Lentkoneessa itkevät Lapset
Onko ihan pakko aina tuoda ne itkevät kakarat sinne lentokoneesee! Näin korona-aikaanki siellä niitä on jäis kotiin jos ei saa sitä lastansa kuriin. Lensin just viime viikolla italiaan ja siinäki koneessa oli sellanen rääkyvä lapsi luulis et nyt ois vähemmän niitä lomalaisiaki.
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Miksi matkustaa lapsen kanssa? lapsi ei muista siitä vanhempana mitään.
No me matkustetaan esimerkiksi siksi että asumme eri maassa kuin lapsen isovanhemmat ja siksi että ei sitä lasta voi oikein jättää yksin kotiinkaan kun lähdetään lomalle.
Tosin meillä on jo isompi lapsi (8v) ja varsin mainio matkakumppani joka osaa käyttäytyä kauniimmin kuin moni aikuinen niin lentokoneessa kuin ravintoloissakin, mutta silloin taaperona oli muutama (n 3kpl) aika haastava lento erinäisistä syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEI AP minä ja mun lapset ollaan maksettu siitä lipusta ia´han samalla tavalla ku säkin. älä kitise
Ei olla maksettu samalla tavalla. Aikuiset maksaa täyden hinnan, lapset pääsee puoleen hintaan tai jopa ilmaiseksi. Ja sitten häiritsevät muita kiljunnallaan.
Kerrotko mulle millä lentoyhtiollä lapset pääsevät puoleen hintaan tai jopa ilmaiseksi? Ei ole vielä tullut vastaan ja ollaan lennetty keskimäärin 6 lentoa vuodessa lapsen kanssa viimeiset 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEI AP minä ja mun lapset ollaan maksettu siitä lipusta ia´han samalla tavalla ku säkin. älä kitise
Ei olla maksettu samalla tavalla. Aikuiset maksaa täyden hinnan, lapset pääsee puoleen hintaan tai jopa ilmaiseksi. Ja sitten häiritsevät muita kiljunnallaan.
Kerrotko mulle millä lentoyhtiollä lapset pääsevät puoleen hintaan tai jopa ilmaiseksi? Ei ole vielä tullut vastaan ja ollaan lennetty keskimäärin 6 lentoa vuodessa lapsen kanssa viimeiset 10 vuotta.
Lapsettomien yleinen harhaluulo? Itsekin olen ollut siinä uskossa, että sylissä matkustavat menevät ilmaiseksi? Paikkalipun ostaja maksaa kyllä ihan koko lipun hinnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomien yleinen harhaluulo? Itsekin olen ollut siinä uskossa, että sylissä matkustavat menevät ilmaiseksi? Paikkalipun ostaja maksaa kyllä ihan koko lipun hinnan.
Alle kaksivuotiaat menevät useimmiten sylissä ilmaiseksi, sen jälkeen maksavat useimmiten täyden hinnan.
kertoo vanhempien huonoista kasvatustaidoista, jos eivät saa omaa lastaan lopettamaan itkemistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä otan mielummin 10 huutavaa/parkuvaa koliikkilasta samalle lennolle kuin yhtäkään humalaista.
Komppaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää joku kerta kokeilla ihan randomilla alkaa huutamaan kurkku suorana koneessa kun kerran lapsetkin saavat niin tehdä, niin ei sitä voi kieltääkkään. Maailmaan mahtuu toki ääntä mutta kuinka paljon.
Saattavat kyllä laittaa rautoihin, tai ehkä vain tarkistavat vaipan? Mene ja tiedä.
No voi...! Kukaan ei kysy teidän mielipidettä lapsista lennoilla! Jos ei teille käy, niin ainahan voitte itse jäädä kotiin. TE ette päätä saako lennoilla olla lapsia vai ei! Älkää yrittäkö määräillä asiassa missä teillä ei ole minkäänlaista sananvaltaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä otan mielummin 10 huutavaa/parkuvaa koliikkilasta samalle lennolle kuin yhtäkään humalaista.
Komppaan!
Minä myös! Humalaiset pitäisi oikeasti poistaa lennoilta, koska siellä on ihan sääntöjen mukaan kiellettyä olla juovuksissa. Teoriassa on ihan mahdollista, ja kyllä sitä tapahtuukin että poistetaan koneesta ennen lähtöä (tällaista tapausta olen itse ollut todistamassa), mutta harvemmin kone tekee välilaskuja tällaisten känni-ääliöiden pihalle heittämistä varten. Lapsista nyt ei ole mitään haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka varautuu lennolle noin onnettomasti, ettei ota edes korvatulppia mukaan?? Vastamelukuulokkeetkaan ei nykyään enää paljon maksa. Itse olen ostanut sellaiset, eikä haittaa kyllä yhtään kiljuvat lapset tai örisetvät aikuiset lentokoneissa, junissa jne.
Ei vastamelukuulokkeet peitä lasten kiljumista. Itselläni on markkinoiden parhaat, ja demppaavat nimenomaan tasaista taustamelua, kuten lentokoneen tai bussin hurinaa. Puhe on tarkoituskin kuulla niiden läpi jo ihan turvallisuussyistä.
Sama juttu, mullakin on tuliterät vastamelukuulokkeet ja mielestäni vievät juuri sen väärän melun pois. Hurinat eivät minua edes haittaa, kaikenlaisen julkisissa kuuluvan kälätyksen ja rääkynän sen sijaan haluaisin olla kokonaan kuulumatta. Osaan silti katsoa ympärilleni julkisella paikalla liikkuessa, eli sikäli tuo turvallisuusajatus on turha.
Lapsivapaat lennot käyttöön, lasten vanhemmat jotka täällä puolustelette rumia, pnuanaamaisia rääkyviä vauvójanne, ei niitä kukaan kaukainen sukulainen edes halua nähdä. Pitäkää ne paskalle ja puklulle haisevat rääky-rumilukset kotonanne.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kieltämättä raivostuttavaa. Mutta kestettävä on, kai lastenkin täytyy saada matkustaa ja lentää jos vanhemmilla rahkeet ja kiinnostus riittää.
Jos ei lastaan sitä vertaa tunne, että voi luottaa saavansa sen hiljaiseksi, voisi pysytellä pois lentokoneista. Poika oli reilu 3 kk ekalla lennollaan, sen jälkeen lentänyt vähintään 2 lomalle vuodessa, eli äkkiseltään laskien nelisenkymmentä lentomatkaa takana. Ja vaikka on miten vilkas muuten, niin siihen olen aina voinut luottaa, että koneessa istuu nätisti ja hiljaa paikallaan (ja ne pari ensimmäistä lentoa makasi sylissä, jos meinasi inahtaa niin tissi suuhun vaan), useimmiten nukkuu ison osan lennosta, eikä todellakaan potki edessä olevaa selkänojaa tai renku muutenkaan. Toki tottuneena matkustajana istuu myös junassa ja autossa tuntikausia kyselemättä koska ollaan perillä.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen meistä on joskus ollut itkevä lapsi jossain, oli se sitten lentokone tai joku muu paikka jossa on muita ihmisiä.
Mutta lentokoneesta ne muut ihmiset ei pääse pakoon. Se nyt vaan EI ole oikea paikka itkemiseen ja kiljumiselle.
Ja tässä on vielä hygieniaongelma, sillä itkevästä lapsesta lähtee enemmän viruksia kuin kiltisti olevasta josta ei kuola valu.
Vierailija kirjoitti:
Lapsivapaat lennot käyttöön, lasten vanhemmat jotka täällä puolustelette rumia, pnuanaamaisia rääkyviä vauvójanne, ei niitä kukaan kaukainen sukulainen edes halua nähdä. Pitäkää ne paskalle ja puklulle haisevat rääky-rumilukset kotonanne.
Hah hah! Ei pidetä, ja sekös sua harmittaa! Vaan etpä voi sille mitään, joten eiköhän ole parempi että itse jäät kotiin!
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse ollut lapsi?
Eiköhän me jokainen ole lapsia joskus oltu. Mutta silloin ei ollut koronaa. Räkäiset, kuolaavat kersat nyt vaan levittävät tauteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen meistä on joskus ollut itkevä lapsi jossain, oli se sitten lentokone tai joku muu paikka jossa on muita ihmisiä.
Mutta lentokoneesta ne muut ihmiset ei pääse pakoon. Se nyt vaan EI ole oikea paikka itkemiseen ja kiljumiselle.
No älä nyt herranjumala mene sinne koneeseen jos et kestä ääniä! Ei kukaan pakota!
Ai mä haluisin nähä ku joku tyylistään tarkka hempukka pukee itkukypärän päähän siks ettei hänen tarvitsisi sietää muita ihmisiä 😂😂 miksei pukis samantien kuplaa ympärilleen 😂 miks ihmisen joka vihaa muita ihmisiä pitää matkustaa minnekään? Pysyis pellonreunassa ja jos on niin köyhä ettei oo varaa bisneksessä mennä ni en viittis tulla tänne retostelemaan aivopieruillani