Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäntä tässä. En osta äitienpäiväksi mitään. En pelkää naista.

Vierailija
05.05.2013 |

Vaimoni ei myöskään ole äitini. Enkä periaatteestakaan osta mitään turhaa "markkinapäiväksi".

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi että, onneksi ap isäntä täällä muistuttaa jokaisella lauseellaan millaista miestä suurin osa meistä ei halua :-)

kiitos ap että huomaan kuinka ihana mies minulla onkaan! <3 eikä hän kirjoita ikinä noin typeriä juttuja,, onnea vaan isännälle elämään ja onnea perheelle ja emännälle.

Vierailija
62/69 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on muutama juttu, jotka on mun mielestä hieman ristiriitaisia. Isäntä voisi hieman kommentoida:

1. Isännän mielestä äitienpäivä on ihan turha, ei kannata viettää eikä sitä tarvita. Kuitenkin isäntä käyttää huomattavasti aikaa ko. päivän ajattelemiseen ja jopa aloittaa siitä keskustelun vauva-aiheisella palstalla. Miksi isäntä kuluttaa aikaansa turhanpäiväisyyksistä puhumiseen?

2. Isäntä ei pelkää naisten (=vaimonsa)  reaktiota siihen, että ignoroi äitienpäivän. Sitten hän kertoo, että vaimonsa on niin fiksu, että ei moisesta välittäisikään. Eli käytännössä se, että hän ignoroi äitienpäivän ei aiheuta mitään reaktiota kotona. Miksi hän sitten kertoo, että ei pelkää reaktiota, jos sitä ei ole edes odotettavissa. Sama olisi silloin kehuskella esim. näin. "minä kyllä uskallan mennä kirjastoon tänään, en pelkää sitä, että siniset koirat raatelevat minut dekkariosastolla".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 16:49"]

Isäntä on jo hävinnyt kamppailun myöntäessään, että muistaa, milloin äitienpäivä on.

t. Äijä.

[/quote]

Totta.

T: 11cm mies

Vierailija
64/69 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta isännän puheissa on pointti, vaikka hän sen vähän ikävästi esittääkään. Minulle äitienpäivä on minun ja lasten välinen juttu, jossa miehen osa on korkeintaan olla mahdollistajana ja ehkä apupoikana, kun lapset tekevät ruokaa. En halua mieheltä lahjaa, koska en ole hänen äitinsä. Minulle äitienpäivä tarkoittaa aikaa lasten kanssa, kaikki muu on toisarvoista.

Isänpäivänä minä taas olen se mahdollistaja ja päivässä on kyse isästä ja lapsista, ei minusta.

Minusta on lasten väheksymistä, kun puolisot tekevät näistä päivistä keskinäisiä lahjontapäiviä. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
65/69 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 17:27"]

Tässä on muutama juttu, jotka on mun mielestä hieman ristiriitaisia. Isäntä voisi hieman kommentoida:

1. Isännän mielestä äitienpäivä on ihan turha, ei kannata viettää eikä sitä tarvita. Kuitenkin isäntä käyttää huomattavasti aikaa ko. päivän ajattelemiseen ja jopa aloittaa siitä keskustelun vauva-aiheisella palstalla. Miksi isäntä kuluttaa aikaansa turhanpäiväisyyksistä puhumiseen?

2. Isäntä ei pelkää naisten (=vaimonsa)  reaktiota siihen, että ignoroi äitienpäivän. Sitten hän kertoo, että vaimonsa on niin fiksu, että ei moisesta välittäisikään. Eli käytännössä se, että hän ignoroi äitienpäivän ei aiheuta mitään reaktiota kotona. Miksi hän sitten kertoo, että ei pelkää reaktiota, jos sitä ei ole edes odotettavissa. Sama olisi silloin kehuskella esim. näin. "minä kyllä uskallan mennä kirjastoon tänään, en pelkää sitä, että siniset koirat raatelevat minut dekkariosastolla".

[/quote]

Haluaisitko todella kuulla enemmän? Kuinka kipeästi?

ISÄNTÄ

Vierailija
66/69 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 17:44"]

Minusta isännän puheissa on pointti

[/quote]

Itsetuntoa hivelee. 

ISÄNTÄ

Vierailija
67/69 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ISÄNTÄ

[/quote]

No ei tällä ole kipeyden kanssa mitään tekemistä. Arvostan yleensä hyvää argumentointia, kertoo henkilön sivistystasosta. Jos argumentoinnin taso on heikko, niin yleensä on kyse mielivaltaisesta paatoksesta (vrt. kristityt fundamentalistit, himokarppaajat yms tieteellistä lähestymistapaa vieroksuvat ryhmittymät), jolla ei ole järjen kanssa mitään tekemistä. Yleensä jätän ko. kaltaiset mielipiteenilmaukset täysin huomiotta. Jos haluaa muuttaa maailmaa ja mielipiteitä, pitää osata perustella ja argumentoida. Osaatko sinä?

Vierailija
68/69 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 18:27"]

[/quote]

ISÄNTÄ

[/quote]

No ei tällä ole kipeyden kanssa mitään tekemistä. Arvostan yleensä hyvää argumentointia, kertoo henkilön sivistystasosta. Jos argumentoinnin taso on heikko, niin yleensä on kyse mielivaltaisesta paatoksesta (vrt. kristityt fundamentalistit, himokarppaajat yms tieteellistä lähestymistapaa vieroksuvat ryhmittymät), jolla ei ole järjen kanssa mitään tekemistä. Yleensä jätän ko. kaltaiset mielipiteenilmaukset täysin huomiotta. Jos haluaa muuttaa maailmaa ja mielipiteitä, pitää osata perustella ja argumentoida. Osaatko sinä?

[/quote]

Osaan. Minulla on nyt töitä. Voisin argumentoida sinulle myöhemmin. Ennen äitienpäivää jos sopii.

ISÄNTÄ

Vierailija
69/69 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä mitään argumentaatiota tarvita. Turha päivä ja ei sovi meitin perheeseen. 

ISÄNTÄ

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan