Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nännikorut miehillä

Vierailija
19.05.2013 |

Puolesta vai vastaan, miksi?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääntykkään miehillä, kivat!

Vierailija
42/51 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkroppaisella tapit sweet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
44/51 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:14"]Hyväkroppaisella tapit sweet
[/quote]

Ei lisättävää :)

Vierailija
45/51 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:14"]Hyväkroppaisella tapit sweet

Ei lisättävää :)

Naulan kantaan :)

Vierailija
46/51 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin gay/bi - tai sitten jotain todistelun tarvetta kun kyseessä mies. Julkkikset on oma juttunsa (rokkarit yms.)

Usein noita näkee saunassa sellaisilla bodatuilla miehillä, jotka on yhtä leveitä kuin pitkiä. Joku kompleksi varmaan kyseessä? Samat kaverit kävelee salilla appelsiinit kainaloissa eikä meinää puolitoistametriset ukot mahtua leveistäkään ovista sisään.

Joillekin naisille sopii (ehkä) jos on erittäin timmi kroppa. Pitää siis olla 6-pack kunnossa ja muutenkin asennetta. Ei sovi todellakaan jenkkakahvatylleröille. Parempi kuitenkin ilman.

Itse olen 33-v ex-ammattilaisurheilijamies. Ei tule lävistyksiä ja olen mielestäni ilmankin niitä erittäin rock. Tatuointeja on pari kappaletta - omaan historiaan liittyviä. Tribaaleja yms. ei tule koskaan, aasialaisista kirjaimista puhumattakaan.

Vierailija
47/51 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojen hommaa.

Vierailija
48/51 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mielipide kirjoitti:

Erittäin gay/bi - tai sitten jotain todistelun tarvetta kun kyseessä mies. Julkkikset on oma juttunsa (rokkarit yms.)

Usein noita näkee saunassa sellaisilla bodatuilla miehillä, jotka on yhtä leveitä kuin pitkiä. Joku kompleksi varmaan kyseessä? Samat kaverit kävelee salilla appelsiinit kainaloissa eikä meinää puolitoistametriset ukot mahtua leveistäkään ovista sisään.

Joillekin naisille sopii (ehkä) jos on erittäin timmi kroppa. Pitää siis olla 6-pack kunnossa ja muutenkin asennetta. Ei sovi todellakaan jenkkakahvatylleröille. Parempi kuitenkin ilman.

Itse olen 33-v ex-ammattilaisurheilijamies. Ei tule lävistyksiä ja olen mielestäni ilmankin niitä erittäin rock. Tatuointeja on pari kappaletta - omaan historiaan liittyviä. Tribaaleja yms. ei tule koskaan, aasialaisista kirjaimista puhumattakaan.

'

Ymmärtääkseni tuo on bottom homojen eli niiden jotka ottavat kullia sisään juttu. Eli nuo parimetriset gorillat ovatkin niitä jotka pyllistävät poikaystävälleen sängyssä.

Vierailija
49/51 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt, hyi.

Vierailija
50/51 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up