Tämän väitetään olevan riivattu nukke. Uskotko sinä?
Kommentit (43)
Miksi kukaan ostaisi tuollaista nukkea huutonetistä? Siis aikuinen ihminen? Noh, kaikilla on harrastuksensa mutta itse en haluaisi omiin nurkkiini yhtään vanhaa romua "koristeeksi". En oikein keksi mitä tuollaisella tehdään.
Ps; nukke ei ole pelottavat, vanha ja kulunut nukke joka aika huonokuntoinen. Jokainen meistä on nähnyt noita jossain mummolan vintillä.
Irma!? Mistä löysit ton kuvan? Mun mummista on kuva pikku likkana samanlaisen nuken kanssa! Nukke katosi kissojen kanssa tulipalossa.
Entä nukke joka tuotu kaukaa, musta tukka ja luultavasti oikea kallo tai
jäljitelmä?
Pelkkä pää ja todella kammottava.
Täällä kirjoittaa tuon Suomi 24:llä olleen kummittelevan nuken omistaja..
Nuken ympärillä on tosiaan ollut melko outoja reaktioita. Esimerkiksi jotkut lastemme kaverit ovat kieltäytyneet tulemasta meille jos nukke on siellä ym.
Kun yritin myydä nukkea kirpputorilla, monet ihmiset sanoivat että siinä on jotain pelottavaa, ei mennyt kaupaksi.
Netissä sillä oli useitakin ostajaehdokkaita, mutta ei sitä kukaan halunnut. Nyt nukke on varastossa ja tulee siellä pysymäänkin.
Harrastuksenani on antiikkinukkejen keräily ja valmistan reproja myös itse. Pelottavan näköisiä tuijottavia nukkeja olen nähnyt ja omistankin muutamia joilla on mielenkiintoinen historia: esimerkiksi nukke joka on kuulunut väkivaltaisesti kuolleelle lapselle.
Kuitenkaan yhdenkään nuken lähellä ei ole tullut samanlaista oloa. Uskon siis, että joissain esineissä todellakin on jotain outoa..
Uskon kyllä riivaajiin ja enkeleihin, mutta en siihen että esine sinällään voisi olla riivattu. Ihan tavallisen vanhanajan nuken näköinen tuo on.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 17:50"]
Uskon kyllä riivaajiin ja enkeleihin, mutta en siihen että esine sinällään voisi olla riivattu. Ihan tavallisen vanhanajan nuken näköinen tuo on.
[/quote]
Oon itse periaatteessa ateisti, mut hitto, ettäolen herkkä tällaisille jutuille. Ahistaa lukea tämä keskustelu, en ole kokeillut, enkä haluakaan kokeilla spiritismiä, ja kauhuakaan en voi katsoa, kun se aiheuttaa heti painajaisia. Hyvää halloweenia kaikille!
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 22:20"]
Oon itse periaatteessa ateisti, mut hitto, ettäolen herkkä tällaisille jutuille. Ahistaa lukea tämä keskustelu, en ole kokeillut, enkä haluakaan kokeilla spiritismiä, ja kauhuakaan en voi katsoa, kun se aiheuttaa heti painajaisia. Hyvää halloweenia kaikille!
[/quote]
Kiitos iltani pelastuksesta ja vuoden nauruista! Periaatteessa ateisti! XD
33,naura pois! Mut on kasvatettu kristinuskoon, mut olen siitä järkeilemällä kasvanut eroon. Mulla on silti tunne-elämässä taipumusta maagiseen ajatteluun, joka kuulemma on yksi mielisairaudenkin oire... mut ei mahda mitään! Pitää vain välttää pelottavia juttuja!
Riivatuista en tiedä, mulla on Haitista tuotu woodoo-nukke jota valitettavasti pappi ei ole ehtinyt siunata joten sitä ei voi käyttää neulatyynynä. Jos olisi siunattu, olisin jo kokeillut toimiiko se :)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 19:01"]
Irma!? Mistä löysit ton kuvan? Mun mummista on kuva pikku likkana samanlaisen nuken kanssa! Nukke katosi kissojen kanssa tulipalossa.
[/quote]
Eikun ihan oikeesti! Mistä toi kuva on tullut? Yritin ettiä sitä mun mummin kuvaa sen vintiltä, mut en vielä löytänyt.
On totta nähny myös itse nuken