Yksi asia jonka muuttaisit jos voisit aikakoneella matkustaa menneisyyteen...
Minä: uskaltautuisin katsomaan loppuun asti hurjan rakkaussuhteen huolimatta loukatusta ylpeydestäni.
Tämä 20v. sitten....
Kommentit (30)
Kävisin hyvästelmässä mummoni hänen kuolinvuoteellaan ♥
Kostaisin kiusaajilleni. Ihan sama vaikka siitä seuraisi mitä
Olisin kuunnellut mitä sanottavaa naapurin pojalla oli. Teki itsarin seuraavana yönä.
Olisin jättänyt sen kaiken alkoholin juomatta jonka olen kaatanut kurkustani alas.
Menneisyyteen? No en muuttaisi mitään, mutta kävisin 1400- luvulla menneisyydessä. Ostaisin Da Vincilta tauluja, myisin ne sitten kun tulisin nykyaikaan. Olisin taatusti miljardööri.
Olisin ollut menemättä naimisiin exäni kanssa. Tiesin jo ennen naimisiin menoa ettei hän ollut se oikea.
Kummallakin olisi säästynyt 7-8 vuotta jos olisin vaan saanut lähdettyä kun tajusin tämän.
Olisin hankkinut silikoni-implantit heti 18-vuotiaana. En uskaltanut enkä kehdannut. Sen sijaan päädyin välttelemään alastomuutta ja seksiä ja epämääräisesti odottamaan että pienien rintojen aiheuttama huono itsetunto ja häpeä menisivät itsestään ohi - niin ei kuitenkaan koskaan tapahtunut, vaan elämä lipui siinä sitkuttaessa ja masennellessa hiljalleen ohi ja nykyään olen kaikista ihmissuhteista syrjäytynyt yli 30-v vanhapiika, joka ei voi käydä edes uimahallissa tämän takia.
Jättäisin tutustumatta exään. Älyäisin, että ei se hän ole se.
En koskaan sitoutuisi keneenkään.
Nuorempana halusin vain että on joku jonka kainalossa olla turvassa. Parin seurustelusuhteen jälkeen löytyi hyvä mies, siitä yhteen, kaksi lasta ja ok-talo. Se tavallinen tarina.
Paitsi koen joka pvä että en halua tätä. En jaksa. Rasittaa lapset ja niiden tarvitsevuus. Rasittaa kaavoihin kangistunut elämä. Haluan vapauteni takaisin.
Miksen ole koskaan tyytyväinen???
Lukisin läksyni lukiossa.
Huono - tai oikeastaan aika keskinkertainen - todistus ratkaisi liikaa elämässä muitakin asioita, kun en päässyt minne halusin
Menisin synnärille tarkistuttamaan vauvan voinnin heti, kun heräsi epäily ettei kaikki ehkä ole kunnossa. Enkä odottaisi aamuun, jolloin oli jo myöhäistä.
Jos jotenkin saisi itselleen sanottua että kyllä se elämä hyvin menee ja kannattaa uskoa itseensä, niin ehkä itsetunto olisi ollut nuorena parempi. Mutta toisaalta sitten en olisi ollut "minä" ja elämä ei ehkä olisikaan mennyt näin.
Ehkä olisin myös rohkeammin kokeillut urallani eri vaihtoehtoja enkä mennyt suoraan kohti päämärää. Pitää ne kokeilut tehdä nyt nelikymppisenä (virkavapaalla). Toisaalta helppoahan se nyt on kun on vakivirka ja kunnon työkokemukset taskussa.
Esikoisen sairastelut olisivat nykyisillä tiedoilla aika paljon helpommat hoitaa. Olisi siis kannattanut toimia toisin, mutta silloin en sitä tiennyt.
Tämän muuttaisin varmasti! Pikkuasia ehkä, mutta olisin hommannut Roaccutan kuurin ihooni parikymppisenä, en vasta 35-vuotiaana.
Ehkä voi sanoa että elämä on mennyt aika kivasti kun ainoa oikeasti kaduttava asia on aknen hoito. ;)
Tarttuisin joka tilanteeseen saada seksiä. Tilaisuuksia piisasi kun olin nuori ja näpsäkkä.
Piti olla niin pirun kunnollinen ettei ainakaan yhden yön suhteita ikinä.
Nyt ei enää kukaan ota.
Kävisin sanomassa itselleni, että huomaathan, että tykkäät tytöistä.
14 - voi miten surullista.
Olen raskaana ja kroonisesti huolissani vauvasta....
En ikinä alkaisi seurustelemaan tyypin kanssa jonka tapasin kirjoitusten jälkeen. Siinä meni loistava tulevaisuus eli kunnollinen koulutus.
Jättäisin, tai en siis edes alkaisi mihinkään ex avopuolison kanssa, ja en olisi tuhlannut 15 vuotta elämästäni.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 22:15"]
Menneisyyteen? No en muuttaisi mitään, mutta kävisin 1400- luvulla menneisyydessä. Ostaisin Da Vincilta tauluja, myisin ne sitten kun tulisin nykyaikaan. Olisin taatusti miljardööri.
[/quote]
Vain huomataksesi että tuotannollinen kultakausi alkoi vasta 1500-luvulla. Jos olisi vain yksi matka/henki niin mahtaisi sua harmittaa.
Jättäisin tänään(kin) huutamatta lapsille :-(