Ovulaation seuraaminen ja perheenlisäys - kysymys sinulle ovulaatiotasi tarkkaillut!
Jos ovuloit, milloin sinulta tulee ovulaatiolimaa? Tuleeko limaa samana päivänä kuin ovuloit, seuraavana päivänä vai muulloin? Tuliko sinulta näkyvää ovulaatiolimaa siinä kuussa, jolloin tulit raskaaksi?
Ap
Kommentit (14)
-ei tule joka kuukausi
-jos ovuloin esim.torstaina niin lima tulee perjantaina
-en ole tullut raskaaksi (vielä) niin en tiedä
Yleensä lima oli tosi selkeää ja tuli joka kuukausi. Yleensä edellispäivänä oli ovulaatio-oireet ja limaa tuli noin vuorokautta myöhemmin. Yleensä ovislima tuli mulla päivän parin aikana. En muista oliko limaa tullut siinä kierrossa jossa raskauduin. Todennäköisesti. :D
Joku väitti, että yhdyntä vasta ovisliman jälkeen...
Kropat on yksilöllisiä. En siis vetäisi johtopäätöstä siitä miten toisella on toiminut. Toisilla voi olla voimakkaat oireet kierrossa ja ovulaatiossa, toisilla ei tunnu mitään ja molemmista vaihtoehdoista voi tulla raskaaksi.
Kannattaa naida usein kierron puolivälin aikaan ja sen jälkeen.
Se on yksinkertaisempaa kuin limojen seuraaminen. Ei tässä nyt kuitenkaan mitään etanoita olla :D
Tikutin ovulaatiota, jos ovulaatiolimaa tuli niin se kävi n. 1,5 vrk myöhemmin siitä, kun olin tikuttanut "ovulaation olevan nyt"
Mulla tuli hitsin haaleat viivat kierron 10 ja 11 päivinä ja samoina päivinä ovislimaa. Yhdyntä oli vasta 12pv. Taisi mennä ohi. Luuöin ovulaation olevan vasta 13 tai 14 pv, kuten on ollut joskus aiemmin, kun olen tikuttanut.
mulla ovulaatiotikkuun ei koskaan tule sellaista todella tummaa viivaa, vaan viiva jää aina vaaleammaksi kuin testiviiva
Tuleeko teillä viiva tikkuun samana päivänä kuin tulee sitä ovulaatiolimaa?
Tämä on vauva palsta, joten tämä aihe sopii tänne paremmin kuin hyvin 😊
Vierailija kirjoitti:
mulla ovulaatiotikkuun ei koskaan tule sellaista todella tummaa viivaa, vaan viiva jää aina vaaleammaksi kuin testiviiva
Samoin, silti raskaus napsahti heti yk1.
Voiko joku kertoa miten pessaari käyttäytyy . Tuleeko jotain vuotoa. Kierukasta voi tulla vuotoja. E pillerit poistaa kuukautiskivut mikä on helpotus monelle. Jos opiskelee ammatin ensin ja tekee lapsen vaikka 30-40 vuotiaana kun on saanut maksettua asunnon. Niin ehkäisy pillerit on hyvä. Lapsi ei silloin näe nälkää ja voi viedä yksityiselle lääkärille kuin maksaa harrastukset ja opinnot. E pillereillä kuukautiset on säännölliset. Apteekista saa keskeytys pillerin jos on raiskattu . Raiskaus väkivalta on väkivaltaa. Todella. Yksityiset lääkärit myös antaa keskeytys reseptin näissä tapauksissa. Kondomi estää sukupuoli tautien tartunnat myös suuseksissä. Hiukan arkirealismia . Ei mitään ovulaatiota . Ihmiset tulee raskaaksi miehen siittiöistä kun tulee kukin ajallaan. Usein miehillä voi olla jo lapsia jonkun muun kanssa ja kohta voi olla taas jonkun muun. Siittäminen olisi ikäänkuin miehen vastuulla kuin lasten elatus myös. Miehelle kondomi on hyvä suoja sukupuoli tauteja vastaan. Myös miehelle tehty sterilointi on helppo pieni toimenpide. Näin ei tule niitä elatusmaksuja monista eri lapsista monien eri naisten kanssa. ( Miehen ELATUSMAKSUT menee useimmin tililtä kerran kuussa jos haluaa tutkia onko niitä muita ).
Lestadiolaiset synnytti joskus kun heitä joku opetti että pelastuu kun synnyttää . No harha oppeja . Sen kuvitelman mukaan kukaan muu ei pelastu eikä miehet eikä lapsettomat eikä lapset.
miksi oot noin kiinnostunu toisten ovulaatioista? ei ne sun raskautumiseen vaikuta...