Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulle selvisi miehen seksihistoria ja tunteet kuoli

Vierailija
28.04.2013 |

Mies päätti parin kuukauden seurustelun jälkeen kertoa avoimesti tekemisistään ennen tapaamistamme, kuinka oli ollut orgioissa, jonkun vanhemman naisen rakastajana ja muutenkin naisia oli riittänyt.

Halusi kertoa mulle, koska kertoi rakastuneensa muhin. Mutta kävi niin, että mun tunteet tuota miestä kohtaan muuttui noiden juttujen kuulemisen jälkeen. En pääse yli tästä, vaikka olin jo lupaavasti rakastumassa mieheen.

En tiedä olisko ollut parempi ettei olisi kertonut asioita, ehkä olisi. Nyt suren sitä, että en tunne miestä kohaqn enää samalla tavalla. En usko, että haluan jatkaa suhdetta enää.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä arvostaisin rehellisyyttä ja avoimuutta ja jättäisin tuollaisen pikkuporvarillisen hysterian.

Vierailija
2/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että kertoi... Ja ymmärrän reaktiotasi. Kaikkea ei kannata kertoa. Ehkä sä pääset siitä joskus yli, ehkä et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ehkä ole oikea hänelle jos näin ajattelet, eli anna miehen mennä. 

Vierailija
4/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole vuosisadan rakkaustarina jos se hyytyy siihen että mies harrastanut joskus seksiä.

Voi olla miehen onni että jätät hänet.

Vierailija
5/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on mitä hän on, on ollut orgioissa ja halusi kertoa sen, sellainen hän on. seksuaalinen rehellinen mies.

Vierailija
6/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on mitä hän on, on ollut orgioissa ja halusi kertoa sen, sellainen hän on. seksuaalinen rehellinen mies.

Vierailija
7/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tietty kuvio toimia molemminpäin. Jos toinen kertoo hyvin runsaista seksikokeiluista, niin naiselle kuin miehellekin voi tulla pelko, riittääkö itse.

Vierailija
8/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan yrittää rationalisoida tätä asiaa, ja jatkaa suhdetta ajatellen, että miehen menneisyys on historiaa ja teidän yhteinen seksielämänne on vasta alkamassa.

Luulen kuitenkin että jos tunteet kuolevat niin silloin ne kuolevat vaikka kuinka yrittäisit jatkaa. Ei näihin tunneasioihin mitään järkisyitä ole.

Vierailija
9/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole järjen käytöstä apua tässä, olen yrittänyt. En ole mikään pulmunen itsekään, mutta jotenkin tuo suhtautuminen seksiin: orgioita ja tunteettomia seksisuhteita, tuntuu todella pahalta. 

Mies sanoo myös tajunnensa, että ei olisi kannattanut kertoa mulle kaikkea, mutta ei tajunnut, että olen niin herkkä. Sanokaa vain tyhmäksi, mutta mun sydän jotenkin särkyi, kun mies kertoi noita juttuja. On paha mieli, koska suhde oli muuten alkamassa hyvin ja pidin miehestä todella. 

t.ap

Vierailija
10/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt samanlailla, mies kertoi harrastaneensa orgioita ja kolmenkimppaa ym. Kiinnostus lopahti, meillä oli niin erilainen seksimoraali.

Vierailija
11/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiko tuollainen ole aika merkityksetonta, jos olet oikeasti rakastunut haneen? Tietysti voi olla merkityksellista muuten, koska kerran vaivasi miesta niin, etta halusi kertoa sinulle, koki ehka itse jotenkin ongelmana.

Vierailija
12/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 13:25"]

Eiko tuollainen ole aika merkityksetonta, jos olet oikeasti rakastunut haneen? Tietysti voi olla merkityksellista muuten, koska kerran vaivasi miesta niin, etta halusi kertoa sinulle, koki ehka itse jotenkin ongelmana.

[/quote]

Vierailija
13/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin itsekin, miksi halusi kertoa, muuten kuin ollakseen rehellinen. mulle tuli myös se tunne, että asia vaivasi miestä jotenkin"

t. ap

Vierailija
14/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu. Lisäksi oli vielä pari kertaa myynyt palveluksiaan miehille ja kerran käynyt huorissa. Annoin anteeksi ja koitin olla avaramielinen. Muutama juttu tapahtui kun oltiin jo sovittu seurustelevamme. Lisäksi pahan riidan jälkeen kun sanoin että haluan erota niin mies löytyi jo samana iltana jonkun netistä löydetyn panon luota. Ei ehtinyt kuulemma mtään touhuamaan siellä kun tuli kotiin luokseni.

Luulin että kaikki olisi ok mutta nyt parin vuoden päästä kun sain kuulla noista jutuista ekaa kertaa iski todella tuo kaikki uudestaan. Ollaan kihloissa ja häävuosi ja kk sovittu, mutta tuntuu etten pysty. En usko että mies on täysin muuttunut, joudun vielä kohtaamaan nuo asiat ja harrastamaan sen kanssa jotain orgioita tai sitten tekee niin varmaan selän takana.

Vierailija
15/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sinulle tunneasia, ja ei auta vaikka yrittäisit ajatella järjellä. Loukkaannut/ahdistut/tulet mustasukkaiseksi/ällöttää tms aina vuosienkin päästä kun ajattelet asiaa. Ongelma on päässäsi.

Jos tunteet kuoli 2 kk seurustelun jälkeen niin mitä enää mietit? Sanot sen itsekin:

"En usko, että haluan jatkaa suhdetta enää."

Suret, että ihastumisen tunne ja haaveilemasi tulevaisuus loppui.

PS: itsekin olen ollut orgioissa, se oli kokeilua kun tuli tilaisuus. Samoin sinkkuna riitti seuraa, mutta eipä heistä ollut merkityksellisiä koska ei kukaan jäänyt vierelle. Se oli sitä itsensä etsimistä ja hellyyden hakemista siihen hetkeen. Vanhemmalta naiselta saa rakastajana ihailua, sekin koettu. Mutta nyt olen tyytyväisenä naimissa, 2 lapsen isänä ja en haaveile orgioista, seksiseurasta tai vanhemmasta naisesta. Suhteeni nainen riittää minulle ja on enemmän. On totta että olen elänyt sinkkuna, mutta se piti käydä läpi ollakseni se, joka olen nyt. Se haluaako noita juttuja joskus uudestaan riippuu ihmisestä, itse en kaipaile. Nähty ja koettu, ei mun juttu 24/7. Jos se tuntuu pahalta nyt niin epäile että suhteellasi ei ole tulevaisuutta.

T. mies36

Vierailija
16/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin ap, että ne tunteet löytyvät takaisin, jos niitä oli, mutta aikaa se voi viedä saada asia pois mielestään hankaamasta.

Itselläni ei niinkään se määrä, miehelläni on ollut kovin vähän kokemuksia, vaan se laatu. Järki sanoo, että jos on onneton naisten kanssa, päätyy luokattomiin naisiin, mutta ikäväähän se on saada kuulla miehen panneen 140 kiloisia itseään vanhempia vosuja. Olisin suonut omankin mieheni olleen salamyhkäisempi entisistä panoistaan.

Ainakin tiedän olevani laatunainen sen entisiin verrattuna ja ilmankos tuo minun kanssani naimisiin halusikin ja lapsia.

Vierailija
17/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pelkäät, että et riitä miehelle? Usko pois, niin käy jonain päivänä eli mies on niitä, joille ei riitä "perusseksi" parisuhteessa vaan täytyy aina välillä käydä kurkkimassa, mitä muualta löytyy. Minulla oli samanlainen mies, jonka kanssa en yksinkertaisesti uskaltanut harrastaa seksiä ilman kondomia, vaikka itse söin pillereitä. Mies piti sitä epäluottamuksenosoituksena, vaikka jälkeenpäin sain tietää, että ravasi vieraissa ja tautivaara oli todellisuutta.

Vierailija
18/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda miestä! löytyy myös sellaisia miehiö jotka eivät ole muna edelle menossa joka paikkaan.

Vierailija
19/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelin otsikosta ettei sillä olisi ollut ketään ennen sua ja siksi tunteet lopahtivat.

Vierailija
20/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin seksikielteinen ihminen tai onko sinulla naiiveja kuvitelmia siitä, mitä seksi merkitsee? Tuntuu todella kummalliselta, että toisen kyky ja halu nauttia seksistä latistaa romanttista mielenkiintoa. Sinun kai ei odoteta osallistuvan ryhmäseksiin, jos et halua. Suosittelen, että koetat jotenkin käsitellä näitä tunteita ja tunnistaa niiden taustalla vaikuttavat ajatukset ja sisäiset säännöt. Seksuaalisuuteen liittyvistä jumeista irrottautuminen on sinulle hyväksi, vaikka suhde ei tämän nimenomaisen miehen kanssa jatkuisikaan.