Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joiden elintaso romahti erossa?

Vierailija
13.07.2020 |

Erosin 4 vuotta sitten. Meillä oli aika perinteinen työnjako miehen kanssa. Hän hoiti autot, muut tekniset, kaikki talousasiat jne. Minä enemmän kodin, lapsia jne.
Nyt lapset 50/50 ja oon tosi tiukoilla koko ajan, vaikka ex-mies maksaa ihan OK elarit. En ole käynyt lomilla Viroa pidemmällä lasten kanssa kertaakaan. Exän kanssa lapset laskettelee talvisin Lapissa ja ovat matkustelleet rantalomille etelään aivan kuten ennenkin.

Miten tästä kituutuksesta pääsisi eteenpäin?

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex lähti etsimään "jotain enemmän".

Taisi elintaso pikkuisen romahtaa, kun asumiskustannuksensa nousivat noin 700, autopaikka piti hankkia, auto harrastuksiin ja töihin menoon, bensat maksella, ruoka pitää maksaa ihan ite ja kukaan ei kustanna edes shamppanjaa.

Ihanat miehetkään eivät jostain syystä oikein tahtoneet sitoutua, nuo siat.

Ja kymmenen kuukauden kohdalla yrittämään takaisin, "Eikö voitaisi yrittää uudellen?"

No kun ei vaan voida.

Vierailija
102/102 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla parani. Sain erossa velattoman talon, auton ja koko irtaimiston ja jäin kahden lapsen huoltajaksi, toki elatusmaksut sain lasteni isältä.

Appivanhemmat auttoivat kaikessa, rahoittivat lasten elämään, olivat lasten kanssa kun minulla oli meno, ostivat heille pyörät, mopot, autot, kustansivat matkat ja opskelut jne.

Kun lapset lähtivät maailmalle möin talon ja ostin rivarin päätyneliön.

Velaton olen ollut kolmisenkymmentävuotta.

Nyt olen eläkkeellä. Lapset ovat perineet appivanhemmat, asuvat isoja talojaan ja kaikki on viimeisen päälle. Minulla oli varkkaat appivanhemmat jotka arvostivat lapsiamme ja minua. 🙏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla