Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Komein mies jonka tiedät

Vierailija
08.07.2020 |

Jenry Bejarano. Tsekatkaa kuvat😚

Kommentit (9295)

Vierailija
3461/9295 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meillä uusi palstahullu? Hiusrajahullu.

Vierailija
3462/9295 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selasin kymmenen viimeisintä sivua tätä ketjua, enkä löytänyt yhtäkään naisten mielestä komeaa miestä, jolla ei olisi tummat hiukset ja täydellinen hiusraja.

Eikö muutama sivu sitten kehuttu esim. Ralph Fiennesiä? Sillä kaverilla ei ole ollut kunnollista hiusrajaa vuosituhannen vaihteen jälkeen.

Olen aika varma, että Ralph Fiennesin(kin) kohdalla puhutaan nuoresta Fiennesistä. Ei Brad Pittilla ja Johnny Deppilläkään tarkoiteta nykyversioita.

Ehkä, mutta sekä nuori Brad että nuori Ralph oli hiuksiltaan vaaleita. Eli ainakaan tummat hiukset ei ole mikään maaginen vaatimus.

Eikö sekä Fiennes että Pitt höylänyt Angelina Jolieta parikymmentä vuotta sitten kun hän oli Tomb Raiderin aikaan parhaimmillaan. Joten hänelle ainekin on kelvannut vaaleatukkaisemmatkin miehet. Jokaisella on makunsa.

Ralph Fiennes ja Brad Pitt eivät ole vaaleatukkaista nähneetkään. Brad Pitt värjäsi hiukset vaaleaksi jossakin vaiheessa uraa, mutta hiukset ovat hyvin ruskeat, kuten myös nuorella Fiennesillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3463/9295 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selasin kymmenen viimeisintä sivua tätä ketjua, enkä löytänyt yhtäkään naisten mielestä komeaa miestä, jolla ei olisi tummat hiukset ja täydellinen hiusraja.

Eikö muutama sivu sitten kehuttu esim. Ralph Fiennesiä? Sillä kaverilla ei ole ollut kunnollista hiusrajaa vuosituhannen vaihteen jälkeen.

Olen aika varma, että Ralph Fiennesin(kin) kohdalla puhutaan nuoresta Fiennesistä. Ei Brad Pittilla ja Johnny Deppilläkään tarkoiteta nykyversioita.

Ehkä, mutta sekä nuori Brad että nuori Ralph oli hiuksiltaan vaaleita. Eli ainakaan tummat hiukset ei ole mikään maaginen vaatimus.

Eikö sekä Fiennes että Pitt höylänyt Angelina Jolieta parikymmentä vuotta sitten kun hän oli Tomb Raiderin aikaan parhaimmillaan. Joten hänelle ainekin on kelvannut vaaleatukkaisemmatkin miehet. Jokaisella on makunsa.

Ralph Fiennes ja Brad Pitt eivät ole vaaleatukkaista nähneetkään. Brad Pitt värjäsi hiukset vaaleaksi jossakin vaiheessa uraa, mutta hiukset ovat hyvin ruskeat, kuten myös nuorella Fiennesillä.

Itse olen aina pitänyt vaaleista ja sinisilmäisitä miehistä. Mutta tätähän hiusrajahullu ei usko, KAIKKI pitävät tummista. :D

Vierailija
3464/9295 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko meillä uusi palstahullu? Hiusrajahullu.

Vanha tuttavuus, valitettavasti.

Vierailija
3465/9295 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina pitänyt vaaleista ja sinisilmäisitä miehistä. Mutta tätähän hiusrajahullu ei usko, KAIKKI pitävät tummista. :D

No katsopa viimeiset sata sivua tätä ketjua, niin siellä ei kovin montaa vaaleahiuksista näy. Toki naisten kuvitelma vaaleista hiuksista näyttävät olevan tumman ruskeat hiukset.

Vierailija
3466/9295 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiennesiä olen vuosien saatossa kytänyt sen verran että hänen oma hiussävynsä taisi olla punertava maantienharmaa. Hyvät hiukset hänellä ollut aikanaan. Pittillä on vissiin vieläkin.

Luin kanssa sen kirjan missä väitettiin Angelina Jolie ja Fiennes harrastivat sm-seksiä Lontoolaisissa hotelleissa joskus vuosituhannen vaihteessa mutta onkohan toi ihan totta?

Vierailija
3467/9295 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No katsopa viimeiset sata sivua tätä ketjua, niin siellä ei kovin montaa vaaleahiuksista näy. Toki naisten kuvitelma vaaleista hiuksista näyttävät olevan tumman ruskeat hiukset.

Seuraavalla kauppareissulla ostat mustan hiusvärin ja hierot sen kalloosi. Se siitä🦱 Nykyään se on niin helppoa.

Vierailija
3468/9295 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurt Cobain oli oiirteiltään komea, kauniit silmät. Olisi ollut vielä komeampi, jos olisi pitänyt parempaa huolta itsestään.

Vierailija
3469/9295 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma pitäisikö tähän ketjuun vastata oman maun mukainen mies, vai mies jonka tunnistan objektiivisesti komeaksi. Ovat nimittäin kaksi eri asiaa. Esim nuori Pierce Brosnan oli objektiivisesti lähes täydellinen, mutta en minä hänestä päiväunia näe.

Vierailija
3470/9295 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elmer Andberg

Vierailija
3471/9295 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori Armie Hammer (jos unohtaa ne sen myöhemmät psykojutut 😬)

Vierailija
3472/9295 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tarkoitan nykyversiota Brad Pittistä! Rakastuin häneen noin 30 vuotta sitten ja edelleen rakkaus roihuaa. Mieheen on tullut lisää särmää ja seksikkyyttä vuosien myötä.

Vierailija
3473/9295 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori Alain Demon ja Montgomery Clift olivat kauniin komeita. Minun makuuni ovat enemmän hieman rosoiset tyypit esim. Harvey Keitel Piano elokuvan aikoihin. Michael Hutchence oli suosikkini rokkareista.

Vierailija
3474/9295 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori Tapio Rautavaara, ulkonäkö, ääni ja urheilullisuus.

Mä meinasin kans tulla laittamaan Tapio Rautavaaran, mut oon jäänyt miettimään, et löytyykö vielä komeampaa. Tapsaa äänestän kyllä nyt.

Vierailija
3475/9295 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma aviomieheni, kuin kevin costner!!!!!!

Vierailija
3476/9295 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori Tapio Rautavaara, ulkonäkö, ääni ja urheilullisuus.

Mä meinasin kans tulla laittamaan Tapio Rautavaaran, mut oon jäänyt miettimään, et löytyykö vielä komeampaa. Tapsaa äänestän kyllä nyt.

Tänä päivänä olisi kansainvälinen tähti!!!!

Vierailija
3477/9295 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea ja hyvännäköinen on monesti eri henkilöitä. Esimerkiksi Frederik oli oikeasti komea ja on vieläkin mutta valtaosa naisista tykkäsi saman aikakauden Markku Aron ulkonäöstä paljon enemmän. Ennen elokuvatähdetkin olivat oikeasti sitä, mitä elokuvissa nähtiin eli vähän puuteria naamaan ja naamakarvojen korostaminen mutta ei muuta. George Glooney on viimeisiä tuon koulukunnan edustajia ja siten ehkä komein mies, jonka tiedän. Myöhemmistä en tiedä, koska heidän ruutunaamansa on käsitelty, usein rankastikin ja jopa CGI:llä.

Vierailija
3478/9295 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Lehtonen jääkiekkoilija, jonka hiusrajasta en tiedä.

Vierailija
3479/9295 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jared Leto näyttelijä

Vierailija
3480/9295 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komein mies näkyy aina, kun katson peiliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan