Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävän kaverin uusi nuori ”tyttöystävä”

Vierailija
11.07.2020 |

Eilen oli isommalla porukalla illanistujaiset eräällä (lähinnä mieheni) kaverilla. Porukassa kaikki n. 25-30 v (kaveri 25). Paitsi tämän kaverin tyttöystävä joka oli 20 vuotias.

Aloin kyllä heti tuntea lähinnä myötähäpeää häntä kohtaan. Kaunis tyttö, mutta blondi ja vähän sellainen tyrkyn näköinen ja ylimeikattu. Olivat ilmeisesti tavanneet tinderissä joskus alkukesästä. Tämä kaveri jonka kanssa tyttö seurustelee on mielestäni lievästi vähän sellainen limainen naistenmies, ja kaksin ollessame koitin hänelle jotain siitä sanoakkin.

Minusta on suoraansanottuna vähän noloa raahata aikuisten illanistujaisiin melkein alaikäistä hoitoaan ja esitellä hänet tyttöystävänä.

Kommentit (307)

Vierailija
161/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: vääntäisitkö rautalangasta ja

tiivistäisit meille yhteen virkkeeseen, mikä sinua tässä parikymppisessä hiertää ja millä tapaa hänen mukanaolonsa on teiltä pois?

Hän on liian nuori ja kypsymätön viettämään aikaa aikuisten kanssa. Myös vaikuttaa muutenkin tyhjäpäiseltä. Mutta en siis halua mitään pahaa hänelle, ei vaan sovi porukkaan

No sitten siinä käy niin, että tämä mieskään ei enää tule porukkaan, toivottavasti, jos parhaansa ymmärtää. En tiedä mitään ällöttävämpää kuin tälläiset "porukat" joissa joku akkalauma päähieho päsmärinään määrittelee, kuka siihen sopii ja ketä ihminen saa kutsua kotiinsa tai seuralaisekseen illanviettoihin. 

Oikeat ystävät eivät tälläistä tee, vaan etsivät jotain yhteistä jokaisen kanssa ja näkevät vaivaa, että kaikki viihtyvät. Näin myös silloin kun se menee vähän oman mukavuusalueen ulkopuolelle.

Jos yhden ihmisen paikallaolo on kaikille muille kiusallista, niin miksi hänet pitää kutsua?

Ai tarkoitat, että mies ei olisi saanut OMAAN KOTIINSA kutsua ketä haluaa, koska sua harmittaa istua neulejakussasi jonkun toppitytön vieressä?

Sinun ei tarvitse häntä kutsua minnekään, mutta varustaudu siihen, että parhaassa tapauksessa näillä nillityksilläsi ja vallanhimollasi hajotat koko porukan. Ensin jää pois tämä mies, jonka valintoja et hyväksy, vaan kuvittelet tietäväsi häntä paremmin, miten hänen asiansa ja suhteensa ovat ja hänen myötään todennäköisesti muut seuraavat. Onneksi sun mies osasi sanoa, että ei yhtään tykännyt tästä naisesta (vaikka ei saanutkaan silmiään irti), mutta siinä on vaara, että hänkin alkaa katsomaan sinua vähän toisin silmin, jos karkotat ystävät tälläisellä "mä en tykkää, ei sovi porukkaan, mä määrään ja toisiakin patistan sanomaan, kuka kuuluu" horinoilla.

No enpä usko että tästä asiasta minulle on riesaa montaa kuukautta kauemmin, eivät porukan muut naiset jaksa tuollaista katsoa, että voi osallistui tämän miehen järjestämiin juttuihin, mutta muuten sitten ei. Ei hänellä kyllä ole varaa esim. matkoille lähteä ainakaan meidän kanssa.

No mikä sun ongelmas sitten on, sekö minkä joku tuolla heitti, että alkoi pelottaa, että enemmänkin näitä hyvännäköisiä, sua nuorempia naisia alkaa pyörimään teidän ihanalta kuulostavassa porukassa?

Ja jos mies maksaa, kuten teki nyt tarjottavien suhteen, niin onhan hänellä varaa lähteä teidän reissuun.

Ei minua pelota. Enkä usko että maksaa, hänellä ei ole varmaan lomakohteesta vaikeaa löytää naisseuraa?

Hyväksyt siis lomapanot randomien kanssa, mutta et juuri tätä kyseistä neitoa?

Jännä ajatusmaailma sulla.

Eipä se tyttö mitään menetä siinä, jos ei pääse teidän hupsunhauskoille matkoille. Se matkailee miehensä kanssa ja varaudu siihen, että sunkin ympäriltä katoaa matkaseura.

Vierailija
162/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja poikaystävälläni on viisi vuotta ikäeroa, olin 21 kun aloimme seurustella. Meillä on alusta asti ollut kiinnostusta samoihin (ei ehkä yleisesti kiinnostaviin) asioihin, ymmärrys toisiamme kohtaan tunnetasolla sekä yhteensopivat elämäntilanteet. Kumpikaan ei koe iällä olevan mitään tekemistä suhteen onnistumisen kanssa, koska muuten persoonallisuutemme sopivat yhteen. Toki nämä seikat on paljon henkilöistä kiinni eikä 5 vuotta mielestäni niin suuri ikäero ole. Ei siis kannata lyödä leimaa toisten suhteille pelkkien ulkoisten tekijöiden vuoksi.

Ei minua yleisesti haittaa tuo ikäjuttu. Tämä tyttö siis käyttäytyi ihan oikeasti kuin joku 16v, ja oli vähän yksinkertaisen oloinen kun oli juonut niin paljon.

Sua harmittaa kun joku osaa pitää hauskaa ja sillä myös aidosti oli hauskaa ja taisi myös saada miesten huomioo enemmän ku sinä joka johtuu ihan positiivisesta luonteesta.

Ei kukaan jaksa pitkään mitään hapan naamaa. Ja mitä ikään tulee niin sun käyttäytyminen on kun jonku 15v tytön joka ei saa sitä mitä haluaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 sivua??? Kahdeksan sivua trollin ruokkimista?

Ihmisillä ollut tänään tylsää?

Mä oon 27v ja mun bestis on 20v, naurattaa ajatus siitä et 25v ja 20v on jonkun mielestä jotenkin tosi eri ikäisiä.

Vierailija
164/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja poikaystävälläni on viisi vuotta ikäeroa, olin 21 kun aloimme seurustella. Meillä on alusta asti ollut kiinnostusta samoihin (ei ehkä yleisesti kiinnostaviin) asioihin, ymmärrys toisiamme kohtaan tunnetasolla sekä yhteensopivat elämäntilanteet. Kumpikaan ei koe iällä olevan mitään tekemistä suhteen onnistumisen kanssa, koska muuten persoonallisuutemme sopivat yhteen. Toki nämä seikat on paljon henkilöistä kiinni eikä 5 vuotta mielestäni niin suuri ikäero ole. Ei siis kannata lyödä leimaa toisten suhteille pelkkien ulkoisten tekijöiden vuoksi.

Ei minua yleisesti haittaa tuo ikäjuttu. Tämä tyttö siis käyttäytyi ihan oikeasti kuin joku 16v, ja oli vähän yksinkertaisen oloinen kun oli juonut niin paljon.

Niin? Sä menet illanviettoon miehen kotiin, joka on sun mielestä limainen, pettävä naistenmies, no hätä, ei haittaa tippaakaan, ihana aikuisten ilta tulossa, mutta jos parikymppinen vähän puhuu höpsöjä ja ottaa pari liikaa, iikkkk ilta pilalla, äkkiä soittamaan kaikki naiset läpi että eiks ollutkin kauheaa!

Sulla taitaa olla nämä kypsät henkiset arvot vähän hukassa. Tai sitten kuvittelet, että aikuisuuteen kuuluu sietää miehiltä enemmän kuin naisilta tai jotain muuta kummaa.

Vierailija
165/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nuori nainen sai sitten illanistujaisissa enemmän huomiota kuin sinä. Ehkä vastenmielisillä luonteenpiirteilläsi ja niiden jatkuvalla esittelyllä eri tilanteissa olet kyllästyttänyt seurueen jäsenet ja he ovat ilahtuneita tavata uusia ihmisiä ja kuulla muutakin kuin valittamista, ilkeilyä ja pahan puhumista selän takana.

Vierailija
166/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tiivistäisit meille yhteen virkkeeseen, mikä sinua tässä parikymppisessä hiertää ja millä tapaa hänen mukanaolonsa on teiltä pois?

Hän on liian nuori ja kypsymätön viettämään aikaa aikuisten kanssa. Myös vaikuttaa muutenkin tyhjäpäiseltä. Mutta en siis halua mitään pahaa hänelle, ei vaan sovi porukkaan

No sitten siinä käy niin, että tämä mieskään ei enää tule porukkaan, toivottavasti, jos parhaansa ymmärtää. En tiedä mitään ällöttävämpää kuin tälläiset "porukat" joissa joku akkalauma päähieho päsmärinään määrittelee, kuka siihen sopii ja ketä ihminen saa kutsua kotiinsa tai seuralaisekseen illanviettoihin. 

Oikeat ystävät eivät tälläistä tee, vaan etsivät jotain yhteistä jokaisen kanssa ja näkevät vaivaa, että kaikki viihtyvät. Näin myös silloin kun se menee vähän oman mukavuusalueen ulkopuolelle.

Jos yhden ihmisen paikallaolo on kaikille muille kiusallista, niin miksi hänet pitää kutsua?

Ai tarkoitat, että mies ei olisi saanut OMAAN KOTIINSA kutsua ketä haluaa, koska sua harmittaa istua neulejakussasi jonkun toppitytön vieressä?

Sinun ei tarvitse häntä kutsua minnekään, mutta varustaudu siihen, että parhaassa tapauksessa näillä nillityksilläsi ja vallanhimollasi hajotat koko porukan. Ensin jää pois tämä mies, jonka valintoja et hyväksy, vaan kuvittelet tietäväsi häntä paremmin, miten hänen asiansa ja suhteensa ovat ja hänen myötään todennäköisesti muut seuraavat. Onneksi sun mies osasi sanoa, että ei yhtään tykännyt tästä naisesta (vaikka ei saanutkaan silmiään irti), mutta siinä on vaara, että hänkin alkaa katsomaan sinua vähän toisin silmin, jos karkotat ystävät tälläisellä "mä en tykkää, ei sovi porukkaan, mä määrään ja toisiakin patistan sanomaan, kuka kuuluu" horinoilla.

No enpä usko että tästä asiasta minulle on riesaa montaa kuukautta kauemmin, eivät porukan muut naiset jaksa tuollaista katsoa, että voi osallistui tämän miehen järjestämiin juttuihin, mutta muuten sitten ei. Ei hänellä kyllä ole varaa esim. matkoille lähteä ainakaan meidän kanssa.

No mikä sun ongelmas sitten on, sekö minkä joku tuolla heitti, että alkoi pelottaa, että enemmänkin näitä hyvännäköisiä, sua nuorempia naisia alkaa pyörimään teidän ihanalta kuulostavassa porukassa?

Ja jos mies maksaa, kuten teki nyt tarjottavien suhteen, niin onhan hänellä varaa lähteä teidän reissuun.

Ei minua pelota. Enkä usko että maksaa, hänellä ei ole varmaan lomakohteesta vaikeaa löytää naisseuraa?

Eipä se tyttö mitään menetä siinä, jos ei pääse teidän hupsunhauskoille matkoille. Se matkailee miehensä kanssa ja varaudu siihen, että sunkin ympäriltä katoaa matkaseura.

Lomapanoja ei yleensä raahata aikuisten illanviettoon, ei tässä ole mistään moraaliasiasta minulla kyse, uskokaa jo! Tietynlaisiin tilaisuuksiin ei vaan kutsuta ketä vaan.

Vierailija
167/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Sä menet illanviettoon miehen kotiin, joka on sun mielestä limainen, pettävä naistenmies, no hätä, ei haittaa tippaakaan, ihana aikuisten ilta tulossa, mutta jos parikymppinen vähän puhuu höpsöjä ja ottaa pari liikaa, iikkkk ilta pilalla, äkkiä soittamaan kaikki naiset läpi että eiks ollutkin kauheaa!

Sulla taitaa olla nämä kypsät henkiset arvot vähän hukassa. Tai sitten kuvittelet, että aikuisuuteen kuuluu sietää miehiltä enemmän kuin naisilta tai jotain muuta kummaa.

No minulle ei tämän miehen asiat yhteisten juttujen ulkopuolella kuulu, on edelleenkin lähinnä porukan muiden kaveri. Tämä tilanne ärsytti.

Vierailija
168/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan noin niinkun mielenkiinnosta.. millä sanoin ajattelit kertoa miehen kaverille että nainen ei ole tervetullut?

Vierailija
169/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua harmittaa kun joku osaa pitää hauskaa ja sillä myös aidosti oli hauskaa ja taisi myös saada miesten huomioo enemmän ku sinä joka johtuu ihan positiivisesta luonteesta.

Ei kukaan jaksa pitkään mitään hapan naamaa. Ja mitä ikään tulee niin sun käyttäytyminen on kun jonku 15v tytön joka ei saa sitä mitä haluaa

Osaan pitää hauskaa, ja minusta yleisesti kyllä pidetään. Voi pitää hillitymminkin mukavan illan.

Vierailija
170/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ap vielä kerran aikuisten illanvietto...

Eikö noiden tapahtumien nimenomaan tulisi olla rentoja, eikä mitään pönötysjuhlia joihin saa tuoda vain kumppanin, jonka kanssa on seurustellut vuosia?

Vierailija
171/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen jo 25v, hienostunut ja lämminsydäminen aikuinen nainen"

😂

Vierailija
172/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai eikö se ollutkaan ikäistään kypsempi, kuten naiset omasta mielestään usein muka ovat?

Ja mitäs tuosta viiden vuoden ikäerosta, ainahan naiset sössöttää että miehen täytyy olla muutaman vuoden vanhempi ja ”oman ikäiset on niiq nii lapsellisii”?

Itse en siis ajattele noin, mutta tuo tapaushan oli vain tyyppiesimerkki keskivertonaisesta. Suotta hämmästelet.

Vierailija
173/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn katkeruudesta vääristynyt viilto taikinmaisissa kasvoissa oli koko illan supissut ilkeyksiä ja liian lähellä toisiaan olevat elottomat siansilmät olivat herkeämättä seuranneet tuota uutta ihmistä ja etsineet hänestä valittamisen aiheita. Siitä huolimatta Ap oli tuntenut olonsa yksinäiseksi, eikä ollut saanut sitä huomiota, joka hänelle olisi mielestään kuulunut.

Vierailija
174/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan noin niinkun mielenkiinnosta.. millä sanoin ajattelit kertoa miehen kaverille että nainen ei ole tervetullut?

Ihan vaan ystävällisesti, että ei ole. Minun järjestämiini juttuihin ainakaan, ja muut naiset samaa mieltä. Muita miehiä ei varmaan kauheasti kiinnostasuuntaan tai toiseen.

Vierailija
175/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano ap vielä kerran aikuisten illanvietto...

Eikö noiden tapahtumien nimenomaan tulisi olla rentoja, eikä mitään pönötysjuhlia joihin saa tuoda vain kumppanin, jonka kanssa on seurustellut vuosia?

Rentous ei tarkoita maittomasti pukeutumista tai kännien vetämistä.

Vierailija
176/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lomapanoja ei yleensä raahata aikuisten illanviettoon, ei tässä ole mistään moraaliasiasta minulla kyse, uskokaa jo! Tietynlaisiin tilaisuuksiin ei vaan kutsuta ketä vaan.

No tässä tapauksessa siitä et sinä päättänyt, tilaisuus kun järjestettiin kutsujamiehen kotona. Jos olisit henkisesti kypsä ja aikuinen, käyttäytyisit, kuten hyvä vieras tekee: sopeudut tilanteeseen, tästä tuli nyt vähän erilainen illanvietto kuin olit ajatellut. Et lapsellisesti kiukuttelisi, että illanvietto ei sujunutkaan juuri siten, kun sinä sen olit mielessäsi haaveillut. Sitä sattuu, aikuiset ovat tottuneet käsittelemään erilaisia tilanteita ja pieniä pettymyksiä.

Lisäksi tyttö ilmeisesti vetäytyi ajoissa nukkumaan, joten jos olisit niin kypsä kuin esität, olisit peitellyt hänet petiin, katsonut vadin viereen (ellei mies olisi ymmärtänyt näin tehdä) ja jatkatte viinin lipittelyänne hienossa aikuisessa seurueessa.

On sitä noin ninittäin käynyt vanhemmillekin ihmisille joskus ja vain moukat tekevät siitä numeron ja pitävät soittorinkejä asian tiimoilta.

Vierailija
177/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne aikuisten juhlat?

Vierailija
178/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen jo 25v, hienostunut ja lämminsydäminen aikuinen nainen"...

Epämiellyttävä ja teennäinen luuseri sinä olet.

Vierailija
179/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen jo 25v, hienostunut ja lämminsydäminen aikuinen nainen"

😂

Mikä tuossa on muka niin hauskaa? Kaikki kuvaavat minua hyvin.

Vierailija
180/307 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehesi oli pukeutunut paljastavasti?