Miksi naiset aina leikkii vaikeasti tavoiteltavaa?
Mikä se juttu on että pitää aina olla vaikea ja hankala ja testailla?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Miehen täytyy taistella naisesta! Miehen täytyy näyttää että on naisen arvoinen, että tahtoo yli kaiken juuri sen naisen, että on valmis tekemään ihan mitä vain sen naisen vuoksi, valmis vaikka tap'pamaan!
Miehen täytyy taistella! Nainen on palkinto!
Maailmassa on pari miljardia miestä, laitetaan kaikki suuriin turnajaisiin, voittaja saa parhaimman naisen! Sen miehen tehtävä on sitten nostaa se nainen koko maailman kuningattareksi! Maailman kuningatar jonka kaikki miehet tahtovat mutta vain eniten taisteleva saa, maailman kuningatar jota kaikki muut naiset kadehtivat, maailman kuningatar, maailman kuningatar!
Millään muulla koko maailmassa ei ole merkitystä kuin tällä asialla. Kaikkien on palveltava maailman kuningatarta!
Terveisin, yhdestä kuningattaresta eron ottanut
Voi harhainen kitkerä katkero. Ei kukaan nainen ole kenenkään omaisuutta tai palkinto, vaan jokainen nainen on yksilö, joka itse valitsee itselleen mieleisensä miehen tai on valitsematta, jollei sopivaa löydy.
Miehet eivät voi ainakaan vapaassa tasa-arvoisessa länsimaassa keskenään tapellen tai muutenkaan sopien jaella "esineen/omaisuuden" hallintaoikeuksia. Ei ihme, että ero tuli, yrmy-yrjöstä ei ollut kingiksi.
Jollet epäkiinnostava jonninjoutavajonneaapee konkreettisesti tavoita yhtäkään naista niin he eivät pelkästään "leiki" "vaikeasti tavoiteltavia", vaan he ovat ihan käytännössä tavoittamattomia juuri sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kutsutaan pelimiesslangissa "paskatestaamiseksi". Se on naisten tapa karsia jyvät akanoista, betat alfoista. Eli ollaan vaikeita ja vittuillaan, jos mies lannistuu heti niin hän on beta ja karsiutuu joukosta. Jos mies ei piittaa vaan vittuilee takaisin eli "negaa" niin naisella herää kiinnostus koska mies on läpäissyt "paskatestin" ja osoittanut olevansa alfa-ainesta.
Itsehän olen omega. Ei kiinnosta tuollaiset leikit, mutta jos löytyy nainen joka nousee niiden yläpuolelle niin tervetuloa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehen täytyy taistella naisesta! Miehen täytyy näyttää että on naisen arvoinen, että tahtoo yli kaiken juuri sen naisen, että on valmis tekemään ihan mitä vain sen naisen vuoksi, valmis vaikka tap'pamaan!
Maailmassa on pari miljardia miestä, laitetaan kaikki suuriin turnajaisiin, voittaja saa parhaimman naisen! Sen miehen tehtävä on sitten nostaa se nainen koko maailman kuningattareksi! Maailman kuningatar jonka kaikki miehet tahtovat mutta vain eniten taisteleva saa, maailman kuningatar jota kaikki muut naiset kadehtivat, maailman kuningatar, maailman kuningatar!
Millään muulla koko maailmassa ei ole merkitystä kuin tällä asialla. Kaikkien on palveltava maailman kuningatarta!
Pikku vinkki kaikille miehille. Pysykää erossa idän kuningattarista niin ei tule tuollaisia ongelmia, vaan kun halutaan näköä, draamaa, perinteitä etc., ketä enää tässä vaiheessa voidaan syyttää?
Minä en leiki. Miksi mies ei usko kun sanon että ei kiinnosta?
Haluaa nähdä oletko tosissasi, ei uskalla heti luottaa sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Uskottelee itselleen mies jonka hauras ego ei kestä pakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskottelee itselleen mies jonka hauras ego ei kestä pakkeja.
Oi, juma asuisitpa Tallinnassa kuten meikäläinen! Hauska viikonloppuisin katsella terdeltä miten miehiä viedään kuin litramittaa sontatestien siivittämänä. Vanha sanonta pitää paikkansa: ''kauneus ratkaisee kuinka naista tullaan kohtelemaan'' - John Berger
Ujona introverttimiehenä teen hyvin harvoin aloitteita, mutta toisaalta en myöskään ymmärrä naisten hienovaraisia vihjeitä. Minulle on yli kymmenen naista tullut sanomaan vuosien päästä että olivat kovasti ihastuneita minuun aikoinaan, mutta minua ei vaan kuulemma kiinnostanut. En edelleenkään tiedä mistä olisin voinut arvata joidenkin naisten kiinnostuksen. Osalla vihjeet olivat näin vanhempana ja kokeneempana kohtuullisen selkeitä, mutta silloin ne tuntuivat vaan ystävällisiltä eleiltä, jotka ehkä joku voisi tulkita myös vihjeiksi kiinnostuksesta. Yleensä nämä naiset ovat onnellisesti parisuhteessa (ja vähän kännissä) kun päättävät kertoa että minulla olisi ollut joskus saumaa. Nykyään nämä tunnustukset pistää vaan vituttamaan.
Jossain vaiheessa tämä naisten mielenkiinto aina hiipui ja moni heistä loukkaantui, kun en taaskaan lämmennyt. Kun "Oikea" mies olisi innostunut vihjeistä ja vannonut samantien ikuista palavaa rakkautta tms. Seuraavaksi nämä naiset olivat yleensä vähän aikaa loukkaantuneita ja eivät pitäneet yhteyttä, kun taas jossain taas tavattiin ja homma alkoi alusta. Josko tällä kertaa hoksaisin vinkit ja alkaisin juonattamaan. Minulle tämä tempoileva käytös vaikutti hyvin sekavalta, kun en koskaan tiennyt että tykkääkö kyseinen nainen minusta tällä hetkellä ja on herttainen ja ystävällinen vai onko käytös kylmää ja epäystävällistä. Ainakin minulle, mutta uskon että muillekin introverteille, tällainen käytös aiheuttaa epävarmuutta ja se kyllä käytännössä tuhoaa kaikki mahdollisuudet sille että tekisin mitään aloitteita tätä naista kohtaan. Oma kokemus on että tämä käytös on hyvin yleistä. Ainakin omalla kohdalla suurin osa virityksistä on kaatunut siihen, että olen ollut liian kohtelias ja passiivinen. Toisaalta en kutsuisi naisten epämääräisiä vihjeitäkään kovin aktiiviseksi toiminnaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ujona introverttimiehenä teen hyvin harvoin aloitteita, mutta toisaalta en myöskään ymmärrä naisten hienovaraisia vihjeitä. Minulle on yli kymmenen naista tullut sanomaan vuosien päästä että olivat kovasti ihastuneita minuun aikoinaan, mutta minua ei vaan kuulemma kiinnostanut. En edelleenkään tiedä mistä olisin voinut arvata joidenkin naisten kiinnostuksen. Osalla vihjeet olivat näin vanhempana ja kokeneempana kohtuullisen selkeitä, mutta silloin ne tuntuivat vaan ystävällisiltä eleiltä, jotka ehkä joku voisi tulkita myös vihjeiksi kiinnostuksesta. Yleensä nämä naiset ovat onnellisesti parisuhteessa (ja vähän kännissä) kun päättävät kertoa että minulla olisi ollut joskus saumaa. Nykyään nämä tunnustukset pistää vaan vituttamaan.
Jossain vaiheessa tämä naisten mielenkiinto aina hiipui ja moni heistä loukkaantui, kun en taaskaan lämmennyt. Kun "Oikea" mies olisi innostunut vihjeistä ja vannonut samantien ikuista palavaa rakkautta tms. Seuraavaksi nämä naiset olivat yleensä vähän aikaa loukkaantuneita ja eivät pitäneet yhteyttä, kun taas jossain taas tavattiin ja homma alkoi alusta. Josko tällä kertaa hoksaisin vinkit ja alkaisin juonattamaan. Minulle tämä tempoileva käytös vaikutti hyvin sekavalta, kun en koskaan tiennyt että tykkääkö kyseinen nainen minusta tällä hetkellä ja on herttainen ja ystävällinen vai onko käytös kylmää ja epäystävällistä. Ainakin minulle, mutta uskon että muillekin introverteille, tällainen käytös aiheuttaa epävarmuutta ja se kyllä käytännössä tuhoaa kaikki mahdollisuudet sille että tekisin mitään aloitteita tätä naista kohtaan. Oma kokemus on että tämä käytös on hyvin yleistä. Ainakin omalla kohdalla suurin osa virityksistä on kaatunut siihen, että olen ollut liian kohtelias ja passiivinen. Toisaalta en kutsuisi naisten epämääräisiä vihjeitäkään kovin aktiiviseksi toiminnaksi.
Minusta sinun olisi tuolta pohjalta hyvä alkaa tekemään aloitteita itseäsi kiinnostaville naisille. Jos noin moni on kertonut olleensa sinusta kiinnostunut, sinussa selvästi on jotain mikä naisiin vetoaa. Todellinen luku voi olla oikeasti vielä suurempi.
Annoitko itse näille naisille selkeitä merkkejä kiinnostuksestasi? Naisen tempoileva käytös voi johtua siitä, että hän on ihan yhtä lailla epävarma sinun tunteistasi kuin sinä hänen. Jos miehen fiiliksistä ei ota selvää ja niitä joutuu arvailemaan, ei omiakaan tunteita välttämättä uskalla tuoda esille - huolimatta siitä, vaikka niitä olisi paljonkin.