Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peukutus tällä palstalla

Peukut väärinpäin
01.06.2022 |

Onko täällä joku erikoinen tyyli peukuttaa viesteille. Esim kun luin tuota asiakaspalvelukokemusjuttua, niin siellä oli yläpeukkuja huonoille kokemuksille. Eikös sillon kuuluis laittaa alapeukku? Muutenkin oin huomannut ihmeellistä peukutusta, ihminen kelle käynyt pahoja juttuja saa sen kertoessaan yläpeukun. Eikö kuuluis alapeukku kun kamalaa kokenut?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nyt taida oikein ymmärtää peukutuksen ideaa.

Vierailija
2/28 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, mutta nimenomaan tällä palstalla tuo peukutus on mielestäni väärinpäin 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan peukutukset on 90% trollien/väärentäjien hallussa, katsos vpn:t, proxyt ja muut, olleet jo pidempään..

jos haluaa ton pelleilyn pois pitäis vaatia keksien pidempää voimassaoloa ja aktiivisuutta ennen peukuttamista tai sitten ihan rekisteröitymistä..

Vierailija
4/28 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, mutta nimenomaan tällä palstalla tuo peukutus on mielestäni väärinpäin 😂

Millä perusteella väärinpäin?

Esimerkiksi se ketju, jossa kerätään kauheita asiakaspalvelukokemuksia. Joku kertoo kokemuksen, joka on minunkin mielestäni kauhea, joten yläpeukutan viestiä, koska olen samaa mieltä.

Joku toinen kertoo jutun, jossa ei mielestäni ole mitään kauheaa. Alapeukutan viestiä, koska olen eri mieltä.

Vierailija
5/28 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi se ketju, jossa kerätään kauheita asiakaspalvelukokemuksia. Joku kertoo kokemuksen, joka on minunkin mielestäni kauhea, joten yläpeukutan viestiä, koska olen samaa mieltä.

Joku toinen kertoo jutun, jossa ei mielestäni ole mitään kauheaa. Alapeukutan viestiä, koska olen eri mieltä.

Niin no mä annan alapeukun tossa tapauksessa, koska musta se on kurjaa. Ihan kun oikeassa elämässäkin. Vai lähetätkö sä 👍🏼 jos sun tuttu laittaa viestin, että jalka meni poikki ja on sairaalassa? En usko. Kyllä sä siihenkin alapeukun laittasit. Siks mun mielestä nää on väärinpäin täällä.

Vierailija
6/28 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no mä annan alapeukun tossa tapauksessa, koska musta se on kurjaa. Ihan kun oikeassa elämässäkin. Vai lähetätkö sä 👍🏼 jos sun tuttu laittaa viestin, että jalka meni poikki ja on sairaalassa? En usko. Kyllä sä siihenkin alapeukun laittasit. Siks mun mielestä nää on väärinpäin täällä.

Siis jos kerrot tällä palstalla jostakin itsellesi sattuneesta ikävästä asiasta, niin toivot, että viestisi saa paljon alapeukkuja, koska se on sinusta myötätunnon osoitus?

Tämähän avaa kokonaan uuden näkökulman alapeukuista loukkaantujiin.

Vierailija
7/28 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa koko peukutus. Ihmiset on hulluja.

Vierailija
8/28 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alanuolitetaan tosiasioita ja ylänuolitetaan valheita. Tämä vain siksi kun tosiasiat ovat nuolittajille epämieluisia ja valheet mieluisia. Eli täysin mielikuvamaailmassa suurin osa elää.

Vierailija
9/28 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan peukutukset on 90% trollien/väärentäjien hallussa, katsos vpn:t, proxyt ja muut, olleet jo pidempään..

jos haluaa ton pelleilyn pois pitäis vaatia keksien pidempää voimassaoloa ja aktiivisuutta ennen peukuttamista tai sitten ihan rekisteröitymistä..

Valittetavasti näin. Ihan liika helppoa. Rekisteröitymistä vaatis jos haluttaisiin rehellistää meno, ilmeisesti ei haluta. Jolloin sitten lieveilmiöt nähtävissä päivittäin.

Esim. Suomi24 siirty siihen jo vuosia sitten, että äänestää voit vain kirjautumalla, samoin lehtien palstoilla. Ylikselläkään ei niin vain paukutella. Tämä on ainoa nykyisin jota ei ole rehellistetty edes jollain tapaa.

Vierailija
10/28 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tuttuni lähettäisi viestin, että hänelle on käynyt noin, minusta olisi loukkaavaa vastata siihen peukulla, osoitti se mihin suuntaan tahansa.

Vierailija
11/28 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukuttelen fiiliksen mukaan. Välillä kaikkiin alapeukkua. Todella hyvät kommentit saa, ehkä yläpeukun. Hullu saa olla jos elää peukutuksien varassa XD

Vierailija
12/28 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipätoivoset jonnet ja trollit tietenkin haluavat pitää kiinni siitä mikä mahdollistaa trollauksensa ja tehtailunsa.

Vierailija
13/28 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei, ei ole totta"

täytyy olla aika silmät kiinni ollut tai jollain tapaa hiukkasen yksinkertainen tai sinisilmäinen jos ei ole vieläkään tajunnut tiettyjä asioita tästä palstasta.

Vierailija
14/28 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on ollut ketjuja, joissa yläpeuluttaminen aiheuttaa moninkertaisen alapeukuttamisen - ei sattumia, todella testattu.

Lobbauksen yhteydessä peukutus/äänestys epäluotettavaa.

Joissakin aiheissa yläpeukutukset myös nollautuvat viiveellä. En tiedä, mistä johtuu.

Vierailija
15/28 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valittetavasti näin. Ihan liika helppoa. Rekisteröitymistä vaatis jos haluttaisiin rehellistää meno, ilmeisesti ei haluta. Jolloin sitten lieveilmiöt nähtävissä päivittäin.

Esim. Suomi24 siirty siihen jo vuosia sitten, että äänestää voit vain kirjautumalla, samoin lehtien palstoilla. Ylikselläkään ei niin vain paukutella. Tämä on ainoa nykyisin jota ei ole rehellistetty edes jollain tapaa.

LOL ketä kiinnostaa jotkut peukut? :D

Vierailija
16/28 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku trolli alapeukuttaa eri osoitteista, jotta hänen kuplansa pysyy tyytyväisenä, tai usea samalta osastolta.

Vierailija
17/28 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutuksista ei saa keskustella. Yleensä nämä poistuu heti. Joku jolle ei peukutus tulos miellyttänyt silmää närkästyy.

Vierailija
18/28 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tätä kiivasta peukutuskyttäystä. Minulla osuu sormi juuri siihen peukutuskohtaan puhelimella selaillessa, joten ihan kumpaa tahansa peukkua saattaa tulla mihin tahansa, ja jos edes huomaan, niin en ala jokaista vahinkoa korjailemaan. Veikkaan etten ole ainoa. Älkää menettäkkö yöunianne kyseenalaisista peukutuksista. Voi olla ne puolisokeat makkarasormet asialla.

Vierailija
19/28 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne iltapaskatkin vuotaa ku seula. Tietäjät tietää ja osaa.

Vierailija
20/28 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan yläpeukun jos viesti on hauska, samaistuttava tms. En laittaisi minkäänlaista peukkua jos tuttavalle olisi sattunut jotain pahaa, tuntuisi aika oudolta jos saisin itse alapeukun tutulta kun jalka meni poikki. Laitatko sinä oikeasti alapeukkua jos tuttusi satuttaa itsensä? Kuulostaa erittäin omituiselta.