Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5207)
Jos otetaan huomioon vain kasvot niin Sienna Miller ja Marilyn Monroe.
Jos otetaan huomioon kokonaisuus niin Jane Birkin, Brigitte Bardot, Eva Green, Elsa Hosk ja Farrah Fawcett.
Yuna Kim
Katarina Witt
Debbie Harry
Prinsessa Diana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa taas että mammat ovat kirjoittamassa. Noh, ei siinä mitään. Ei tässä vain miesten mielipidettä kysytty.
Minun mies vastaisi tähän Sofia Vergara :D
Mutta ei ole innostunut somettelusta .8
Meillä vastattiin Sandra Bullock, Angelina Jolie, ja Rebecca Ferguson.
No MINÄ tietenkin, ainakin omasta ja mieheni mielestä. Ja lapset sanoivat niin ollessaan pieniä, että äiti on maailman ihanin ja kaunein.😄
Ohisalo Grahn Kari
Ihania naamoja.
Vierailija kirjoitti:
Marilyn Monnroe. Turha edes puhua kenestäkään muusta hänen kanssaan samassa lauseessa, aikalaisesta tai nykyisestä. Hän on varmaan yksi maailman imitoiduin ja jäljitellyin henkilö mutta kukaan ei ole koskaan oikeasti näyttänyt häneltä. Kun katsoo Hollywoodin kulissien takaisia kuvia huomaa myös nopeasti, että kaikki muut elokuvatähdet tavalla tai toisella rakennetaan kameraa varten, mutta Marilyn on aina valmiiksi Marilyn.
Mä en MILLÄÄN pysty käsittämään Marilynin hehkutusta. Ei ole koskaan säväyttänyt millään tavalla. 50- ja 60-luvuilta löytyy kevyesti kauniimpia näyttelijöitä ja malleja.
Kyllä kun nainen on kaunis niin on se sitten kaunis..huh huh
T. Mies
Charlotta Casiraghi (pahoittelut jos nimi on kirjoitettu väärin)
Gabrielle Chanel
Stella McCartney
Cheryl Ladd
Lauren Hutton
Kate Moss
Marilyn Monroe
Monica Bellucci, varsinkin kun oli kolmekymppinen, sekä nykyään hänen tyttärensä
Heidi Klum
Bella Hadid
N44
Koko Britannia Leipoo sarjassa kilpaileva Ruby on superkaunis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marilyn Monnroe. Turha edes puhua kenestäkään muusta hänen kanssaan samassa lauseessa, aikalaisesta tai nykyisestä. Hän on varmaan yksi maailman imitoiduin ja jäljitellyin henkilö mutta kukaan ei ole koskaan oikeasti näyttänyt häneltä. Kun katsoo Hollywoodin kulissien takaisia kuvia huomaa myös nopeasti, että kaikki muut elokuvatähdet tavalla tai toisella rakennetaan kameraa varten, mutta Marilyn on aina valmiiksi Marilyn.
Mä en MILLÄÄN pysty käsittämään Marilynin hehkutusta. Ei ole koskaan säväyttänyt millään tavalla. 50- ja 60-luvuilta löytyy kevyesti kauniimpia näyttelijöitä ja malleja.
Nykyaikaan tuntuu kuuluvan jostain syystä se, että hehkutetaan sitä, ettei ymmärretä jotain asiaa ja ollaan siitä jopa vähän niinku ylpeitä?
Vierailija kirjoitti:
Iso pylly, tissi ehkä
:D
Ei kiitos! Varsinkaan sitä isoa pyllyä. Yhhyh...
Lena Katina