Yksi asia jonka muuttaisit jos voisit aikakoneella matkustaa menneisyyteen...
Minä: uskaltautuisin katsomaan loppuun asti hurjan rakkaussuhteen huolimatta loukatusta ylpeydestäni.
Tämä 20v. sitten....
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 23:35"]
Mä menisin hetkeen ennen siittämistäni ja sanoisin isille että kortsu päälle!
[/quote]
Hei mä voisin matkia sulta tämän. Hip hei.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 22:15"]
Menneisyyteen? No en muuttaisi mitään, mutta kävisin 1400- luvulla menneisyydessä. Ostaisin Da Vincilta tauluja, myisin ne sitten kun tulisin nykyaikaan. Olisin taatusti miljardööri.
[/quote]
Vain huomataksesi että tuotannollinen kultakausi alkoi vasta 1500-luvulla. Jos olisi vain yksi matka/henki niin mahtaisi sua harmittaa.
[/quote]
Voisihan olla, että tuon kommentin kirjoittaja löytäisi jotain erikoisia töitä/harjoitelmia tms., jotka Da Vinci tuhosi aikanaan.
Tappaisin Aleksanteri Suuren vauvana ja katsoisin kotiin palatessani, miten radikaaleja muutoksia maailmanhistoriaan tästä seurasi.
Jättäisin hyppäämättä parvekkeelta masennuksen keskelläkin. Eipä parantanu tilannetta vielä fyysinenkin vammautuminen...
Tämän määrittäisi minun tulevaisuutta todella paljon, niin ette voi tietää onko elämässäni ollut muita tyytymättömyyden aiheita kuin tämä. Mutta jos voisin muuttaa menneisyyttäni, niin olisin lapsena mennyt kaupunkimme hiihtoseuraan. Kysyttinkö tässä perusteluja? Enpä muista.
Ajattelin vastata, että jättäisin syntymättä. Mutta parempi olisi tosiaan ollut, jos isäni olisi käyttänyt kortsua. En toki haluaisi aiheuttaa äidilleni tuskaa menemällä kesken.
Muuttaisin sen etten olisi ikinä syntynytkään. Kaikki on mennyt vituiksi siitä asti.
27, perustelusi kiinnostaisivat kovasti...
Asuisin kotona pitempään ja yrittäisin tulla toimeen äitini kanssa,olisi jäänyt moni virhe tekemättä,joos en olisi yrittänyt itsenäistyä ennen aikojani.
Mä menisin hetkeen ennen siittämistäni ja sanoisin isille että kortsu päälle!