Sinä joka et käytä heijastinta
Kommentit (16)
Minulla on auto. En tarvitse heijastina. M28
En asu missään junttilassa missä tarvitsee heijastimia vaan Helsingin keskustassa.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos se sun kärry hajoo yöllä maantielle?
Mulla on heijastimia ja jotkut katsovat hitaasti kun ne voivat olla päivälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aja missään maantiellä vaan Helsingin keskustassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maantielle? Asun Hesassa, tollo. -.- M28
Tehkää sitten markkinoille heijastimia, jotka ei roiku piikin tai pilipalisysteemin varassa narussa vaan joka on vaikka hihaan vedettävässä kumi-resori-nauhassa. Kuka hel vetti kykenee pitämään ne roikkuvat väkkyrät tallessa kun pitää kassien ja reppujen kanssa kiiruhtaa bussiin, töihin, lapset leikkii ja telmii yms. Heijastinten ainoa ongelma on epäkäytännöllisyys! Ihmettelen miksi ei tehdä parempia ja kivemman näköisiä helposti saataville! Kaikki ei halua käyttää mitään työmaaliivin näköisiä releitä.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää sitten markkinoille heijastimia, jotka ei roiku piikin tai pilipalisysteemin varassa narussa vaan joka on vaikka hihaan vedettävässä kumi-resori-nauhassa. Kuka hel vetti kykenee pitämään ne roikkuvat väkkyrät tallessa kun pitää kassien ja reppujen kanssa kiiruhtaa bussiin, töihin, lapset leikkii ja telmii yms. Heijastinten ainoa ongelma on epäkäytännöllisyys! Ihmettelen miksi ei tehdä parempia ja kivemman näköisiä helposti saataville! Kaikki ei halua käyttää mitään työmaaliivin näköisiä releitä.
Ostapa kaikkiin reppuihin/laukkuihin heijastinvedin niin ongelma ratkaistu! Itselläni on kaikissa lauluissa omat heijastimet valmiina.
-Ap
Asun niin syrjässä, ettei todellakaan ole mitään katuvaloja (pimeällä siinä katuvaloissakin on vaikea autosta nähdä ihminen ilman heihastinta), joten kyllä - itselläni on heijastinliivit ja koiralla myös, kun aamu-viideltä lenkillä käydään ennen töihin lähtöä. Täällä on kova tukkirekkojen ralli siihenkin aikaan aamusta, ilman ei pärjäisi.
Autossa on myös heijastinliivi varalla. Jos sattuisi joskus jäämään tielle.
Olen ollut syksyllä/talvella myös siellä pääkaupunkiseudulla - ja ihan sama pimeä se on sielläkin - katuvalot ei hirveästi pelasta. Että kyllä ne heijastimet olis hyvä olla olemassa siellä autossa.
Vaikea uskoa, et aikuinen ihminen pitäisi sitä nolona Mut kaipa meitä on sitten siinäkin asiassa (oman hengen turvaaminen tien päällä) moneen lähtöön.
Autoa ajaessa ei tarvi heijastinta.
Asun kaupungissa, jossa ei ole autoja.
Vierailija kirjoitti:
Siis... ihan vapaasti osta nauhaheijastimia?? Kuka voi olla näin avuton. Mulla on sekä heiluvia muovisia että hihaan kiinnitettyjä nauhoja. Lisäksi on heijastava ostoskassi ja neuloinpa vielä heijastavat säärystimetkin. Ei ole mikään pakko käyttää juuri sellaista heijastinta josta ei pidä.
En kun on kännykkä, josta voi sytyttää taskulampun aina kun auto tulee.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on auto, mutta joudun siitä usein poistumaan esim kaupan parkkipaikalla, koiran kanssa käydään lenkillä. Minulla on siis heijastimia ja auto.
Ei ole, illalla kun kävelen on otsalamppu.
En, koska asun kaupungissa Italiassa, en kävele koskaan pimeässä ja minulla on auto. Oletko itse vajaa kun kuvittelet kaikkien kävelevän pimeässä maaseudulla maantiellä?