Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lentkoneessa itkevät Lapset

Vierailija
13.07.2020 |

Onko ihan pakko aina tuoda ne itkevät kakarat sinne lentokoneesee! Näin korona-aikaanki siellä niitä on jäis kotiin jos ei saa sitä lastansa kuriin. Lensin just viime viikolla italiaan ja siinäki koneessa oli sellanen rääkyvä lapsi luulis et nyt ois vähemmän niitä lomalaisiaki.

Kommentit (192)

Vierailija
21/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi palstan kestoaiheista teki paluun. 

Vierailija
22/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä lapsiperheitä ei voi istuttaa koneen etuosaan rääkymään keskenään? Täytyykö saada se meteli levitettyä tasaisesti koko koneeseen? Ei luulisi olevan sen vaikeampaa järjestää, kuin tupakoivat aikoinaan koneen takaosaan.

Sit ne rääkyvät kakarat olis siinä business luokan selässä kiinni. ne maksaa just siit et ne kakarat ei rääy niskassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mode! Näen sinut telepaattisesti... Olet säälittävä xD

Vierailija
24/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vannoa, että harva vanhempi vie innosta hihkuen lapsiaan lentokoneeseen. En tiedä mitään sen stressaavampaa kun tuntea ne kaikki arvostelevat katseet takaraivossa kun itse yrittää pysyä rauhallisena ja rauhoittaa lasta.

Joudun matkustamaan lapseni kanssa noin kerran vuodessa, sillä mieheni suku on Italiasta. En voi myöskään sanoa puolelle perhettä, että sori, tapaatte lapsenlapsen vasta kun hän osaa olla lentokoneessa hiljaa.

Toki jos on vanhemmista lapsista kyse niin pitää pystyä käyttäytymään ja olemaan hiljaa. Alle kaksivuotias esim harvoin siihen pystyy jos sille päälle joutuu. Jos oikein ärsyttää voi aina kysyä että voiko vaikka auttaa jotenkin. Kyllä ne vanhemmatkin ovat kiitollisia kun lapsi on hiljaa, ei sitä hullukaan jaksa edes oman lapsensa huutamista.

Vierailija
25/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt meni puolikuoliaaksi stressaantuneella yh-mammalla pasmat aivan jumiin. :D 

Muista ehkäisy jatkossa!

/1

Vierailija
26/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tuon lapseni lentokoneeseen aina. Ei ole mun ongelma jos muita haittaa mun itkevät lapset! Ihmeen herkkänahkasta porukkaa nykyään!!

Vierailija
27/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi matkustaa lapsen kanssa? lapsi ei muista siitä vanhempana mitään.

Pitäisikä jättää lapsi vaan kotiin? Itse synnytin Kandassa ja asuin pienen kanssa jenkeissä ja tulimme usien Europpaan. Välillä itkien, välillä nauraen Elämä on.

Vierailija
28/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt meni puolikuoliaaksi stressaantuneella yh-mammalla pasmat aivan jumiin. :D 

Muista ehkäisy jatkossa!

/1

Suorita sudoku idiiootti mode

Vierailija
29/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko aht€riin?

Vierailija
30/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, kyllähän lapsiperheidenkin pitää matkustaa, mitä etilaisimmista syistä.

Vuokratkaa yksityinen lentokone tms.

Kuunnelkaa musaa tai laittakaa hyvät korvatulpat.

Menikö yh mammalla tunteisiin

-ei ap

Vierailija
31/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka varautuu lennolle noin onnettomasti, ettei ota edes korvatulppia mukaan?? Vastamelukuulokkeetkaan ei nykyään enää paljon maksa. Itse olen ostanut sellaiset, eikä haittaa kyllä yhtään kiljuvat lapset tai örisetvät aikuiset lentokoneissa, junissa jne. 

Ei vastamelukuulokkeet peitä lasten kiljumista. Itselläni on markkinoiden parhaat, ja demppaavat nimenomaan tasaista taustamelua, kuten lentokoneen tai bussin hurinaa. Puhe on tarkoituskin kuulla niiden läpi jo ihan turvallisuussyistä.

Että sellaiset "markkinoiden parhaat" jos puhekin kuuluu läpi :D 

Vierailija
32/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ehkä on pakko, toiset tuovat huvikseen. Kukaan ei varmasti eikä kenenkään tarvitsekaan jättää tuomatta sinun takiasi. Helpottiko tämä tieto?

Vierailija
33/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä niitä lapsia syöttämäänkää, eihän ne sitäkään muista. Pers aukisen pitää yrittää muistaa ne harvat reissutkin ilmeisesti.

Vierailija
34/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron sulle nyt yhden aika mullistavan jutun. Kaikki, mitä vanhemmat tekevät, ei ole vain ja ainoastaan lasta varten. Heillä on myös omia tarpeita, haluja ja mielenkiinnonkohteita, vaikka joutuvatkin niitä ajoittain siirtämään tai muokkaamaan lasten vuoksi. Mutta ei, niistä ei ole tarkoitus luopua kokonaan 18 vuodeksi tai edes viideksi.

Vierailija
35/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsillakin on lupa matkustaa, ihan niin kuin kaikilla muillakin. Joskus lapset itkee, joskus ei. Itsekin olen monta kertaa lentänyt pienen lapsen kanssa, joka kerta ilman suurempia huutoja tosin. Minua ei lapsen normaali itku häiritse, eihän se lapsen vika ole jos korviin sattuu. Ja osaahan monet aikuisetkin olla idiootteja... Mutta viime lennolla oli lapsi joka oikein kirkui korviaan siinä meidän edessä, äiti tai isä ei tehnyt mitään lohduttaakseen lasta. Se lapsi vaan huusi siinä ja vanhemmat luki tyynenä lehteä vieressä ihan kuin ei mitään. Se raivostutti kyllä. 

Vierailija
36/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka varautuu lennolle noin onnettomasti, ettei ota edes korvatulppia mukaan?? Vastamelukuulokkeetkaan ei nykyään enää paljon maksa. Itse olen ostanut sellaiset, eikä haittaa kyllä yhtään kiljuvat lapset tai örisetvät aikuiset lentokoneissa, junissa jne. 

Ei vastamelukuulokkeet peitä lasten kiljumista. Itselläni on markkinoiden parhaat, ja demppaavat nimenomaan tasaista taustamelua, kuten lentokoneen tai bussin hurinaa. Puhe on tarkoituskin kuulla niiden läpi jo ihan turvallisuussyistä.

Niin pitäisikin, kuten kirjoitin, eli turvallisuussyistä. Totta kai ne vähän demppaa puhettakin mutta lapsen kiljunta kuuluu silti hyvin. Ainoa joka peittäisi täysin lapsen kiljunnan, olisi varmaan jotkut 120 db kuulosuojaimet, mutta sitten ei tosiaan kuulisi mitään muutakaan.

Vierailija
37/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt haisee niin mehukkaasti tuleva karma, että melkein harmittaa kun en voi olla sitä todistamassa. Kunhan teini ap tuosta vähän aikuistuu ja 35-vuotiaana huomaa, ettei elämässään olekaan sen enempää sisältöä kuin kenenkään muunkaan elämässä, päättää hän kuitenkin lykätä yhden rääkyvän pennun maailmaan. Tottakai AP:n on päästä pershedelmänsä kanssa reissuun, koska se on kuitenkin ihmisoikeus ja tilanteita on hieman enemmän kuin teinin musta-valko-totuus maailmaan vielä mahtuukaan sisälle :)

Kuinka 19-vuotiaat tissipirkot ja pyllyliinat sitten hänen rakkauden tuotokselleen irvistelevät. AI ETTIEN ETTÄ :)

Vierailija
38/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin pitäisikin, kuten kirjoitin, eli turvallisuussyistä. Totta kai ne vähän demppaa puhettakin mutta lapsen kiljunta kuuluu silti hyvin. Ainoa joka peittäisi täysin lapsen kiljunnan, olisi varmaan jotkut 120 db kuulosuojaimet, mutta sitten ei tosiaan kuulisi mitään muutakaan.

Ohis, mutta noita kuulokkeitahan on tosi paljon erilaisia. Toisissa saa säädettyä sitä kohinan voimakkuutta ja ulkoisten äänten suodatusta. Kyllä sen puheäänenkin saa peittoon jos haluaa. Ja onhan noita kaiuttimella varustettuja kuulosuojaimiakin ollut jo vaikka kuinka kauan. Vsnhemmissa traktoreissa käyttävät kun haluavat kuunnella radiota.

Vierailija
39/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt haisee niin mehukkaasti tuleva karma, että melkein harmittaa kun en voi olla sitä todistamassa. Kunhan teini ap tuosta vähän aikuistuu ja 35-vuotiaana huomaa, ettei elämässään olekaan sen enempää sisältöä kuin kenenkään muunkaan elämässä, päättää hän kuitenkin lykätä yhden rääkyvän pennun maailmaan. Tottakai AP:n on päästä pershedelmänsä kanssa reissuun, koska se on kuitenkin ihmisoikeus ja tilanteita on hieman enemmän kuin teinin musta-valko-totuus maailmaan vielä mahtuukaan sisälle :)

Kuinka 19-vuotiaat tissipirkot ja pyllyliinat sitten hänen rakkauden tuotokselleen irvistelevät. AI ETTIEN ETTÄ :)

Heheheh kylläpäs pääsi naurut. Voin allekirjoittaa tämän itse kokeneena!

Vierailija
40/192 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastoin yleistä harhakäsitystä vastamelutekniikka toimii vain yhtäjaksoiseen monotonisen äänen blokkaamiseen. Lasten parkuminen kuuluu armotta läpi.

Peltorit + nappikuulokkeet alla toimii paljon paremmin.