Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan kiva, että miesystävä huolehtii, mutta nyt alkaa mennä yli

Vierailija
13.07.2020 |

Mulla alkoi nyt viikonloppu ja pelasin vielä 1 aikaan yöllä. Miesystävä oli nähnyt steamin kautta, että pelaan ja laittoi viestiä että tietää, että nyt on mun viikonloppu mutta voisin silti mennä ajoissa nukkumaan.
Aamuisin ensimmäinen asia mistä huolehtii, on se, olenko jo syönyt ja käynyt pesulla.
Kerran taas suuttui mulle, kun en vastannut puhelimeeni heti kun työvuoroni olisi pitänyt loppua, koska jouduin tekemään ylitöitä, kun sain asiakkaan minuuttia ennen työvuoroa. Oli sanojensa mukaan huolissaan, että mulle on käynyt jotain.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoin pelkään että kyse ei ole siitä että mies olisi huolissaan tai haluaisi jotenkin vilpittömästi huolehtia terveydestäsi. Sen sijaan luulen, että tuo kontrollointi tulee pahenemaan. Pian mies haluaa päättää mitä laitat päällesi ja mitä syöt, tietysti vain sinun parastasi ajatellen.

Vierailija
2/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde äkkiä pois. Tuo ei ole millään tavalla normaalia ja tulee vaan pahenemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on tänään täynnä aloituksia ku*ipää miehistä. Onko mammojen taso näin surkea, ettette parempaa saa?

Vierailija
4/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka ihmeessä moisen kontrollifriikin tapailua että pääset lööppeihin.

Vierailija
5/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia käyttäytymistä. Ärähtäisin jo siinä jos mies stalkkaisi olenko steamissä pelaamassa myöhään ja vaatisi minua menemään nukkumaan. 

Vierailija
6/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia käyttäytymistä. Ärähtäisin jo siinä jos mies stalkkaisi olenko steamissä pelaamassa myöhään ja vaatisi minua menemään nukkumaan. 

Kohtalaisen luotaantyöntävä isä-lapsi-henkinen kuvio. Ei moinen kuulu aikuisten ihmisten parisuhteeseen.

/1

Vierailija
7/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta on tänään täynnä aloituksia ku*ipää miehistä. Onko mammojen taso näin surkea, ettette parempaa saa?

Mahdollisesti saisin parempaa, mutta yritin saada tämän miehen itselleni todella pitkään. Nyt vain on pikkuhiljaa alkanut ärsyttämään ja kaverinikin totesi, että miesystäväni käyttäytyy mua kohtaan kuin helikopterivanhempi.

Ap

Vierailija
8/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtalaisen luotaantyöntävä isä-lapsi-henkinen kuvio. Ei moinen kuulu aikuisten ihmisten parisuhteeseen.

/1

Olen joskus sanonutkin miehelle ärsyyntyneenä "sori iskä" kun miesystäväni on nalkuttanut mulle samalla lailla kuin omat vanhempani.

Ap

Vierailija
9/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta se laittaa tamponin sulle

Vierailija
10/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: