Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5207)
Vierailija kirjoitti:
Marilyn Monnroe. Turha edes puhua kenestäkään muusta hänen kanssaan samassa lauseessa, aikalaisesta tai nykyisestä. Hän on varmaan yksi maailman imitoiduin ja jäljitellyin henkilö mutta kukaan ei ole koskaan oikeasti näyttänyt häneltä. Kun katsoo Hollywoodin kulissien takaisia kuvia huomaa myös nopeasti, että kaikki muut elokuvatähdet tavalla tai toisella rakennetaan kameraa varten, mutta Marilyn on aina valmiiksi Marilyn.
Jep ❤ mielettömän kaunis ja niin valokuvauksellinen ettei mitään määrää
MaHa kirjoitti:
Emma Stone
On muuten kaunis. 2020-luvun näyttelijöistä Margot Robbie on vielä kauniimpi.
Ida Lupino oli kaunis, mutta Marilyn Monroe kaunein.
Yks 22v neito johon olen salaa ihastunut :)
M25
Cindy Crawford ( seksikäs - ei tavallisen näköinen - kamera rakastaa ja katsoja myös)
Crace Kelly ( täydellisen näköinen - ei siis etsimälläkään löydä rumaa kohtaa naamasta, kaikki kuvat onnistuneita)
Catherine Zeta-Jones ( etenkin nuorempana upea, häntä voi vaan katsoa ja katsoa - > jännittävä, seksikäs , mielenkiintoinen, lumoava...)
Janina Forssell ( suomalainen versio, jossa hiukan zeetamaisuutta ja crawfordia)
eli kuten huomaatte en tyykkää erikosiemmin isorintaisista, isohuulisista blondeista - > ne on liian tylsiä
...
Amerikkalainen vaimoni joka on aasialaista alkuperää. Nam!
Vierailija kirjoitti:
MaHa kirjoitti:
Emma Stone
On muuten kaunis. 2020-luvun näyttelijöistä Margot Robbie on vielä kauniimpi.
En oo koskaan ymmärtänyt miksi joku pitää emma stonea niin kauniina jotenkin aika basicin näköinen ja margot robbie muistuttaa liikaa sitä näyttelijää kovan onnen kundi- sarjasta. Pilasi myös nuorekkaan lookkinsa poistattamalla läskit poskistaan
Oma edesmennyt äitini oli hyvin kaunis nainen, juutalaista verta. Mustanruskea paksu tukka, ruskeat lempeät silmät, iho myös tummempi, suu kaunismuotoinen ja vartalo hyvin naisellinen. Ei koskaan käyttänyt meikkiä, eikä tarvinnutkaan. Hän oli meidän rakas äitimme ja eikä hänen kauneuttaan aikoinaan tullut erityisemmin ajatelleeksi.
Ennen naiset olivat luonnollisempia ja kauniimpia.
Vierailija kirjoitti:
M25
Hyi setämies
Vierailija kirjoitti:
M25
Katsele sinä niitä ikäisiäsi naisia :D
Francoise Hardy