Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäntä tässä. En osta äitienpäiväksi mitään. En pelkää naista.

Vierailija
05.05.2013 |

Vaimoni ei myöskään ole äitini. Enkä periaatteestakaan osta mitään turhaa "markkinapäiväksi".

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää joka osti Pariisin matkan niin selvä sovinisti teryleenipierupöksy.

Helppo ostaa se suosio. Yritäpä olla yhtä suosittu, kuin minä olen naisilleni ja lapsilleni. 

Ei tarvitse ostaa mitään. Riittää, kun olet ihan oma itsesi. Rohkea ISÄNTÄ.

Vierailija
22/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 21:27"]

Sulle pitäisi ostaa lippu itsetunnon kohotukseen.

[/quote]

Onnistuminen elämässä riittää siihen.

Sääli, ettet koskaan saa kokea samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 21:13"]

Luultavast nauraisin tuollasen ISÄNNÄN pihalle hyvin nopeesti. Uhoilu on noloa ja säälittävääkin.. Onko sulla pieni pippeli?

[/quote]

oho. Olet ensimmäinen, joka otti asiapitoisen tekstini uhoiluna. Oletko sinä ihan varma mielenterveydestäsi. Ettet vain olisi liian arka uusille ajattelumalleille. 

Äitienpäivä on markkinapäivä ja silloin myydään kukkia ja suklaata. Ketkähän siitä hyötyvät? 

Suosittelen lukemaan jännäreitä ettei mene vellit pöksyyn erilaisista mielipiteistä. Lupaan varottaa, kun aloitan oikean uhon.

ISÄNTÄ

Vierailija
24/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 21:29"]

Tää joka osti Pariisin matkan niin selvä sovinisti teryleenipierupöksy.

Helppo ostaa se suosio. Yritäpä olla yhtä suosittu, kuin minä olen naisilleni ja lapsilleni. 

Ei tarvitse ostaa mitään. Riittää, kun olet ihan oma itsesi. Rohkea ISÄNTÄ.

[/quote]

Kysymys ei ole siitä, että "tarvitsee" ostaa jotain. Kysymys on siitä, että oikea mies uskaltaa musitaa rakkaitaan ilman että pitää pelätä ääriheikon miehuutensa kärsivän siitä, niin kuin sinun tapauksessasi on tilanne.

Isäntä-uho on vain erektio-ongelmiesi ja seksuaalisen kyvyttömyytesi julkinen ilmaus.

Luuletko, etteivät muut ihmiset sitä näe?

Vierailija
25/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 21:32"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 21:13"]

Luultavast nauraisin tuollasen ISÄNNÄN pihalle hyvin nopeesti. Uhoilu on noloa ja säälittävääkin.. Onko sulla pieni pippeli?

[/quote]

oho. Olet ensimmäinen, joka otti asiapitoisen tekstini uhoiluna. Oletko sinä ihan varma mielenterveydestäsi. Ettet vain olisi liian arka uusille ajattelumalleille. 

Äitienpäivä on markkinapäivä ja silloin myydään kukkia ja suklaata. Ketkähän siitä hyötyvät? 

Suosittelen lukemaan jännäreitä ettei mene vellit pöksyyn erilaisista mielipiteistä. Lupaan varottaa, kun aloitan oikean uhon.

ISÄNTÄ

[/quote]

Ei ollut ensimmäinen eikä viimeinen. 99% viestin lukeneista pitää sitä säälittävänä uhona.

Vierailija
26/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia? Olisi hieman erikoista ostaa vaimolle äitienpäivä lahja, jos hän ei ole kenenkään äiti.

Tiedän, että kyseessä on provo. Mutta silti mä kyllä pystyn ymmärtävään, että mies ei osta lasten äidille lahjaa ihan tuolla "se ei ole mun äiti" perjaatteella. Tottakai silloin avustaa lapsia yms. lahjanhankinnoissa ja aamiaisessa.

Vierailija
27/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 21:21"]

Ei oo todellista, onko näitä "ole hiljaa, tää on mun keskustelu" -tyyppejä täällä tiuhaankin, vai onko se joku miesten juttu?

[/quote]

Se oli huumoria. Saahan mun keskustelussa olla huumoriakin heh heh. Huumoria siksi, kun joku tuossa sai pelon pöksyihin ja itki että uhoan.

ISÄNTÄ

Vierailija
28/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 20:45"]

Vaimoni ei myöskään ole äitini. Enkä periaatteestakaan osta mitään turhaa "markkinapäiväksi".

[/quote]

taidat olla aika mukava tyyppi. t:m

Vierailija
29/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 21:35"]

Onko teillä lapsia? Olisi hieman erikoista ostaa vaimolle äitienpäivä lahja, jos hän ei ole kenenkään äiti.

Tiedän, että kyseessä on provo. Mutta silti mä kyllä pystyn ymmärtävään, että mies ei osta lasten äidille lahjaa ihan tuolla "se ei ole mun äiti" perjaatteella. Tottakai silloin avustaa lapsia yms. lahjanhankinnoissa ja aamiaisessa.

[/quote]

Isä tässä. Oikeasti minäkään en voi ymmärtää miksi pitäisi ostaa tiettynä päivänä lahja?

Minulta saa kyllä seksiä ja voin auttaa 1/4 kotitöistä. Voin viedä lapsenkin puistoon kerran tai pari vuodessa että vaimo saa kauneusunet.

Vierailija
30/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 21:21"]

Ei oo todellista, onko näitä "ole hiljaa, tää on mun keskustelu" -tyyppejä täällä tiuhaankin, vai onko se joku miesten juttu?

[/quote]

Se oli huumoria. Saahan mun keskustelussa olla huumoriakin heh heh. Huumoria siksi, kun joku tuossa sai pelon pöksyihin ja itki että uhoan.

ISÄNTÄ

[/quote]

jestas miten hyvää huumoria

Vierailija
31/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni osti minulle viime isäinpäivänä formulamatkan Monacon Grand Prixiin.

Ei tullut mieleen ajatella, että onpa "teryleenipierupöksy" vaan pidin upeana lahjana rakastavalta naiselta joka on synnyttänyt minulle 4 lasta ja kulkenut rinnallani niin hyvinä kuin pahoinakin päivinä jo 28 vuoden ajan.

Avioliittoja on monenlaisia.

Kenellekään en soisi sellaista kuin "isännällä".

Vierailija
32/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mieleen ajatella, että onpa "teryleenipierupöksy" vaan pidin upeana lahjana rakastavalta naiselta joka on synnyttänyt minulle 4 lasta ja kulkenut rinnallani niin hyvinä kuin pahoinakin päivinä jo 28 vuoden ajan.

Vierailija
33/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on isäntä eli maanviljelijä. Sovimme jo ensimmäisenä äitienpäivänä, että meillä ei sitä päivää juhlita ihan käytännön syistä. Äitienpäivänä ollaan pellolla töissä eikä kuljeta täyspäistä naista passaamassa ja hemmottelemassa.

Mieluummin hyvä mies joka päivä kuin kukkia ja kakku yhtenä päivänä vuodessa.

Vierailija
34/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan että pidätte huumoristani. Tarkoituksena olisi joskus päästä standupiksi. 

Vierailija
35/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 21:46"]

Kiitos vaan että pidätte huumoristani. Tarkoituksena olisi joskus päästä standupiksi. 

[/quote]

reppana

Vierailija
36/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 21:33"]

Kysymys on siitä, että oikea mies uskaltaa musitaa rakkaitaan ilman että pitää pelätä ääriheikon miehuutensa kärsivän siitä, niin kuin sinun tapauksessasi on tilanne.

Isäntä-uho on vain erektio-ongelmiesi ja seksuaalisen kyvyttömyytesi julkinen ilmaus.

Luuletko, etteivät muut ihmiset sitä näe?

[/quote]

Jos kysymys on musitaa niin missä kysymysmerkkisi on?

Minusta tuo seksuaalisuuden tuominen keskusteluuni on turhaa. Täälä on erikseen seksipalsta. Minusta tuo kertoo vain sinun pakkomielteestä seksiin. Ehkä yrität saada vaimoltasi seksiä pariisinmatkalla?

Myös herkkähipiytesi kertoo siitä ettet ole saanut aikoihin lempeä. Suosittelen ettet ala vääntämään kanssani kättä sillä olen aika vahva ja en halua nöyryyttää sinua tämän enempää. 

Naurettavinta on tulla leikkimään ritaria keskusteluun, jossa olen selvästi perustellut miksi en kannata äitienpäivää ja miksi en todellakaan tule ostamaan yhtään krääsää kyseiseksi päiväksi. Lapsillenikin opetan saman.

ISÄNTÄ

Vierailija
37/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 21:38"]

[/quote]

No joo, minä en soisi kenellekään sellaista perhettä tai avioliittoa, kuin sinulla. Kuulostaa helvetin kurjalta elämältä tuollainen. Hulvaton tuo vitsi formuloista. Sopii hyvin kuvaan jollaisena moni lukija näkee sinut teryleenipöksyissäsi. Kukapa mies ei jääkiekosta tai formuloista innostuisi... 

Vierailija
38/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 20:53"]

No älä sitten ihmettele jos eukko on naama norsunvitulla koko päivän ja illalla ei tipu pimperoa. Luultavasti se haukkuu sut sitten kaikille kavereilleen, miten moukka äijä sillä on miehenä.

[/quote]

Onneksi eukkoni ei ole lapsellinen vaan älykäs ihminen. Äitienpäivä on niille, jotka pelkäävät naistaan ja naisille jotka haluavat tietyn syyn riidellä.

En pelkää ketään tai mitään. Mun ei tarvitse hyvitellä yhtenä päivänä niitä kaiken arjen päiviä tyyliin: hei anteeksi olen mies ja ISÄNTÄ talossani.

[/quote]

Ompa taas typerää juttua! Toivottavasti et ole oikea vaan provo. Naiset eivät kyllä suurin osa alennu puhumaan yhtään mitään, jos mies on niin moukka että ei osta edes kukkia vaimolleen kiitokseksi äitiydestä. Minulle ei ainakaan tulisi mieleenkään riidellä tuollaisesta asiasta, pahoittaisin kyllä mieleni, ja tallettaisin sen sinne ikävien asioiden joukkoon, josta päättelen että mieheni ei rakasta minua. Mieheni sanoo olevansa tavallinen suomalainen mies, eikä osaa sanoa "minä rakastan sinua" eikä osaa oikein sitä näyttääkään, siksi pitää pitää kirjaa tietyistä asioista, jos alkaa negatiivisia tulla liikaa, otan puheeksi että olisiko parempi erota, jos et kerran enää rakasta. Miksi ihmeessä toisen huomioiminen lahjalla tai jollain muulla tapaa kertoisi siitä että pelkää toista? Ei kai sitä herranjumala mennä naimisiin pelottavien ihmisten kanssa? Ja miten se on anteeksipyytävää huomioida rakastaan?

Minun mieheni ostaa minulle äitienpäivänä ja syntymäpäivänä kukkia, koska tietää että tykkään kukista, joskus on ostanut ainakin synttärinä jotain lahjaakin, mutta se on hänelle jotenkin kauhean vaikeaa kun ei muka tiedä mitä haluan. Mies kysyy aina joulunakin mitä haluan lahjaksi, ja yleensä käyn sen itse vielä ostamassakin:) Periaatteesta haluaa ostaa minulle jotain, ja minä tottakai ostan aina hänelle, niin isän päivänä, kuin jouluna ja synttärinä, ihan tasa-arvoisia tässä ollaan, tosin en osta hänelle kukkia, hän ei niistä piittaa.

Vierailija
39/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvä provo mutta ihan asiaa. Äitien päivä on paskaa. Samaa paskaa on myös naisten päivä ja isien päivä. Täysin turhia päiviä. Jos nyt luetellaan vielä yksi turha päivä niin muistetaan ystävän päivä.

Vierailija
40/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 21:44"]

Mieheni on isäntä eli maanviljelijä. Sovimme jo ensimmäisenä äitienpäivänä, että meillä ei sitä päivää juhlita ihan käytännön syistä. Äitienpäivänä ollaan pellolla töissä eikä kuljeta täyspäistä naista passaamassa ja hemmottelemassa.

Mieluummin hyvä mies joka päivä kuin kukkia ja kakku yhtenä päivänä vuodessa.

[/quote]

rest my case

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan