehellä ovat orjan merkki.
[/quote]
Kuten myös valkoiset kaulukset :-)
OT, ex-nännilävistetyt, jäikö arpia luovuttuanne koruista? Kerrottehan samalla sukupuolenne ja kuinka kauan piditte koruja.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 20:13"]
[/quote]
Näyttäisi olevan aika paljon myös rokkareilla.
[/quote]
Joissakin piireissä nännikorut miehellä ovat orjan merkki.
Puolesta, jos kroppa hyvässä kunnossa eikä korut överimassiiviset
Tyylisidonnainen asia. Rokkareille miellän helpommin, pukumiehellä yllättäisi!
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 18:18"]
[/quote]
Jihuu, minulla on välineet. Ratkiriemukasta.
Vähän hiinä ja hiinä miehellä, sen korun on parempi olla tietyllä tavalla tyylikäs tai sitten se mielestäni vaatii jo naisen rinnan taakseen. Useimmilla naisilla taas sanoisin jonkin muun kuin renkaan olevan paras. Ylipäätään käytännön syistä lähden pienellä varauksella mukaan mutten vastustakaan. Minun mielestäni se ei ole vähemmän ällöä kuin vaikka solariumissa käynti, sortin kehonmuokkausta molemmat. Mutta myötäkipu voi käydä aika suureksi jos ajattelee että rengasta vähän nykäisee...
Puolesta. Sopiii miehelle siinä missä naiselle.