Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävän kaverin uusi nuori ”tyttöystävä”

Vierailija
11.07.2020 |

Eilen oli isommalla porukalla illanistujaiset eräällä (lähinnä mieheni) kaverilla. Porukassa kaikki n. 25-30 v (kaveri 25). Paitsi tämän kaverin tyttöystävä joka oli 20 vuotias.

Aloin kyllä heti tuntea lähinnä myötähäpeää häntä kohtaan. Kaunis tyttö, mutta blondi ja vähän sellainen tyrkyn näköinen ja ylimeikattu. Olivat ilmeisesti tavanneet tinderissä joskus alkukesästä. Tämä kaveri jonka kanssa tyttö seurustelee on mielestäni lievästi vähän sellainen limainen naistenmies, ja kaksin ollessame koitin hänelle jotain siitä sanoakkin.

Minusta on suoraansanottuna vähän noloa raahata aikuisten illanistujaisiin melkein alaikäistä hoitoaan ja esitellä hänet tyttöystävänä.

Kommentit (307)

Vierailija
301/307 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin vain miettimään, että pitääkö ihmiset ikävuosia ja elämänkokemusta samana asiana? Osa kommenteista viittaa siihen. 

Elämänkokemus on elämän aikana koettuja erilaisia asioita ja ymmärrystä maailmasta, jossa elää. Jollain saattaa olla 10 vuotiaana enemmän elämänkokemusta kuin esimerkiksi 20 vuotiaalla. 

Ihmiset, jotka saavat kaiken ilmaiseksi eivät juuri kerrytä tätä elämänkokemusta, mutta ihmiset jotka pienestä pitäen tekevät töitä asioiden eteen kerryttävät vuosien aikana paljon erilaista elämänkokemusta. 

Vierailija
302/307 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten tytön olisi sinusta pitänyt pukeutua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/307 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap miten tytön olisi sinusta pitänyt pukeutua?

Joku vähän hienostuneempi t-paita tai vaikka neule. Pitkät housut tai polvipituinen hame. Minusta tuo on sopivaa pukeutumista aikuisten seurassa.

Vierailija
304/307 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, muistan kun 10 vuotta sitten sain ap:n kaltaisen vastaanoton juurikin miehen kavereiden tyttöystäviltä, kun osallistuin ensimmäiseen illanviettoon. Meillä on myös 5 v ikäeroa. Miehet käyttäytyivät ihan tavallisesti, mutta naiset katselivat nyrpistellen. En kyllä ollut tyrkysti pukeutunut, mutta saman vastaanoton sain. Joku noista "aikuisista" ihan päin naamaa kuittasi jotain iästäni ja joku oli selkäni takana ihmetellyt että "miksi vitussa tänne raahataan joku rillipäinen teini".

Täytyy sanoa että itse tunsin lähinnä myötähäpeää noita niin "aikuisia" kohtaan. En kyllä ole muissa tilanteissa törmännyt tällaiseen ihmeelliseen käytökseen. Paras ystäväni on esim minua 12 vuotta vanhempi ja olemme ystävystyneet kun olin 18 vuotias, ikinä hän ei ole katsonut minua alaspäin missään tilanteessa.

Käyttäydyitkö epäkypsästi ja tyrkysti? Koska se on sitten ihan eri asia, jos hän olisi ollut kypsempi ja sopivasti pukeutunut niin ei olisi ollut mitään ongelmaa.

No en käyttäytynyt, ei kuulu tapoihini. Päälläni on ollut todennäköisesti ihan normaali (ei siis mikään syvällä kaula-aukolla oleva) t-paita, neule ja farkut, tuollain nyt tuon ikäisenä pukeuduin. Meikkiä olen koskaan käyttänyt hyvin vähän, lähinnä ripsiväriä. Tyrkky on kyllä mahdollisimman kaukana ulkoisesta habituksestani.

Enkä kyllä varmasti käyttäytynyt huomiota herättävästi, join koko illan aikana kaksi siideriä ja muuten istuskelin suurimmaksi osaksi omassa rauhassa. Esittelin toki itseni, kun oli uusia ihmisiä. Keskusteluihin en juuri päässyt mukaan, joku mieheni kaveri kyseli minulta mistä olen kotoisin (kaikki muut olivat samasta kaupungista ja minä muualta), mitä tein työkseni/opiskelin jne. Tytöt/naiset lähinnä keskittyvät juoruamaan omista tutuistaan ja puimaan jotain omia draamojaan ystäväpiirissä. Lisäksi taisi olla hienoista kateutta ilmassa osalla, kun yksi pari oli mennyt kihloihin ja tätä sitten väännettiin moneen kertaan, tämä kihloihin mennyt pari oli ollut vasta 3 vuotta yhdessä ja olihan se nyt ihan epäreilua, että ehtivät mennä kihloihin aiemmin kuin toinen pari, jotka olivat olleet jo neljä vuotta yhdessä. En osallistunut keskusteluun, olo oli kyllä varsin vaivaannuttava...

Vierailija
305/307 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, muistan kun 10 vuotta sitten sain ap:n kaltaisen vastaanoton juurikin miehen kavereiden tyttöystäviltä, kun osallistuin ensimmäiseen illanviettoon. Meillä on myös 5 v ikäeroa. Miehet käyttäytyivät ihan tavallisesti, mutta naiset katselivat nyrpistellen. En kyllä ollut tyrkysti pukeutunut, mutta saman vastaanoton sain. Joku noista "aikuisista" ihan päin naamaa kuittasi jotain iästäni ja joku oli selkäni takana ihmetellyt että "miksi vitussa tänne raahataan joku rillipäinen teini".

Täytyy sanoa että itse tunsin lähinnä myötähäpeää noita niin "aikuisia" kohtaan. En kyllä ole muissa tilanteissa törmännyt tällaiseen ihmeelliseen käytökseen. Paras ystäväni on esim minua 12 vuotta vanhempi ja olemme ystävystyneet kun olin 18 vuotias, ikinä hän ei ole katsonut minua alaspäin missään tilanteessa.

Käyttäydyitkö epäkypsästi ja tyrkysti? Koska se on sitten ihan eri asia, jos hän olisi ollut kypsempi ja sopivasti pukeutunut niin ei olisi ollut mitään ongelmaa.

No en käyttäytynyt, ei kuulu tapoihini. Päälläni on ollut todennäköisesti ihan normaali (ei siis mikään syvällä kaula-aukolla oleva) t-paita, neule ja farkut, tuollain nyt tuon ikäisenä pukeuduin. Meikkiä olen koskaan käyttänyt hyvin vähän, lähinnä ripsiväriä. Tyrkky on kyllä mahdollisimman kaukana ulkoisesta habituksestani.

Enkä kyllä varmasti käyttäytynyt huomiota herättävästi, join koko illan aikana kaksi siideriä ja muuten istuskelin suurimmaksi osaksi omassa rauhassa. Esittelin toki itseni, kun oli uusia ihmisiä. Keskusteluihin en juuri päässyt mukaan, joku mieheni kaveri kyseli minulta mistä olen kotoisin (kaikki muut olivat samasta kaupungista ja minä muualta), mitä tein työkseni/opiskelin jne. Tytöt/naiset lähinnä keskittyvät juoruamaan omista tutuistaan ja puimaan jotain omia draamojaan ystäväpiirissä. Lisäksi taisi olla hienoista kateutta ilmassa osalla, kun yksi pari oli mennyt kihloihin ja tätä sitten väännettiin moneen kertaan, tämä kihloihin mennyt pari oli ollut vasta 3 vuotta yhdessä ja olihan se nyt ihan epäreilua, että ehtivät mennä kihloihin aiemmin kuin toinen pari, jotka olivat olleet jo neljä vuotta yhdessä. En osallistunut keskusteluun, olo oli kyllä varsin vaivaannuttava...

Niin no tuo on sitten ihan eri juttu. Ei minua olisi haitannut jos tyttö olisi käyttäytynyt niinkuin tuollaisissa tilaisuuksissa on soveliasta

Vierailija
306/307 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulihan se tuolla alussa.

"Porukan muut miehet jotka eivät pysty pitämään silmiään irti". Eli olit vaan kateellinen, aika säälittävää "tuossa sinun iässä" ulista vauva palstalla kateudesta.

Luulenpa, että henkisesti tämä tyttö on varmasti vanhempi kuin sinä. Et muuten kirjoittelisi tänne. Toisekseen, etköhän sinä itse osannut nolata itsesi, kun tuntemattomalle menet supisemaan miten kaverisi on limainen naistenmies. Varmasti ovat saaneet hyvät naurut sinusta.

Kyllä minä kuule olen ihan henkisesti kypsä ihminen.

Et sinä kuule ole. Olet ilkeä, kaveristaan takana päin juoruava, vallanhimoinen ihminen.

En ole juorunnut kenenkään selän takana?

Et siis pidä  juoruamisena sitä, että soittelet koko naispiirin ja kyselet, eikö heidänkin mielestään illanvietto epäonnistunut ja ollut huono, koska sinne tuli toppityttö? Käsitätkö edes, miten ilkeää tuommoinen illan isännälle on?

Ja hänet olet siis ilmeisesti edelleen kutsumassa illanviettoihisi, vaikka nimittelet häntä limaiseksi naistenmieheksi ja tiedät pettävän naisiaan. Eli olet paitsi ilkea k*sipää, myös kaksinaamainen.

Vierailija
307/307 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien kaveriporukan illanvietto on joku ”tilaisuus”?