Oon mies ja en saanut naisilta yhtäkään viestiä treffipalstalla ja viesteihini ei vastattu mitään! Tein testin ja vaihdoin sukupuolekseni nainen. Arvatkaapa mitä kävi.
3 kuukauden saldoni miehenä oli:
18 vierailua, 0 viestiä, 0 lisännyt sinut suosikiksi, 0 flirttiä.
Profiilini naisena alle tunnin saldo tässä:
25 viestiä (en laittanut itse yhtäkään), 16 vierailua, 8 flirttiä ja 2 lisännyt suosikiksi. Olen vieläpä aivan kuvaton!
Mieheni mulla oli kuva (omani) ja laitoin itse viestäjä 3 kuukauden aikana 24 ja kaikki eri henkilöille eikä yhteenkään vastattu. Yritin kaikkeni olla hyvä kirjoittaja, mielenkiintoinen ja oma itseni. Mikään ei auttanut.
Kaikki lähettämäni viestit oli kuitenkin nähty. Ilmeisesti en vain osaa :(
En ole mikään ikäloppu pappa vaan 24 vuotias mies.
Kommentit (8)
Naiset ei tykkää susta! Usko jo ja lopeta meidän häiritseminen. Ihan kokonaan. Älä kiinnitä naisiin mitään huomiota!
Vierailija kirjoitti:
Miehenä menin tinderiin parilla heikkolaatuisella peiliselfiellä, sain 1150 matchia alle kuukaudessa, joka päivä 1-5 naista aloitti juttelun. Enkä edes ole kun about keskiverto, tummilla piirteillä.
Tai sitten olet kuitenkin komeamman puoleinen. Keskivertomies saa tuossa ajassa sen 11 osumaa.
No siellähän on sulle sitten monta kumppaniehdokasta, onneksi olkoon!
Kyllä sun aapee nyt pitää vaan haluta niitä miehiä jotka sua lähestyy. Älä ole nirso pikku nirppanokka, tai lakkaa sitten ainakin valittamasta sinkkuutta, jos ei kelpaa.
Näin naisillekin sanotaan.
Määrä luo todennäköisyyksiä. Mä tykkään kaikesta mahdollsesta ja siksi sieltä aina joku vastaa.
Niin, miehethän yrittävät tunnetusti ruiskia ympäriinsä tässä tapauksessa vaikka kuvattomiin profiileihin. Ratkaisuksi sanoisin että älä missään tapauksessa mieti voisiko profiilissasi sittenkin olla jotain pielessä ja testailla eri vaihtoehtojen toimivuutta. Sen sijaan ala tekemään naisten profiileja ja uhriutumaan netin keskustelupalstoilla. Saanti on taattu.
Monillako treffeillä olet sit nyt käynyt, oliko miehet yllättyneet vai vetäisitkö kunnon meikit?
Miehenä menin tinderiin parilla heikkolaatuisella peiliselfiellä, sain 1150 matchia alle kuukaudessa, joka päivä 1-5 naista aloitti juttelun. Enkä edes ole kun about keskiverto, tummilla piirteillä.