Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentkoneessa itkevät Lapset

Vierailija
13.07.2020 |

Onko ihan pakko aina tuoda ne itkevät kakarat sinne lentokoneesee! Näin korona-aikaanki siellä niitä on jäis kotiin jos ei saa sitä lastansa kuriin. Lensin just viime viikolla italiaan ja siinäki koneessa oli sellanen rääkyvä lapsi luulis et nyt ois vähemmän niitä lomalaisiaki.

Kommentit (192)

Vierailija
1/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kieltämättä raivostuttavaa. Mutta kestettävä on, kai lastenkin täytyy saada matkustaa ja lentää jos vanhemmilla rahkeet ja kiinnostus riittää.

Vierailija
2/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, kyllähän lapsiperheidenkin pitää matkustaa, mitä etilaisimmista syistä.

Vuokratkaa yksityinen lentokone tms.

Kuunnelkaa musaa tai laittakaa hyvät korvatulpat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kuljeta korvatulppia mukana? Itse en matkusta yhtään minnekään ilman korvatulppia.

Vierailija
4/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla jo niin, että et voi kuihtumisen ansiosta enään saada lapsia. Tämä sinua siis ärsyttää, koska olet aina vain välittänyt rahasta, kuluttamisesta ja työstä.. Nyt tajuatkin, että et voi enään saada rahallasi onnellista perhe-elämää, siksi lapsien näkeminen aiheuttaa sinussa kateellisuutta ja vihaa.

:D Olet hauska! Mitä onnellista on rääkyvissä penskoissa? Olet tainnut itse lisääntyä ja luullut että se on onnellista, mutta huomannut että lapsiin on menneet kaikki rahat, ne ovat kiittämättömiä ja tuhoavat ja metelöivät kaiken. Vielä uskot että no, tuleepa joku katsomaan sua kamalaan kunnalliseen vanhainkotiin. Niin, ehkä jouluna ja äitienpäivänä. Jos olisit sen sijaan panostanut uraasi etkä loisinut kotona olisit voinut saada sentään laadukkaampaaa vanhuutta rahoillasi.

Ei ap

Vierailija
5/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lentokoneissa pitää olla muita ihmisiä?!

Vierailija
6/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokone on paineenvaihteluineen haastava lapselle. Jopa minä ymmärrän tämän vaikka en lapsista erityisesti välitä.

Vierailija
7/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi matkustaa lapsen kanssa? lapsi ei muista siitä vanhempana mitään.

Vierailija
8/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla jo niin, että et voi kuihtumisen ansiosta enään saada lapsia. Tämä sinua siis ärsyttää, koska olet aina vain välittänyt rahasta, kuluttamisesta ja työstä.. Nyt tajuatkin, että et voi enään saada rahallasi onnellista perhe-elämää, siksi lapsien näkeminen aiheuttaa sinussa kateellisuutta ja vihaa.

Onnellista perhe-elämää kuunnellen lasten kiljumista joka ikinen päivä?

No, ehkä ihmisillä on vähän erilainen käsitys siitä, mikä tuo elämään onnea. Toisilla kun se on nimenomaan vapaus niistä lapsista.

Vierailija
9/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmen lapsen ( nyk teinin) äiti ja lentänyt lasteni kanssa vain kun on ollut aivan pakko työn/ulkomaillemuuton takia. Yhtään "turhaa" lomalentoa emme ole tehneet. Ei se lentäminen pienten lasten kanssa niin hauskaa ole, että sitä tekisi tuollaisen sakin kanssa viikon loman takia. Että on niitä muitakin motiiveja lentää lasten kanssa.

Vierailija
10/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi matkustaa lapsen kanssa? lapsi ei muista siitä vanhempana mitään.

Miksi matkustaa ilman lasta, kun ei ole ketään muistamassa?

11/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lensit Italiaan? No etpä itsekkään taida kovin järkevä olla, mennä Italiaan korona-aikana?! Varmaan tulee virukset takas

Vierailija
12/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävämpää on ne edessä olevaa penkkiä potkivat muksut tai oikeastaan se vanhempi joka ei tee mitään.

Tietää että nää on niitä jotka antaa pienen kultasensa tehdä ihan mitä vaan, koska eihän lasta voi kieltää.

Vierailija
13/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka varautuu lennolle noin onnettomasti, ettei ota edes korvatulppia mukaan?? Vastamelukuulokkeetkaan ei nykyään enää paljon maksa. Itse olen ostanut sellaiset, eikä haittaa kyllä yhtään kiljuvat lapset tai örisetvät aikuiset lentokoneissa, junissa jne. 

Vierailija
14/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sellaiset lapsivihaoksennukset tällä kertaa. Äitisi varmaan katuu kun tuollaisen ilkiön on synnyttänyt.

Mutta eihän vanhempi KUKAAN KOSKAAN ole katunut lapsiaan, koska vasta oman lapsen myötä ymmärtää mitä rakkaus on ja kasvaa oikeasti aikuiseksi. Eikös tämä ole se suuri totuus mitä mammat yrittää lapsivapaille ihmisille toitottaa?

Vierailija
15/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävämpää on ne edessä olevaa penkkiä potkivat muksut tai oikeastaan se vanhempi joka ei tee mitään.

Tietää että nää on niitä jotka antaa pienen kultasensa tehdä ihan mitä vaan, koska eihän lasta voi kieltää.

Ihan samaa mieltä nää on kyllä pahoja, mutta rääkyvä kakara haittaa koko konetta ja tollane vaan sitä edessä istuvaa. Kyllä nykyään vanhempien pitäis pitää kovempaa kuria!

Vierailija
16/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka varautuu lennolle noin onnettomasti, ettei ota edes korvatulppia mukaan?? Vastamelukuulokkeetkaan ei nykyään enää paljon maksa. Itse olen ostanut sellaiset, eikä haittaa kyllä yhtään kiljuvat lapset tai örisetvät aikuiset lentokoneissa, junissa jne. 

Ei vastamelukuulokkeet peitä lasten kiljumista. Itselläni on markkinoiden parhaat, ja demppaavat nimenomaan tasaista taustamelua, kuten lentokoneen tai bussin hurinaa. Puhe on tarkoituskin kuulla niiden läpi jo ihan turvallisuussyistä.

Vierailija
17/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan mielummin 10 huutavaa/parkuvaa koliikkilasta samalle lennolle kuin yhtäkään humalaista.

Vierailija
18/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Olet hauska! Mitä onnellista on rääkyvissä penskoissa? Olet tainnut itse lisääntyä ja luullut että se on onnellista, mutta huomannut että lapsiin on menneet kaikki rahat, ne ovat kiittämättömiä ja tuhoavat ja metelöivät kaiken. Vielä uskot että no, tuleepa joku katsomaan sua kamalaan kunnalliseen vanhainkotiin. Niin, ehkä jouluna ja äitienpäivänä. Jos olisit sen sijaan panostanut uraasi etkä loisinut kotona olisit voinut saada sentään laadukkaampaaa vanhuutta rahoillasi.

Ei ap

No menipä lapsettomalla modella tunteisiin, kun oikein piti viestinikin poistaa :O

:D

Vierailija
19/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä lapsiperheitä ei voi istuttaa koneen etuosaan rääkymään keskenään? Täytyykö saada se meteli levitettyä tasaisesti koko koneeseen? Ei luulisi olevan sen vaikeampaa järjestää, kuin tupakoivat aikoinaan koneen takaosaan.

Vierailija
20/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mode, olet säälittävä lastenvihaaja. Miksi olet VAUVA palstalla? Ei ole tarkoitettu lastenvihaajille tämä, oisko aika mennä ylikseen tai jotain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi