Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäntä tässä. En osta äitienpäiväksi mitään. En pelkää naista.

Vierailija
05.05.2013 |

Vaimoni ei myöskään ole äitini. Enkä periaatteestakaan osta mitään turhaa "markkinapäiväksi".

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:12"]

Minulle ei ainakaan tulisi mieleenkään riidellä tuollaisesta asiasta, pahoittaisin kyllä mieleni, ja tallettaisin sen sinne ikävien asioiden joukkoon, josta päättelen että mieheni ei rakasta minua. 

[/quote]

Tästä juuri puhuin. Minun ei tarvitse peljätä että naiseni rakkaus muuttuisi minua kohtaan mitenkään. Ei tarvitse olla huolissaan että naiseni olisi niin lapsellinen että epäilisi rakkauttani, kun en tuo lapsellisia kukkia pöytään vaan annan kauniiden kukkien kasvaa luonnossaan sielä minne ne kukat kuuluukin.

Olen valinut naiseni tarkkaan. Ei tulisi mieleenkään valita mielenvikaista ihmistä, joka tallentaa ikäviin kansioihin KAUNOJA ja olettaa ostamattomien kukkien perusteella ettei mies rakasta :D

ISÄNTÄ

Vierailija
42/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ainakaan tulisi mieleenkään riidellä tuollaisesta asiasta, pahoittaisin kyllä mieleni, ja tallettaisin sen sinne ikävien asioiden joukkoon, josta päättelen että mieheni ei rakasta minua. 

[/quote]

Tästä juuri puhuin. Minun ei tarvitse peljätä että naiseni rakkaus muuttuisi minua kohtaan mitenkään. Ei tarvitse olla huolissaan että naiseni olisi niin lapsellinen että epäilisi rakkauttani, kun en tuo lapsellisia kukkia pöytään vaan annan kauniiden kukkien kasvaa luonnossaan sielä minne ne kukat kuuluukin.

Olen valinut naiseni tarkkaan. Ei tulisi mieleenkään valita mielenvikaista ihmistä, joka tallentaa ikäviin kansioihin KAUNOJA ja olettaa ostamattomien kukkien perusteella ettei mies rakasta :D

ISÄNTÄ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan pikkuhiljaa ymmärtämään tätä isäntää. Hän taitaa olla ainut selväpäinen koko keskustelussa. Äitienpäivähän on aika turha täytepäivä.

Vierailija
44/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 20:54"]

älä osta, eipä se minua liikuta. Onneksi oma mieheni muistaa minua äitienpäivänä vaikka en hänen äiti olekaan. Toisaalta, ei noita täydellisiä miehiä kaikille voisi riittääkään, vain meille parhaille naisille :)

[/quote]

En todellakaan raivostuisi jos mieheni ei muistaisi äitienpäivänä minua, mutta olisin kyllä vainnut rinnalleni huonon miehen. 

Sun miehes ei osaa ajatella omilla aivoillaan ja pelkää sun reaktioita, jos ei ostakkaan mitään. :D 

Kuvittelet miehes täydelliseksi vain sen takia että se aistii sun raivon, jos unohtaisi äitienpäivän. Olet pelottava narsisti naiseksi.

[/quote]

Vierailija
45/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 20:54"]

älä osta, eipä se minua liikuta. Onneksi oma mieheni muistaa minua äitienpäivänä vaikka en hänen äiti olekaan. Toisaalta, ei noita täydellisiä miehiä kaikille voisi riittääkään, vain meille parhaille naisille :)

[/quote]

Sun miehes ei osaa ajatella omilla aivoillaan ja pelkää sun reaktioita, jos ei ostakkaan mitään. :D 

Kuvittelet miehes täydelliseksi vain sen takia että se aistii sun raivon, jos unohtaisi äitienpäivän. Olet pelottava narsisti naiseksi.

[/quote]

En todellakaan raivostuisi jos mieheni ei muistaisi äitienpäivänä minua, mutta olisin kyllä vainnut rinnalleni huonon miehen. 

Vierailija
46/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:24"]

[/quote]

ISÄNTÄ

[/quote]

Säälin vaimoasi :( ja luultavasti säälii 99,9% naisista. Myös vaimosi itseään, mutta ei kehtaa vain myöntää. 

Vierailija
47/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitan pyhistä ensimmäisenä Juhannusta. 

ISÄNTÄ

Vierailija
48/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parahin isäntä, rakastatko sitten vaimoasi? Jos rakastat, niin miten osoitat sen hänelle? 

Vierailija
49/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä keskustelu. Tulee mieleen keskiaika.

Yksi fiksu ihminen sanoo että maapallo on pyöreä ( äitienpäivänä ei tarvitse muistaa äitiä tai vaimoa, koska on turha päivä) niin porukka lynkkaa fiksun, koska maapallon pitää olla lättänä.

Vierailija
50/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäntää vaan kiukuttaa, kun ei saanutkaan vaimolta syndelahjaksi sitä toivomaansa penispumppua. Pitää ymmärtää.

Vierailija
51/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:24"]

[/quote]

ISÄNTÄ

[/quote]

Ei tarvitse peljätä? Kyllä se rakkaus hiipuu jos parisuhdetta ei mitenkään hoida, jos ollaan kuin sisarukset tai kämppikset, niin mikäs siinä. Miksi kukat olisivat lapsellisia? Meillä ei vielä tähän aikaan, ainakaan tänä vuonna, kasva ulkona mitään kukkia, vaikka innokkaasti niitä odotankin. Kyllä kaupasta ostetut nätit kukat aina piristää mieltä, ja se että tietää että mies on ajatellut minua, ja vaivautunut ostamaan kukat ja jopa ehkä kortin.

Toki kaikki ihmiset saavat itse valita minkälaisia huomionosoituksia rakkaalleen antaa, mutta en käsitä miksi pitää pilkata toisten tapoja? Kaipa kukin saa tykätä mistä tykkää, pääasia on kai se että viesti puolisolle menee perille. Minä tykkään kukista, ja jos mies ei osta kukkia, kuten on ostanut jo yli 10 vuotta, kyllä ihmettelisin mistä on kyse. Jos en tykkäisi kukista, en odottaisi hänen niitä ostavan.

Vierailija
52/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:23"]

[/quote]

ISÄNTÄ

[/quote]

Miksi ylpeilet sillä, ettet kykene osoittamaan arvostavasi vaimoasi?

Sääliksi käy paitsi vaimoasi niin myös lapsiasi..

Ansaitsivat oikean miehen, puolison ja isän  elämäänsä, eikös?

Vai mielestäsi ansaitsevat vain sinut...? Miksi? Mikä heissä on mielestäsi vikana?

Vierailija
53/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:41"]

Parahin isäntä, rakastatko sitten vaimoasi? Jos rakastat, niin miten osoitat sen hänelle? 

[/quote]

Se on kuule meidän kahdenkeskinen asia. En saanut lupaa kirjoittaa tänne mitään sellaista mikä ei kestä päivänävaloa.

Vierailija
54/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vai niin." 

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:41"]

[/quote]

Se on kuule meidän kahdenkeskinen asia. En saanut lupaa kirjoittaa tänne mitään sellaista mikä ei kestä päivänävaloa.

[/quote]

Vierailija
55/69 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:47"]

Vai mielestäsi ansaitsevat vain sinut...? Miksi? Mikä heissä on mielestäsi vikana?

[/quote]

Minä säälin miestäsi ja lapsiasi. Ansaitsisivat oikean perheen.

Vierailija
56/69 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 23:14"]

[/quote]

[/quote]

?

Vierailija
57/69 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakauppiaitakin ahdistaa. Jos kaikki ajattelisivat, kuin isäntä niin loppuisi rahavirrat.

Vierailija
58/69 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylpeilet sillä, ettet kykene osoittamaan arvostavasi vaimoasi?

[/quote]

Minäkin mietin tuota, että "isännän" vaimossa on jotain pahasti vialla ja siksi mies halveksuu häntä. Itselläni on onneksi hyvä vaimo, jota voi rakastaa ja kunnioittaa.

Vierailija
59/69 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 23:14"]

[/quote]

Katsos, isännän mielestä oikea perhe ei ole sellainen, missä puolisot rakastavat ja arvostavat toisiaan vaan hänen käsityksensä oikeasta perheestä on sellainen, missä kaikki pyörii sen ympärillä ettei mies ole varma miehuudestaan. Ei edes kukkia uskalla raukka ostaa.

Vierailija
60/69 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäntä on jo hävinnyt kamppailun myöntäessään, että muistaa, milloin äitienpäivä on.

t. Äijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan