Ihan kiva, että miesystävä huolehtii, mutta nyt alkaa mennä yli
Mulla alkoi nyt viikonloppu ja pelasin vielä 1 aikaan yöllä. Miesystävä oli nähnyt steamin kautta, että pelaan ja laittoi viestiä että tietää, että nyt on mun viikonloppu mutta voisin silti mennä ajoissa nukkumaan.
Aamuisin ensimmäinen asia mistä huolehtii, on se, olenko jo syönyt ja käynyt pesulla.
Kerran taas suuttui mulle, kun en vastannut puhelimeeni heti kun työvuoroni olisi pitänyt loppua, koska jouduin tekemään ylitöitä, kun sain asiakkaan minuuttia ennen työvuoroa. Oli sanojensa mukaan huolissaan, että mulle on käynyt jotain.
Kommentit (10)
Lähde äkkiä pois. Tuo ei ole millään tavalla normaalia ja tulee vaan pahenemaan.
Palsta on tänään täynnä aloituksia ku*ipää miehistä. Onko mammojen taso näin surkea, ettette parempaa saa?
Jatka ihmeessä moisen kontrollifriikin tapailua että pääset lööppeihin.
Ei ole normaalia käyttäytymistä. Ärähtäisin jo siinä jos mies stalkkaisi olenko steamissä pelaamassa myöhään ja vaatisi minua menemään nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia käyttäytymistä. Ärähtäisin jo siinä jos mies stalkkaisi olenko steamissä pelaamassa myöhään ja vaatisi minua menemään nukkumaan.
Kohtalaisen luotaantyöntävä isä-lapsi-henkinen kuvio. Ei moinen kuulu aikuisten ihmisten parisuhteeseen.
/1
Vierailija kirjoitti:
Palsta on tänään täynnä aloituksia ku*ipää miehistä. Onko mammojen taso näin surkea, ettette parempaa saa?
Mahdollisesti saisin parempaa, mutta yritin saada tämän miehen itselleni todella pitkään. Nyt vain on pikkuhiljaa alkanut ärsyttämään ja kaverinikin totesi, että miesystäväni käyttäytyy mua kohtaan kuin helikopterivanhempi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtalaisen luotaantyöntävä isä-lapsi-henkinen kuvio. Ei moinen kuulu aikuisten ihmisten parisuhteeseen.
/1
Olen joskus sanonutkin miehelle ärsyyntyneenä "sori iskä" kun miesystäväni on nalkuttanut mulle samalla lailla kuin omat vanhempani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
kohta se laittaa tamponin sulle
Juu ei
Pahoin pelkään että kyse ei ole siitä että mies olisi huolissaan tai haluaisi jotenkin vilpittömästi huolehtia terveydestäsi. Sen sijaan luulen, että tuo kontrollointi tulee pahenemaan. Pian mies haluaa päättää mitä laitat päällesi ja mitä syöt, tietysti vain sinun parastasi ajatellen.