Komein mies jonka tiedät
Kommentit (9296)
Näin heteromiehenä on pakko nostaa joitain nimiä.
Evan Dando -pitkähiuksisena ysärin alussa symboloi ajan positiivista henkeä ja tietty päihteitä.
Kalle Kinnunen - voisin uppoutua tämän kaverin silmiin. Älykäs, cool, kiva parta.
Erhan Hawke - ikätoveri - huomasin ihastuneeni Hawken henkilöhahmoon enemmän kuin Delpyn "Rakkautta ennen aamua " - elokuvassa.
Kaikki rakastavat Paul Newmania - hänen kanssaan mielellään suuteloisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahahaaa lol! Ketjussa kysytään "komeinta tietämääsi miestä", eli maailman komeinta urosta, ja joku vellihousu triggeröityy siitä että luetellut miehet ovat... komeita.
Ultimaattinen komeusihanne ei ole sama asia kuin "kenet haluaisit kumppaniksesi". Ultimaattisen komeusihanteen olemassaolo ei myöskään tarkoita, etteikö joku siitä poikkeava voisi olla viehättävä ulkonäöllisesti. Nyt kysyttiin sitä äärimmäistä ulkoista upeutta! Vähän sama naisissa, esim joku lyhyttukkainen nainen voi monen miehen mielestä olla kaunis ja haluttava, mutta jos kysytään äärimmäistä kauneusihannetta 99,99% pitää pitkiä hiuksia lyhyitä kauniimpana.
Ja se äärimmäisen komea miestyyppi on aina se samat ominaisuudet sisältävä miestyyppi. Eikä naisten miesmaku siis ole erilainen, vaan tummat hiukset ja täydellinen hiusraja ovat se äärimmäisen komeuden lähtökohta. Samoin lihakset, nuoruus ja pituus.
Onhan naisissakin aina ne tietyt ominaisuudet, joita pidetään kauniina, ja paljon enemmänhän niistä vaahdotaan kuin miesten vastaavista. Maailman kauneimmalla naisella on symmetriset kasvot, hoikkuus, sileä iho, pitkät vahvat hiukset, isot silmät, joku aivan tietty spesifi rinta-vyötärö-lantio-suhde sekä alle 25-vuoden ikä. Ihan sama keneltä kysyy. Pitääkö tästä nyt suuttua? Onko miehet nyt jotenkin väärässä ja valheellisia kun tämmöinen ihanne on olemassa? Pitääkö heidöt nyt painostaa myöntämään jotain? Pitääkö minun nyt jotenkin triggeröityä kun en täytä 100%:sti tätä ultimaattista ihannetta? Vai eläisinkö kuitenkin tyytyväisenä tosielämää todellisten ihmisten kanssa, jotka ilmeisesti vain "tyytyvät" minuun, kun eivät voi olla Bella Hadidin kanssa?
Harva nainen nykyään tyytyy yhtään mihinkään ja monet sinkkumiehet jäävät täysin ykdin. Siitä nämä miesten itkut johtuvat.
Onko kukaan huomannut,että Käärijän veli muistuttaa Bratt Pittiä. Toisaalta myös Käärijää. Käärijä ja sen veli on komeita.
Olen mies ja siskoni tykkää erilaisista miehistä kun minä. Olen hetero ja tarkoitan sitä,että minä tykkään bodatuista miesvartaloista. Siis ihailen niitä ja haluaisin olla itse samanlainen. Siskoni tykkää lihaksittomista kuikeloista joilla on silmälasit. Ja mielellään vähän finnejä naamassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan huomannut,että Käärijän veli muistuttaa Bratt Pittiä. Toisaalta myös Käärijää. Käärijä ja sen veli on komeita.
Käärijä nyt on ihan karmea mutta Brad Pittin oikea veli on hyvin paljon Bradin näköinen.
Käärijän veli näyttää amk-insinööriltä Vantaalta, eikä Brad Pittiltä.
Michael Stipe n.-95
M. Cliftin kasvot sai tällejä jossain autoonnettomuudessa. James Dean oli kyllä suloinen ja komea.
Mikke näyttää ehkä Pittiltä ainakin vähän.
Vierailija kirjoitti:
En varmaan kykene enää koskaan lukemaan sanoja "täydellinen hiusraja" tirskumatta ääneen... :D :D :D
...en vissiin tajuu tätä...hiusrajajuttua...
Vain muutama päivä poissa ja täällä on jo mellakat käynnissä. Mitä olenkaan missannut
Ja ihan vain bensaa tai vettä liekkeihin lisätäkseni on otettava huomioon se seikka, että tummahiuksisissa/partaisissa/karvaisissa (you name it) miehissä ja naisissa on enemmän kontrastia. Mikä yleisesti ottaen miellyttää silmää enemmän.
Näin on poijjaat.
*Flies away*
Jay hernandez. Paranee vaan vanhetessaan.
Kun tuo Käärijä on nyt noussut esiin niin myönnettäköön että hänellä on jotenkin todella viehättävät silmät, ja hymy.
Vierailija kirjoitti:
Jay hernandez. Paranee vaan vanhetessaan.
Kun tuo Käärijä on nyt noussut esiin niin myönnettäköön että hänellä on jotenkin todella viehättävät silmät, ja hymy.
Ne silmät, sielun peilit, on kyllä sellaiset että ei saa silmiään irti kun kerran erehtyy katsomaan.
Christian Bale