Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset aina leikkii vaikeasti tavoiteltavaa?

Vierailija
06.07.2020 |

Mikä se juttu on että pitää aina olla vaikea ja hankala ja testailla?

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ehkä maailman helpoin parikymppisenä kun tutustuin nykyiseen aviomieheeni. XD olin niin ihastunut, että annoin vaan mennä. En esittänyt kyllä mitään.

Vierailija
2/111 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei leiki. Jos sinusta tuntuu, että nainen on vaikeasti tavoiteltava, hän nimenomaan on sitä. Hän ei esitä sellaista. Sisäistä tämä niin kaikki helpottuu. She's just not that into you.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet aina leikkii vaikeasti haluttavaa?

Vierailija
4/111 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei leiki. Jos sinusta tuntuu, että nainen on vaikeasti tavoiteltava, hän nimenomaan on sitä. Hän ei esitä sellaista. Sisäistä tämä niin kaikki helpottuu. She's just not that into you.

Tämä viesti on juuri hyvä osoitus naisten tyylistä. "Eipäs ole, enpäs ala, älä luulekaan". Onko tuo joku ylpeysjuttu että pitää aina tuollainen?

Vierailija
5/111 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei monikaan nainen leiki. Miksi jaksaisi?

Vierailija
6/111 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joskus olen esittänyt kyllä kiinnostunutta, mutta en vaikeasti tavoiteltavaa.

Vierailija
7/111 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tykkää sinusta, ei hän ole vaikea, vaan kaikkea muuta. Ei kannata peiliä syyttää, jos naama on vino.

Vierailija
8/111 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet aina leikkii vaikeasti haluttavaa?

Ne ei leiki. Ne ON sitä.

Vierailija
9/111 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset ovat sulle hankalia aina, olet vaan sellainen tyyppi, joka ei herätä luottamusta tai pariutumisenhalua. Sulla on siis ratkaisun avaimet itelläsi. 

Ehkä just toi sun vänkäävä asenne muuten vaikuttaa asiaan.

Vierailija
10/111 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan pelimiesslangissa "paskatestaamiseksi". Se on naisten tapa karsia jyvät akanoista, betat alfoista. Eli ollaan vaikeita ja vittuillaan, jos mies lannistuu heti niin hän on beta ja karsiutuu joukosta. Jos mies ei piittaa vaan vittuilee takaisin eli "negaa" niin naisella herää kiinnostus koska mies on läpäissyt "paskatestin" ja osoittanut olevansa alfa-ainesta.

Vierailija
11/111 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana en esittänyt mitään. Nyt vanhempana en edelleenkään esitä vaikeasti tavoiteltavaa, vaan olen sitä. Niin moneen k.sipäähän on tullut törmättyä, että aika kauan saa mies yrittää tutustua minuun, ennen kuin viitsin edes lähteä treffeille.

Vierailija
12/111 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ainakaan leiki.

Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

En mä levitä haarojani ja lakia polviesi juurelle vaan jos sanot "moi" ja lauot pari kliseistä kohteliaisuutta jotka lätiset muutenkin joka toiselle vastaan tulevalle naiselle.

Vierailija
13/111 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan pelimiesslangissa "paskatestaamiseksi". Se on naisten tapa karsia jyvät akanoista, betat alfoista. Eli ollaan vaikeita ja vittuillaan, jos mies lannistuu heti niin hän on beta ja karsiutuu joukosta. Jos mies ei piittaa vaan vittuilee takaisin eli "negaa" niin naisella herää kiinnostus koska mies on läpäissyt "paskatestin" ja osoittanut olevansa alfa-ainesta.

Vttu mitä pskaa taas 😂

Vierailija
14/111 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa vihamielisiä vastauksia. Tais osua hermoon. Ette te ainakaan tällä tyylillä todista päinvastaista.

Vierailija
15/111 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jokainen nainen luulee olevansa Kuningatar jota tulee palvella sen märkivän kolon takia jalkovälissään.

Oho, mun homotutka hälyttää taas

Vierailija
16/111 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vietti, joka on kaikilla nisäkäsnaarailla, myös ihmisillä. Naiset vain yrittävät todistella täällä toisin - toki voihan olla, etteivät he sitä itsessään tunnista.

Vierailija
17/111 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vttu mitä pskaa taas 😂

Niin, ei kalatkaan tajua mitään siitä miten niitä narrataan.

Vierailija
18/111 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkejä?

Vierailija
19/111 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on oppineet sen, että jos miehelle lupaa, että saat minulta mitä haluat, niin osa miehistä ottaa naisen polkupyörän ja lähtee kaljalle.

Vierailija
20/111 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen vaikeasti tavoiteltava, en ole varma olenko kiinnostunut sinusta!!

Mietin oletko luotettava, ja mietin järjellä ja tunteella.

Yleensä jos joudun harkitsemaan, minusta tuntuu että et ole luotettava.

Ap vaikuttaa hyvin kärkkäältä ja syyttelevältä, EI luottamusta herättävältä. Hän kuvittelee tietävänsä asian paremmin kuin nainen itse tietää. Yh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi