Nelikymppinen äiti, ilkeisitkö mennä heavymetalbändin keikalle? ov
Musiikkimakuni on ihan toista miltä näytän. Minulla ehkä olisi mahdollisuus mennä kuuntelemaan maailman parasta bändiä, mutta tekisin todennäköisesti sillä itsestäni pellen niin tuttavapiirini kuin kanssayleisönkin mielestä..Uskaltaisitko sinä minuna? Noloa vai ei?
t. neljän ala-ikäisen 40v äiti
Kommentit (41)
missä se Avenged Sevenfold esiintyy!!!!???
Mene ihmeessä. Itse olen kuunnellut "heviä" ja käynyt keikoilla 1984 Metallican Kulttuuritalon keikalta lähtien, käyn vieläkin usein hevibändien keikoilla, vaikka ikääkin 46-vuotta. Ihan tiedoksi, että keikoilla käy paljon 40-50v porukkaa.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 22:27"]
Voi herraisä! Tietysti voit mennä!
Minä käyn kuuntelemassa ja katselemassa kaikkea mistä tykkään, Neljänsuorasta Kotiteollisuuteen ja Apulantaan ja hiphoppiin..
[/quote]
mitä apua :)?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 22:44"]
Minä käyn kuuntelemassa ja katselemassa kaikkea mistä tykkään, Neljänsuorasta Kotiteollisuuteen ja Apulantaan ja hiphoppiin..
[/quote]
[/quote]
ja vielä kysyt
Mä käyn keikoilla paljonkin. Huomannut, etten ole ainoa ikäiseni, enkä edes vanhin. :)
äiti 41v
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 22:44"]
[/quote]
[/quote]
ja vielä kysyt
[/quote]
onko vika musiikkimaussa, iässä vai molemmissa? :) ja noiden lisäksi kuuntelen kyllä kaikkea muutakin, järkyttävää...
Rock on nykyään keski-ikäisten musiikkia enemmän kuin nuorten. Rock-keikat ovat täynnä nostalgisoivia neli-viisikymppisiä toimistotätejä ja insinöörimiehiä. Ei siinä ole mitään ihmeellistä jos menet.
Noh, hevi-genrehän on nykyisin keski-ikäisten, ei nuorten juttu, joten sinne vaan :)
Kuule Lontoossa varsinkin on sitä populaa tulossa varmasti vauvasta vaariin, niin että ei todellakaan, EI TODELLAKAAN , ole mikään ongelma mennä A7X:n keikalle. Oisin vielä jotenkin ymmärtänyt jos oisit peräkylän seurantalolla ollu keikan ainoo vanhemman polven hevari-bändäri, mutta LONTOOSSA! HALOO!
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 21:58"]
Musiikkimakuni on ihan toista miltä näytän. Minulla ehkä olisi mahdollisuus mennä kuuntelemaan maailman parasta bändiä, mutta tekisin todennäköisesti sillä itsestäni pellen niin tuttavapiirini kuin kanssayleisönkin mielestä..Uskaltaisitko sinä minuna? Noloa vai ei?
[/quote]
En jaksanut lukea kenenkään kommentteja asiasta, joten ehkä joku jo sanoikin tän!
Mikset kehtaisi mennä? Keiden muiden sä kuvittelet olevan noiden keikalla kun nelikymppisten naisten? Tollanen musiikki on just ton ikäluokan musiikkia samanlailla kun joku humppa on teidän vanhempienne ikäluokan musiikkia. Siitä on kaikki kapinallisuus mennyt jo ajat sitten. Ny sitä soitetaan jollain radio Novalla ja sen jälkeen ruikutetaan vaihdevuosiongelmista.
33, jaksa kuiteskin lukea ketju ennen kuin kommentoit.
Sulla ei kaiketikaan ole hajuakaan ap:n bändistä?
t. Ei ap, Avenged sevenfold fani
tietenkin menet ja minakin menen. kadut jos et mene. ei kannata perustaa elamaasi sille mita muut ajattelee. ei todellakaan.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 22:52"]
Rock on nykyään keski-ikäisten musiikkia enemmän kuin nuorten. Rock-keikat ovat täynnä nostalgisoivia neli-viisikymppisiä toimistotätejä ja insinöörimiehiä. Ei siinä ole mitään ihmeellistä jos menet.
[/quote]
Riippuu ihan hevin/metallin/rockin "ala"genrestäkin. Toki joku Iron Maiden ja Metallica ovat enemmän vanhempien (yli 40v.) juttu mutta vaikkapa Dimmu Borgir, Serenity, (ns. uudet bändit) ovat nuorempien "juttu".
Vaikka olen vasta 31v. niin sain kyllä paljon kieroja katseita tuttaviltamme kun painelimme mieheni katsomaan Dimmua. Vuoden lopulla olemme menossa katsomaan Kamelotia ja taas tuli päivittelyä että miten me voidaan mennä, ollaanhan me ylitetty jo teini-ikä. Tiedä siitä, mutta ei se musiikkimaku iän mukana vaihdu. En aio väkipakolla kuunnella muuta musiikkia vain siksi, että se "kuuluisi" ikäisilleni.
Vaikka ikää olisi 70 vuotta, niin keikalle vaan, jos musiikkityyli on sopiva. Täytyy pitää mielessä sekin asia, että joulukuun 24. päivänä juhlitaan Lemmyn syntymää. Hän on vielä vetreä nuorimies. :)
Viimeksi kun olimme katsomassa Metallicaa, edessämme istui vanha mies, joka oli tosi asiallisesti pukeutunut, ei siis mikään harrikkapappa, vaan sellaisen eläköityneen virkamiehen oloinen setä. Taputti biisien jälkeen hillitysti. Minä ja kaverini olimme 4 -kymppisiä ja tunsimme olomme nuorekkaaksi.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 23:28"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 21:58"]
[/quote]
En jaksanut lukea kenenkään kommentteja asiasta, joten ehkä joku jo sanoikin tän!
Mikset kehtaisi mennä? Keiden muiden sä kuvittelet olevan noiden keikalla kun nelikymppisten naisten? Tollanen musiikki on just ton ikäluokan musiikkia samanlailla kun joku humppa on teidän vanhempienne ikäluokan musiikkia. Siitä on kaikki kapinallisuus mennyt jo ajat sitten. Ny sitä soitetaan jollain radio Novalla ja sen jälkeen ruikutetaan vaihdevuosiongelmista.
[/quote]
Täsmälleen näin! T. 49-vuotias, joka on tykännyt Rainbowista teini-ikäisestä lähtien.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 00:54"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 22:52"]
[/quote]
Riippuu ihan hevin/metallin/rockin "ala"genrestäkin. Toki joku Iron Maiden ja Metallica ovat enemmän vanhempien (yli 40v.) juttu mutta vaikkapa Dimmu Borgir, Serenity, (ns. uudet bändit) ovat nuorempien "juttu".
Vaikka olen vasta 31v. niin sain kyllä paljon kieroja katseita tuttaviltamme kun painelimme mieheni katsomaan Dimmua. Vuoden lopulla olemme menossa katsomaan Kamelotia ja taas tuli päivittelyä että miten me voidaan mennä, ollaanhan me ylitetty jo teini-ikä. Tiedä siitä, mutta ei se musiikkimaku iän mukana vaihdu. En aio väkipakolla kuunnella muuta musiikkia vain siksi, että se "kuuluisi" ikäisilleni.
[/quote]
Iron Maiden on bändi, jota mennään katsomaan koko perheelllä: Vanhemmat ja teini-ikäiset lapset.
No joo, onhan se totta että riippuu myös vähän bändistä. Olen käynyt paljon rock-keikoilla ja toki keski-ikäisiä on huomattavasti enemmän noiden vanhojen bändien keikoilla, joitka olivat olemassa jo heidän nuoruudessaan. Uudempien bändien keikoilla sitten vähemmän. Mä en tunne tuota bändiä josta on kyse, kuinka kauan on ollut olemassa? Mutta oli miten oli, tottakai voit mennä! Pidä hauskaa!
[/quote]
apua