Miksi naiset aina leikkii vaikeasti tavoiteltavaa?
Mikä se juttu on että pitää aina olla vaikea ja hankala ja testailla?
Kommentit (111)
Oma kumppani leikki. Syy miksi hän ehkä leikki johtui siitä että oli polttanut näpit aikaisemmin, plus aikaisemmat miehet olivat olleet aivan jostain... Itse ihmettelin jo että miksi hän edes oli valmis etsimään uutta kumppania, kun kuulin historiasta!
AP: sä et ole nähnytkään vaikeasti tavoiteltava -leikkiä, ennen kuin olet seukannut italialaisen naisen kanssa. Keskity tässä odotellessa työkkärin pupuleikkeihin ihan treenausmielessä.
Haha, ei pidä paikkaansa ainakaan mun kohdalla. Rakastuin mun ihanaan mieheen niin päättömän tulisesti, että kerroin mun tunteista suoraan ja nyt olemme sitten onnellinen pari. Olen hänen prinsessansa ja hän mun unelmien prinssi:)
Vierailija kirjoitti:
Oma kumppani leikki. Syy miksi hän ehkä leikki johtui siitä että oli polttanut näpit aikaisemmin, plus aikaisemmat miehet olivat olleet aivan jostain... Itse ihmettelin jo että miksi hän edes oli valmis etsimään uutta kumppania, kun kuulin historiasta!
Jos on tuollaisia kokemuksia taustalla niin ensimmäisenä ei tule mieleen, että vaikeasti tavoiteltavuus olisi hänellä mitään leikkimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on tuollaisia kokemuksia taustalla niin ensimmäisenä ei tule mieleen, että vaikeasti tavoiteltavuus olisi hänellä mitään leikkimistä.
Miehestä minusta tuntui että on vaikeasti tavoitettavissa leikki. Mutta totuus on että suojakuori oli todella paksu ja vaikeasti läpäistävä. Mutta eihän sitä tiennyt etukäteen, eipä ne historia keskustelut kuulu ensimmäisiin tapaamisiin jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehestä minusta tuntui että on vaikeasti tavoitettavissa leikki. Mutta totuus on että suojakuori oli todella paksu ja vaikeasti läpäistävä. Mutta eihän sitä tiennyt etukäteen, eipä ne historia keskustelut kuulu ensimmäisiin tapaamisiin jne..
(autocorrect)
Miehenä minusta............
En ikinä leiki vaikeast tavoiteltavaa jos olen oikeasti kiinnostunut. Joskus joku on luullut että leikin, mutta jos vaikutan vaikeasti tavoiteltavalta se johtuu siitä, ettei minua kiinnosta. Piste.
En pelaa pelejä enkä siedä ihmisiä jotka tekevät niin. Etenkään näitä säälittäviä alfamies pickup-rituaaleja. Hyvät naurut saa kyllä kun huomaa että joku on niitä opetellut. Mutta siinä se.
Joo, nämä pelit on jänniä. Itse nuorena naisena olin ystävällinen ja mukava jutellessa miesten kanssa - ja uudelleen nähdessä nämä miehet tosi epäkohteliaita. Siis keskusteltu esim. Illanvietoissa mukavia ja ei mitään seksiasioita. No, eipä minua sitten sellaiset nirppanokkapojat kiinnosta. Jälkikäteen sitten yrittäneet jotain paikkailla, mutta en minä halua olla tuollaisten tuuliviirien kanssa tekemisissä, olikohan tämäkin sitten jotain pelimiesräpellystä heidän taholtaan? Itse ainakin menetin kiinnostuksen saman tien kun nirppanokkaisuus alkoi.
Oman kokemukseni mukaan naiset leikkivät vaikeaa vain meille kilteille miehille, mutta jos alffa sattuu kohdalle niin nainen heittää kaiken vaikeuden romukoppaan ja antaa tunteen viedä :(
Luin juuri yhtä historiallista romaania, ja siinä naisia kannustettiin vaikeasti saavutettavan esittämiseen.
Ajatus taustalla oli, että naisen tehtävä on toppuutella miehen lähestymisyrityksiä, vaikka olisikin kiinnostunut miehestä. Naisen tehtävä on vahtia siveyttään avioliittoon asti ja osoittaa sillä myös miehelle se, ettei antaudu kenelle tahansa miehelle, vaan on kunniallinen nainen ja siten pontentiaalinen myös avioliittoon.
Jos taas kyseinen mies on oikeasti naisesta kiinnostunut avioliittomielessä, hän ei ensimmäisestä torjunnasta hätkähdä, vaan pidemmillä kosiskeluilla antaa ymmärttää, että olisi valmis viemään naisen vihille asti.
Mutta nämä on 1800-luvun juttuja, ei päde tänä päivänä kun naiset voivat vapaasti ilmasta oman tahtonsa ja kiinnostuksensa. Mutta ihan mahdollista että tästäkin syystä nämä ”naiset esittävät vaikeasti tavoiteltavaa”- fraasit elävät edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan naiset leikkivät vaikeaa vain meille kilteille miehille, mutta jos alffa sattuu kohdalle niin nainen heittää kaiken vaikeuden romukoppaan ja antaa tunteen viedä :(
Leikkivät vaikeaa? Ei sitten ole mielessä käynyt, etteivät vaan ole kiinnostuneita?
Vierailija kirjoitti:
Aloitetaan jälleen kerran siitä ettei me naiset olla vastuussa teidän miesten hyvinvoinnista. Mekin joudumme ihan itse kantamaan ilomme ja surumme, sekä mahdollisesti vaivautumaan töihin. Tuntuu usein siltä että meiltä odotetaan synnytystalkoihin osallistumisen lisäksi miehen henkilökohtaiseksi terapeutiksi ryhtymistä. Tietenkään nainen ei saa koskaan vaatia tai vielä vähemmän valittaa.
Ja ei, en leiki vaikeasti tavoiteltavaa, satun olemaan kiinnostunut jostakin toisesta jolle kyllä _OSOITAN_ kiinnostukseni.
Aina olen kiinnostuksen sanallisesti ja myös käytökselläni osoittanut hänelle, kenestä olen ollut kiinnostunut. Eiköhän näin tee aikalailla kuka tahansa muukin. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitetaan jälleen kerran siitä ettei me naiset olla vastuussa teidän miesten hyvinvoinnista. Mekin joudumme ihan itse kantamaan ilomme ja surumme, sekä mahdollisesti vaivautumaan töihin. Tuntuu usein siltä että meiltä odotetaan synnytystalkoihin osallistumisen lisäksi miehen henkilökohtaiseksi terapeutiksi ryhtymistä. Tietenkään nainen ei saa koskaan vaatia tai vielä vähemmän valittaa.
Ja ei, en leiki vaikeasti tavoiteltavaa, satun olemaan kiinnostunut jostakin toisesta jolle kyllä _OSOITAN_ kiinnostukseni.
No miksi et ole koskaan osoittanut sitä esim. minulle? Mikä voi selittää sen että yksikään nainen ei muka koskaan ole ollut minusta kiinnostunut? Aina vain tuota samaa ihme syyttelyä ja naureskelua sekä inhottavaa alentumista.
:(
Ei ehkä kannata yleistää, että naiset aina esittää vaikeasti tavoiteltavaa, mutta...mikä se nyt sitten on hyvä? Jos on helposti "saatavissa, niin sekään ei ole hyvä? Niin tai näin, useimmiten väärinpäin.
Naurettavaa leikki-ikäisen asteelle jämähtäneen miesoletettulapsen manspleinausta taas kun totuus sattuu. Ei lapsetkaan (sukupuoleen katsomatta) hiekkalaatikolla leiki sellaisten toisten lasten (sukupuoleen katsomatta) kanssa, joista he eivät pidä ja joiden kanssa eivät täten halua viettää aikaa edes leikitellen leikin varjolla.
Joidenkin mielestä pariutumispelitkin tosin alkavat jo hiekkalaatikolla, mutta hevonhomppaa ja luulotautia se, sillä irl normaalit tervehenkiset aikuiset pariutuvat simppelisti "vakka kantensa valitsee" -periaatteella.
En minä ainakaan leiki mitään vaikeasti tavoiteltavaa vaan minä OLEN vaikea. En todellakaan ihastu helposti. Ja ei, en edes vaikka olisi helvetin komea mies. Mun pitää saada rauhassa tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ei, en leiki vaikeasti tavoiteltavaa, satun olemaan kiinnostunut jostakin toisesta jolle kyllä _OSOITAN_ kiinnostukseni.No miksi et ole koskaan osoittanut sitä esim. minulle? Mikä voi selittää sen että yksikään nainen ei muka koskaan ole ollut minusta kiinnostunut? Aina vain tuota samaa ihme syyttelyä ja naureskelua sekä inhottavaa alentumista.
Mikä voi selittää yyliyy... No jollei sinusta koskaan ole kukaan nainen ollut kiinnostunut (tietäisit kyllä jos olisi ollut!), niin et ole kiinnostava (ainakaan naisten mielestä). -> Fiksaa tämä tai tyydy osaasi.
Turha kuunnella ja/tai uskoa mitään alfapleijeripellejä, jotka aina kollektiivisesti puhuvat naisten puolesta (ellet heitä halua;), vaan ihan niitä naisia. Ja näin helposti suuri enigmaattinen mysteerisi on ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ei, en leiki vaikeasti tavoiteltavaa, satun olemaan kiinnostunut jostakin toisesta jolle kyllä _OSOITAN_ kiinnostukseni.No miksi et ole koskaan osoittanut sitä esim. minulle? Mikä voi selittää sen että yksikään nainen ei muka koskaan ole ollut minusta kiinnostunut? Aina vain tuota samaa ihme syyttelyä ja naureskelua sekä inhottavaa alentumista.
Et sä voi sitä tietää vaikka joku nainen olisikin ollut sinusta kiinnostunut. Se vaan ei ollut juuri SE nainen josta itse kiinnostuit. Minä esimerkiksi olen ollut kiinnostunut vaikka kuinka monesta kiltistä rauhallisesta miehestä, mutta olin heille ihan ilmaa.
Kyllä. Esimerkiksi "olet randomtyyppi" ja "nainen ei ole kiinnostunut sinusta".