Mitä ajattelet keski-ikäisestä visa electronilla maksavasta ihmisestä?
Kommentit (105)
Ihan kuin minä.
Rahaa on kyllä, ja töitäkin. Kortti toiminut niin hyvin, ettei ole tullut tarvetta hankkia toisenlaista.
No en mitään. Itsellänikin voisi olla, paitsi että joskus on puhuttu ettei sillä voi kaikkialla maksaa. Itselläni on debit, tuskin luottokorttia saisin mutten ole halunnutkaan.
Rehellisesti: jos näkisin treffeillä miehen maksavan Visa electronilla niin toisia treffejä tuskin tulisi
En kyttäile että millä kortilla kukakin random-tyyppi ostoksensa maksaa.
En usko, että kiinnittäisin asiaan huomiota.
Niin tai juu, ehkä että olen liian lähellä jos näen millä kortilla maksaa.
Miten joku voi edes tietää, mikä on Visa Electron? Vaikka hänellä olisi sellainen?
Minä käytän Visa Electronia. Olen 45-vuotias, minulla on vakituinen työpaikka jossa tienaan 4200€/kk bruttona. En tiedä, mitä pitäisi ajatella tai olla ajattelematta? Tai kyttääkö joku kassajonossa muka oikeasti, millä maksan ostokseni.
En varmaan mitään. Ei ole tapana tuijotella toisten kortteja muutenkaan.
Miksi jatkuvasti kyselet samaa?
No itse rehellisesti ajattelen ensin, että varmaan luottotiedoton tms. En mitenkään väheksy luottotiedottomia, mutta se on eka ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti: jos näkisin treffeillä miehen maksavan Visa electronilla niin toisia treffejä tuskin tulisi
Ap vastasi aloitukseensa :D
Vierailija kirjoitti:
En kyttäile että millä kortilla kukakin random-tyyppi ostoksensa maksaa.
No tämä. Vielä kun kokemuksesta tietää että monella luottokorttien kanssa pelaavalla on oikeasti pahoja ongelmia taloudenhallinnassa niin enemmän epäilyttää ne, jotka vinguttaa luottokorttia. Harvemmin tosin tulee katottua millä ihmiset ostoksensa maksaa.
Mä olen 31, ja mulla on vieläkin Electron, koska sellaisen lukiossa sain. Nyt tosin jouduin hakemaan Debit/Creditin, koska Electron poistuu käytöstä. En ole koskaan aiemmin edes ajatellut koko asiaa, ja kortti on ollut halpa ja toimiva. En tarvitse luottokorttia.
Enemmän ahdistaisi, jos treffeillä joku maksaisi jollain Amexilla.
Olen keski-ikäinen ihminen joka yleensä maksaa ostoksensa Visa Electronilla. On minulla luottokorttikin, mutta käytän sitä lähinnä ulkomailla ja joidenkin tiettyjen ostosten kanssa, kuten esimerkiksi lentolippujen kanssa. Onko joillakin todella niin köyhä elämä, että pitää alkaa miettimään kanssaihmisten korttihankintoja?
Täällä on joka päivä joku paskantärkeä "mitä ajattelet aikuisesta ihmisestä, joka.." - aloitus, joka on joko provo tai sitten kertoo vain aloittajan jäätävästä epävarmuudesta omaa toimintaansa kohtaan.
Ketään aikuista tervettä ihmistä ei kiinnosta se, millä kortilla toinen aikuinen maksaa ostoksensa.
Minä jouduin aikoinaan parikymppisenä vaikeuksiin luottokortin kanssa. Sillä oli liian helppo ostella. En koskaan menettänyt luottotietojani, mutta luottokorttilasku meni perintään ja maksoin sen perintäyhtiölle.
Sen jälkeen olen vapaaehtoisesti pidättäytynyt Visa Electronissa. Minulle sopii paremmin, että käytän vain tililläni olevaa rahaa enkä ostele luotolla. Olen vakituisessa työssä, luottotiedot ovat ok. Näin on menty kaksikymmentä vuotta.
Minä en tiedä. Kertokaa te mitä minun pitäisi ajatella?
Varmaan sitä, että kohta on mun vuoro maksaa ostokset...