Voisin panna tuota Olli Hermania. t. M31
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 19:42"]
Oiti oikein googlettaa kuka mahtaa olla. On joo ihan nätti mies. Mutta mikä saa heteromiehen himoitsemaan toista miestä, oli tämä miten kaunis tahansa?
N32
[/quote]
Heh. En ole ap enkä mies, mutta vastaan. Mun mieheni on nuoruudessa (20 vuotiaana) pannut kerran miestä, koska halusi kokeilla, miltä se tuntuu. Mies oli kaunis. Olli Hermankin on kaunis. Christian Ronaldo on myös kaunis mies.
Minä tiedän valtavasti superkauniita naisia, mutta silti ei kyllä ole ikinä tehnyt mieli naisen kanssa rakastella. Ehkä siksi, että naisella ei olisi minulle mitään annettavaa, kyllä se penetraatio on aika tärkeä osa sitä seksiä mistä minä pidän. Ja en esim kiihotu naisten välisestä touhuamisesta, mutta jos kaksi miestä suutelee tms. toisiaan, niin se on ihan eri juttu :) Voisin kuvitella itseni mukaan.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 20:21"]
Minä tiedän valtavasti superkauniita naisia, mutta silti ei kyllä ole ikinä tehnyt mieli naisen kanssa rakastella. Ehkä siksi, että naisella ei olisi minulle mitään annettavaa, kyllä se penetraatio on aika tärkeä osa sitä seksiä mistä minä pidän. Ja en esim kiihotu naisten välisestä touhuamisesta, mutta jos kaksi miestä suutelee tms. toisiaan, niin se on ihan eri juttu :) Voisin kuvitella itseni mukaan.
[/quote]
Sama juttu. En kiihotu naisista, mutta miesten välinen seksi kiihottaa. t, se jonka (hetero)mies kokeili nuoruudessaan miestä. Tämä mies oli 19v ja halusi mieheni (tuolloin 20v) kanssa suhdetta, mutta mieheni ei halunnut suhdetta. Hän halusi vain kokeilla kerran.
Oiti oikein googlettaa kuka mahtaa olla. On joo ihan nätti mies. Mutta mikä saa heteromiehen himoitsemaan toista miestä, oli tämä miten kaunis tahansa?
N32