Mitä ajattelet keski-ikäisestä visa electronilla maksavasta ihmisestä?
Kommentit (105)
Olen 43v VE:lla maksava. Luottotiedot kunnossa, työpaikka on. Visallako pitäisi velaksi ostaa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin minä.
Rahaa on kyllä, ja töitäkin. Kortti toiminut niin hyvin, ettei ole tullut tarvetta hankkia toisenlaista.
Sama täällä. Töissä, luottotiedot kunnossa ja tililläkin katetta. Electron toimii päivittäisissä ostoksissa paremmin kuin hyvin joten miksen sitä käyttäisi. Tästä jos joku yöunensa menettää niin eipä vois vähempää kiinnostaa.
Joskus harvoin on yhteyksissä ongelmaa (isot alennusmyynnit kuten hullut päivät, joulu jne.) jolloin maksan luottokortilla.
En mieti mitään. Yleensä en edes katsele, millä kukin maksaa.
Enemmän säälittää ne, jotka maksavat kaiken luotolla. Eli persaukisia ja elämänhallintaongelmaisia, joilla kaikki tulot menee saman tien luottokorttilaskujen maksamiseen.
Fiksu ihminen. Ostaa sillä summalla, minkä verran on kortilla katetta. Luottokorttien vinguttajat elävät todennäköisemmin velaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 43v VE:lla maksava. Luottotiedot kunnossa, työpaikka on. Visallako pitäisi velaksi ostaa?
Tavallinen pankkikortti, oletko kuullut?
Aloittaja vastailee omaan ketjuunsa. :D
Mulla on sekä että: omalle tilille Mastercard, taloustilille electron, koska on halvempi ja onhan luottokortissa riskinsä, jos häviää, joten miksi tuplata niitä?
Peräkammarin äidin pikkutrolli tai vajaaksi jäänyt alkoholisoitunut ja syrjäytynyt ”aikuinen” näitä kirjoittelee ja hihittelee mielikuvitusystäviensä kanssa yksin koppinsa nurkassa, näitä ei kannata ottaa vakavasti. Toivokaa tai rukoilkaa, kukin tavallaan, hänelle voimia ja selviytymistä elämässä. Palstailu saattaa olla ainoa asia mikä pitää hänet kotona, eikä vahingoittamassa muita ihmisiä fyysisesti. Tällaiset ap:n kaltaiset ihmiset ovat yleensä yksinäisiä ja heidän trollinsa ovat enemmänkin avunhuutoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen pankkikortti se Electronkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Debit-kortilla tarkoitetaan yleensä ns. tavallista pankkikorttia. Luottotiedoton ei saa sitä jokaisesta pankista.
Kuules nyt ap. Aika moni sai vaihdoksen yhteydessäpankilta Visa Electronin täysin kyselemättä.
Jimmy Careytä lainatakseni: "Looo-se-her!!!"
Tarkoitan tällä siis ketjun aloittajaa, en ko. kortilla maksajia.
BUHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAA
Mä maksan Visa Electronilla aina vaikka on mulla pankki-visakin lompakon uumenissa. Satun vaan muistamaan Electronin pin-koodin. Jos jostain syystä joudun käyttämään pankkikorttia, pitää aina kaivella sen tunnusluku puhelimesta. Olen 55-vuotias. En kyllä käsitä mitä merkitystä sillä on, kummalla maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Debit-kortilla tarkoitetaan yleensä ns. tavallista pankkikorttia. Luottotiedoton ei saa sitä jokaisesta pankista.
Mikä siinä debit-kortissa sitten on muka niin hienoa Electroniin verrattuna? Minulla on molemmat (eri pankkien kortit) ja kerran vahingossa maksoin tuolla debitillä liikaa niin, että tili meni viiden euron verran miinukselle. Pankki sai hirveän kohtauksen ja lähetti vihaisen kirjeen, että MAKSA TÄMÄ VIISI EUROA NYT HETI PAIKALLA TAI KORTTISI OTETAAN POIS! Mieluummin käytän sitä Electronia, vaikka luottotiedot ovatkin kunnossa, ei ainakaan käy noin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 31, ja mulla on vieläkin Electron, koska sellaisen lukiossa sain. Nyt tosin jouduin hakemaan Debit/Creditin, koska Electron poistuu käytöstä. En ole koskaan aiemmin edes ajatellut koko asiaa, ja kortti on ollut halpa ja toimiva. En tarvitse luottokorttia.
Enemmän ahdistaisi, jos treffeillä joku maksaisi jollain Amexilla.
En tiennytkään, että Electron poistuu! Höh ja häh?
Aloitukseen: en ajattelisi juuri mitään, miksi ihmeessä ajattelisin?
Olen 41-v., Electron ollut kai yli 20 vuotta, eikä ole ollut mitään tarvetta vaihtaa johonkin muuhun.
Ap ilmeisesti kuvittelee, että Electronia käyttävät olisivat jotenkin säälittäviä tai köyhiä tai jotain. Mitä sitten, vaikka olisivatkin?
Itse olen aika säälittävä, mutta tileiltä löytyy viisinumeroinen summa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä debit-kortissa sitten on muka niin hienoa Electroniin verrattuna? Minulla on molemmat (eri pankkien kortit) ja kerran vahingossa maksoin tuolla debitillä liikaa niin, että tili meni viiden euron verran miinukselle. Pankki sai hirveän kohtauksen ja lähetti vihaisen kirjeen, että MAKSA TÄMÄ VIISI EUROA NYT HETI PAIKALLA TAI KORTTISI OTETAAN POIS! Mieluummin käytän sitä Electronia, vaikka luottotiedot ovatkin kunnossa, ei ainakaan käy noin.
Ei minun debit-kortillani pysty ostamaan niin että menisi miinukselle?
Miten niin Visa Electron poistuu? Tietääkö joku tästä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun debit-kortillani pysty ostamaan niin että menisi miinukselle?
Miten se sitten eroaa siitä haukutusta Visa Electronista?
En kehtaisi katsoa kenenkään maksamista, voi luulla että yritetään tunnuslukua urkkia.