Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäntä tässä. En osta äitienpäiväksi mitään. En pelkää naista.

Vierailija
05.05.2013 |

Vaimoni ei myöskään ole äitini. Enkä periaatteestakaan osta mitään turhaa "markkinapäiväksi".

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa kyllä mistään pelkäämisestä ole kyse. Vaan ihan toisen huomioimisesta ja hellyyden osoituksesta.

On sulla kieroutunut kuva äitienpäivästä. Peläkäsitkö äitiäs?

Vierailija
2/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ole ostamata, ei se mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Elä osta, mutta anna. 

Vierailija
4/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan miehelleni aina kalliit lahjat, koska se on niin pelottava!

Vierailija
5/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sitten ihmettele jos eukko on naama norsunvitulla koko päivän ja illalla ei tipu pimperoa. Luultavasti se haukkuu sut sitten kaikille kavereilleen, miten moukka äijä sillä on miehenä.

Vierailija
6/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 20:48"]

Ei tossa kyllä mistään pelkäämisestä ole kyse. Vaan ihan toisen huomioimisesta ja hellyyden osoituksesta.

On sulla kieroutunut kuva äitienpäivästä. Peläkäsitkö äitiäs?

[/quote]

Mies ostaa kukkia ja muuta krääsää sen takia koska pelkää naisen reaktiota. Kukilla saa ostettua naisen hiljaiseksi. Minä en pelkää naista tai riitoja.

ISÄNTÄ

Vierailija
7/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä osta, eipä se minua liikuta. Onneksi oma mieheni muistaa minua äitienpäivänä vaikka en hänen äiti olekaan. Toisaalta, ei noita täydellisiä miehiä kaikille voisi riittääkään, vain meille parhaille naisille :)

Vierailija
8/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs ison talon isäntä sitä ollaan? 

Vierailija
9/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 20:53"]

No älä sitten ihmettele jos eukko on naama norsunvitulla koko päivän ja illalla ei tipu pimperoa. Luultavasti se haukkuu sut sitten kaikille kavereilleen, miten moukka äijä sillä on miehenä.

[/quote]

Onneksi eukkoni ei ole lapsellinen vaan älykäs ihminen. Äitienpäivä on niille, jotka pelkäävät naistaan ja naisille jotka haluavat tietyn syyn riidellä.

En pelkää ketään tai mitään. Mun ei tarvitse hyvitellä yhtenä päivänä niitä kaiken arjen päiviä tyyliin: hei anteeksi olen mies ja ISÄNTÄ talossani.

Vierailija
10/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, ap, sähän oot ihan dinosaurus. Vähän säälittävää, että sun täytyy moneen kertaan ja ISOLLA kirjoittaa että olet isäntä. Juu juu, uskotaan me :)

Vierailija
11/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavast nauraisin tuollasen ISÄNNÄN pihalle hyvin nopeesti. Uhoilu on noloa ja säälittävääkin.. Onko sulla pieni pippeli?

Vierailija
12/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hiljaa!

Olette minun keskustelussani nyt ja käyttäydytte sen mukaisesti. 

Minä olenkin sellainen isäntä että muistan naistani ja naisiani joka arki. En tarvitse vapahduspäivää huonolle isännyydelleni.

Vierailija
13/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika moni nainen puolustelee äitienpäivää, joka itseasiassa vain alentaa naista ihmisenä ja vähentää tasa-arvoutta yhteiskunnassamme. 

Miksi äitiä pitää erikseen muistaa tiettynä päivänä?

Vierailija
14/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellista, onko näitä "ole hiljaa, tää on mun keskustelu" -tyyppejä täällä tiuhaankin, vai onko se joku miesten juttu?

Vierailija
15/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 20:45"]

Vaimoni ei myöskään ole äitini. Enkä periaatteestakaan osta mitään turhaa "markkinapäiväksi".

[/quote]

Isä, isoisä ja aviomies tässä. Ostin vaimoilleni kiitokseksi upeasta äitiydestä miniloman Pariisiin.

Lisäksi muistan omaa äitiäni, vaimon äitiä ja kahta tyttäristämme jotka ovat jo kasvaneet aikuisiksi ja ovat itsekin äitejä. Jos vävyni käyttäytyisivät yhtä tökerösti kuin sinä, toivoisin tyttöjen eroavan ja etsivän itselleen oikeat miehet, jotka eivät raukkamaisesti pelkää peniksensä putoavan siitä, jos huomioivat läheisiä äitejä.

Se on ÄITIEN päivä, ei "oman äitini päivä".

Vierailija
16/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 20:54"]

älä osta, eipä se minua liikuta. Onneksi oma mieheni muistaa minua äitienpäivänä vaikka en hänen äiti olekaan. Toisaalta, ei noita täydellisiä miehiä kaikille voisi riittääkään, vain meille parhaille naisille :)

[/quote]

Sun miehes ei osaa ajatella omilla aivoillaan ja pelkää sun reaktioita, jos ei ostakkaan mitään. :D 

Kuvittelet miehes täydelliseksi vain sen takia että se aistii sun raivon, jos unohtaisi äitienpäivän. Olet pelottava narsisti naiseksi.

Vierailija
17/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl soot sitte hiano mies!

Vierailija
18/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No jos vaimosi on lastesi äiti, niin kyllä silloin sinun kuuluu häntä muistaa. Missä on kerrottu, että vain lapset muistavat äitejä. 

Vierailija
19/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 21:22"]

[/quote]

Isä, isoisä ja aviomies tässä. Ostin vaimoilleni kiitokseksi upeasta äitiydestä miniloman Pariisiin.

Lisäksi muistan omaa äitiäni, vaimon äitiä ja kahta tyttäristämme jotka ovat jo kasvaneet aikuisiksi ja ovat itsekin äitejä. Jos vävyni käyttäytyisivät yhtä tökerösti kuin sinä, toivoisin tyttöjen eroavan ja etsivän itselleen oikeat miehet, jotka eivät raukkamaisesti pelkää peniksensä putoavan siitä, jos huomioivat läheisiä äitejä.

Se on ÄITIEN päivä, ei "oman äitini päivä".

[/quote]

Sulle pitäisi ostaa lippu itsetunnon kohotukseen.

Vierailija
20/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Teilla ei sitten kai vieteta jouluakaan, sehan vasta varsinainen "markkinapaiva" on. Omituisen talon ISANTA olet.

Virkistava provo vaihteeksi, kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän