Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5233)
Vierailija kirjoitti:
Johanna Kurkela. Olen kateellinen Tuomakselle - aikuiselle miehelle, joka fanittaa Roope Ankkaa.
Ei saanu Turusta, ei Olsenia, ei Janssenia. Saako Kurkelaa?
Marilyn Monroe, kaunotar. Naisellinen nainen
Ei ollu pumpattu täyteen täyteaineita eikä leikelty.
Naapurin likka. Hoikka ja lyhyt, tumma ja tulinen luonnonlapsi, mutta oikea kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin likka. Hoikka ja lyhyt, tumma ja tulinen luonnonlapsi, mutta oikea kaunotar.
Mulla kanssa naapurin likka. Viehättävä, kohtelias, kauniisti hymyilevä, hoikka, tyylikäs, ruskeat pitkät hiukset, silmälasit ja ne vihreet silmät..aah.
Tuoksuista päätellen osaa kokkailla.
Vierailija kirjoitti:
Mie ite 😁
Kiva. Leveä hymy ainakin näkyy olevan.
-öynöy :d
Letizia, tuo kauneuden kuningatar Espanjasta.
Vierailija kirjoitti:
Monica Bellucci on jumalattoman kaunis.
T: nainen olen.
No wau, oletko nainen naisten palstalla 😂😂😂 miksi tuokin ilmoitus oli tarpeellinen???
Jane Birkin
Suki Warerhouse
Farrah Fawcett
Brooke shields nuorena esim. Blue lagoonissa oli tosi kaunis. Päivettynyt kaunis iho, tuuheat hiukset täydelliset kulmakarvat ymsyms.
Mieluusti myös näyttäisin esim tältä,
https://www.instagram.com/p/CVsrLc8JSGj/?utm_medium=copy_link
Ava Gardner
Rachel W (en osaa kirjoittaa sukunimeä, Daniel Graigin vaimo, muumio- ja xx puutarhuri näyttelijä, en siis muista tuon puutarhuri leffan nimeä, mutta siinä oli joku Fiennesin veljeksistä mukana, en muista kuka enkä jaksa googlata)
Kate Moss
Greta Garbo
Sharon Tate
Gillian Andersson
Saoirse Ronan
Marilyn Monnroe. Turha edes puhua kenestäkään muusta hänen kanssaan samassa lauseessa, aikalaisesta tai nykyisestä. Hän on varmaan yksi maailman imitoiduin ja jäljitellyin henkilö mutta kukaan ei ole koskaan oikeasti näyttänyt häneltä. Kun katsoo Hollywoodin kulissien takaisia kuvia huomaa myös nopeasti, että kaikki muut elokuvatähdet tavalla tai toisella rakennetaan kameraa varten, mutta Marilyn on aina valmiiksi Marilyn.
Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen.
Hakemaasi sivua ei voida näyttää
Tarkistuskysymyksen vastuas on väärä....