Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulle selvisi miehen seksihistoria ja tunteet kuoli

Vierailija
28.04.2013 |

Mies päätti parin kuukauden seurustelun jälkeen kertoa avoimesti tekemisistään ennen tapaamistamme, kuinka oli ollut orgioissa, jonkun vanhemman naisen rakastajana ja muutenkin naisia oli riittänyt.

Halusi kertoa mulle, koska kertoi rakastuneensa muhin. Mutta kävi niin, että mun tunteet tuota miestä kohtaan muuttui noiden juttujen kuulemisen jälkeen. En pääse yli tästä, vaikka olin jo lupaavasti rakastumassa mieheen.

En tiedä olisko ollut parempi ettei olisi kertonut asioita, ehkä olisi. Nyt suren sitä, että en tunne miestä kohaqn enää samalla tavalla. En usko, että haluan jatkaa suhdetta enää.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ihminen saa harrastaa mitä vain kun ei sinua tuntenut. Olet elänyt itsekin, mutta olet nyt kaksinaismoralisti. Paljon ikäsi on?

Vierailija
22/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämän tarvitse olla mikään moraalikysymys. On pelkästään järkevää valita puolisokseen sellainen ihminen jolla on samantyyppiset seksimieltymykset ja -tarpeet kuin itsellä.

Alkuhuumassa kumpikin on varmasti halukas tekemään myönnytyksiä (toinen kesympään ja toinen rajumpaan suuntaan), mutta kyllä siitä pitkässä suhteessa oikeasti tulee ongelma jos toinen kaipaa tosi villejä seksijuttuja ja toista ne eivät ollenkaan kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin jos miehesi olisi tehnyt jotain oikeasti kuvottavaa, sairasta, laitonta. Kuten käynyt huorissa, sekaantunut eläimiin tai käyttänyt lapsia hyväkseen. Mutta että normaali seksielämä saa tunteet kuolemaan...? Herää jo tähän päivään!!! Ehkä sun pitäis etsiä joku lahkolainen tai pikku poika itselles ettet vedä herneitä nesukkaan kun toisella on ollut elämää ennen sua.. Kuten tuo eräs mies aiemmin kirjoitti, että kaikkea on tullut jo kokeiltua, niin enää ei kiinnosta, vaan nyt elää kilttinä aviomiehenä ja isänä. Tietysti jos mies on muuten epäluotettava eli on syytä uskoa miehen jatkavan touhujaan suhteessakin ollessaan, niin sitten ymmärtäisin.. Onneksi miehet suhtautuvat yleensä järkevämmin noihin asioihin, itselläni on ollut aika kirjava menneisyys, mutta miehení totesi; "Sinä olet nyt MINUN kanssani, rakastat minua, menneisyys on menneisyyttä, ainut millä on väliä on nykyisyys." Ja niin onkin, en ole koskaan pettänyt miestäni, en ole kaivanut mitään villejä touhujani, vaan olen onnellinen ja tyytyväinen vaimo ja äiti...  Mutta kun kerran olet noin ahdasmielinen, on kaikille parempi että päästät miehen menemään.

Vierailija
24/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa, että mies oli rehellinen. Mutta ymmärrän hyvin sinuakin. Kyllähän menneetkin teot kertovat sitä, millainen ihminen on. Me luomme toisistamme mielikuvia sen perusteella, mitä toisistamme tiedämme, ja mielikuvat täydentyvät ja muuttuvat sitä mukaa, kun tietoa tulee lisää. Tuo saamasi tieto ei sopinut siihen mielikuvaan, mikä sinulla oli miehestä, ja siksi on luonnollista, että tunnet tarvetta ottaa takapakkia. Aika näyttää, kuinka suuri merkitys sillä loppujen lopuksi sinulle on.

En ymmärrä näitä kommentteja täällä, joissa arvostellaan sinua siitä, miltä sinusta tuntuu. Kuvitteleeko joku toisaan olevansa pätevä sanelemaan jollekin muulle, miten tämän kuulisi tuntea tai että tämä tuntee jotenkin väärin?

Vierailija
25/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi suhteen loppu siinä, että maksullisia käytetty, muut voin ymmärtääkin kovalla tahdolla, mutten tätä. Etoisi ottaa sitä miestä sisään silti, joka noin on toiminut. Miehet kuvittelvat kai olevansa kuumaa kamaa, kun kelvanneet monille. Harmi, ettei se tosiaan ole näin käytännössä. Vastaa kai samaa, kuin  jos nainen olisi pannut kaikkea mikä liikkuu.

Vierailija
26/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kirjoitteleeko AP:lle tänne aina vaan näitä tuomitsevia vastauksia yksi ja sama ihminen?! Muuten en voi ymmärtää, miten jotkut pitää ihan tavallisena orgioihin osallistumista, ettei muka AP:n olisi pitänyt siitä hätkähtää. 

Me tavalliset ihmiset pidetään orgioita sen verran poikkeuksellisena seksuaalisuuden muotona, että tietenkin AP järkyttyi. On hyvin  todennäköistä, että tällaisella seksihistorialla se mies ei ole AP:lle sopiva. Heillä on niin erilainen käsitys seksistä ja ennen kaikkea mieltymykset, ettei kannata ryhtyä kumppaneiksi.

Seksi on erittäin tärkeä osa parisuhdetta. Tekeehän ihmiset parisuhteissa valintoja muidenkin elämäntapojen ja harrastusten perusteella. 

Vierailija
27/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisia on ollut lukematon määrä, se tarkoittaa ettei miehellä riitä kiinnostus vain yhden kumppanin kanssa nussimiseen. Älä nyt ainakaan kuvittele että sinä olisit hänen yksi ja ainoansa koko loppuelämän.

Myös laatu vaikuttaa, kuten joku mainitsi jo aiemmin. Minun eksäni on juuri tuollainen munaedelläkulkija, eikä se sitä parisuhdeseksiä kauaa jaksanutkaan. Nyt eron jälkeen voisin toki paneskella kanssaan satunnaisesti, mutten pysty koska tiedän hänen paneskelevan myös jotain kulahtaneita yksinhuoltajia. En halua alentaa itseäni samalle tasolle noiden naisten kanssa.

Vierailija
28/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä itselleen sellainen kumppani, joka ajattelee about samalla tavalla elämän perusasioista. Että arki suhteessa on hyvää: mitä tehdään iltaisin,seksi, syöminen, nukkuminen. Muissa asioissa voikin sitten tehdä kompromisseja.

Mulle oli tosi vaikeaa hyväksyä, että oma mies on käynyt oman kertomuksensa mukaan kerran maksullisen naisen luona (maksoi, muttei kuulemma saanut seisomaan). Toisaalta tiedän, että hänen oli vaikea hyväksyä sitä, että mulla on ollut yli kymmenen kumppania ja hänellä ilmeisesti vain pari. Yksityiskohdista ei puhuttu, enkä olisi halunnutkaan tietää. Onneksi kuitenkin yritimme, olemme onnellisia.

Vierailija
29/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olette kommenttienne kanssa: mies tuntuu olevan aika kiinnostunut seksistä ja menee siinä suhteessa äärilaidasta toiseen, kaikkea pitää kokeilla. Ehkä tarve kertoa noista on osoitus myös niiden kokemusten tärkeydestä miehelle ja ehkä pieni varoitus mulle siitä, mitä voisi olla tulossa. Yleensä tuollaiset tyypit ei kauaa jaksa olla uskollisia. Kun antaa pikkusormen, menee koko mies mukana. 

Joku kolmen kimppa nyt saatta läytyä monenkin kokemuksista, mutta harvemmin niitä on terve rakastuneena tai muutenkaan muistella. Orgioissa käyminen ja joidenkin seksinnälkäisten innokkaiden keski-ikäisten pokaaminen baareista on vaan sleazy, sille ei mitään voi. Jotain se ihmisessä muuttaa, kun lähtee tuolle tielle, tulee tietty kovuus ja kokemukset muista ihmisistä ja läheisyydestä muuttuu. 

t. ap

Vierailija
30/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 13:31"]

Täällä sama juttu. Lisäksi oli vielä pari kertaa myynyt palveluksiaan miehille ja kerran käynyt huorissa. Annoin anteeksi ja koitin olla avaramielinen. Muutama juttu tapahtui kun oltiin jo sovittu seurustelevamme. Lisäksi pahan riidan jälkeen kun sanoin että haluan erota niin mies löytyi jo samana iltana jonkun netistä löydetyn panon luota. Ei ehtinyt kuulemma mtään touhuamaan siellä kun tuli kotiin luokseni.

Luulin että kaikki olisi ok mutta nyt parin vuoden päästä kun sain kuulla noista jutuista ekaa kertaa iski todella tuo kaikki uudestaan. Ollaan kihloissa ja häävuosi ja kk sovittu, mutta tuntuu etten pysty. En usko että mies on täysin muuttunut, joudun vielä kohtaamaan nuo asiat ja harrastamaan sen kanssa jotain orgioita tai sitten tekee niin varmaan selän takana.

[/quote]

hmm, seksiaddikti?? Jos itse haluat muuta, niin onhan tuo huolestuttavaa. Mutta mitä anteeksiannettavaa tai pyydettävää on miehen sua ennen tapahtuneessa seksielämässä? Sekin kuullostaa huolestuttavalta että hänen pitäisi sulle sovittaa MENNEISYYTTÄÄN...?

Vierailija
31/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 15:27"]

Jos naisia on ollut lukematon määrä, se tarkoittaa ettei miehellä riitä kiinnostus vain yhden kumppanin kanssa nussimiseen. Älä nyt ainakaan kuvittele että sinä olisit hänen yksi ja ainoansa koko loppuelämän.

Myös laatu vaikuttaa, kuten joku mainitsi jo aiemmin. Minun eksäni on juuri tuollainen munaedelläkulkija, eikä se sitä parisuhdeseksiä kauaa jaksanutkaan. Nyt eron jälkeen voisin toki paneskella kanssaan satunnaisesti, mutten pysty koska tiedän hänen paneskelevan myös jotain kulahtaneita yksinhuoltajia. En halua alentaa itseäni samalle tasolle noiden naisten kanssa.

[/quote]

Kulahtanut yksinhuoltaja? On alennetut ja sinä ylennetty? Et ole sinäkään ihan päästäsi terve.

Vierailija
32/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ymmärrän täysin ap:tä. Mullekin tuollainen mies olisi ehdoton turn-off. Ei se pointti ole siinä että mies olisi tilivelvollinen elämästään ja seksikumppaneistaan, vaan se MILLAINEN mies löytyy tuollaisten touhujen takaa. Minä arvostan miehessä sitä, että seksi ei ole maailman tärkein asia ja kakkea täytyy naida mikä liikkuu vaan miestä, jolla olisi tosiaan samantapainen seksimoraali ja seksuaalisuus kuin itselläni.

Vähän sama asia jos vaikka mies kertoisi että on lapsena ja nuorena harrastanut eläinten rääkkäystä tai ollut koulukiusaaja. Vaikka teot olisivat menneisyyttä, ne kertovat jotain siitä ihmisestä, eli sen että hänessä on puolia joita en haluaisin elämänkumppanissani olevan.

Vierailija
33/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäseksikokemukset eivät kyllä mitenkään ennakoi tulevaa uskottomuutta. Kimppakivaa ei juuri koskaan harrasteta kumppanin selän takana vaan joko parisuhteen piristyksenä tai sinkkuseikkailuina. Aktiivisella seksielämällä ei ole mitään tekemistä pettämisen tai seksiaddiktion kanssa. Puheet "seksimoraalista" ovat lähinnä koomisia. Tosi estoista ja tunnekylmää porukkaa  täällä.

Vierailija
34/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mullakin yks mies kertoi suhteen alussa ihme seikkauluistaan, olin vähän järkyttynyt siitä että kertoi olleensa myös miehen kanssa..ajattelin kuitenkin että en tuomitse. Mitä tapahtui? Petti ihanan alun jälkeen koko ajan, ei jaksanut olla vain yhden kanssa. Eron jälkeen kinusi takaisin, en suostunut. Näin sitä välillä baarissa milloin missäkin seurassa (huomattavasti vanhempia naisia jne.) Nyt se on naimisissa ja saanut lapsen, metsästää teinityttöjä baarista. Sääliks käy sitä sen naista :( inhottava mies. Kerran myönsi mulle että kyllästyy yhteen ihmiseen, ei jaksa samaa kauan. Luulen että toi sun ukkos samanlainen, ei normaali mies kerskuisi tollasilla asioilla jos haluisi pitää naisen ja olla vakavissaan. Muutenkin, valitettavasti, kyllä se menneisyys kertoo ihmisestä.

Vierailija
35/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 16:43"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 15:27"]

[/quote]

Kulahtanut yksinhuoltaja? On alennetut ja sinä ylennetty? Et ole sinäkään ihan päästäsi terve.

[/quote]

Kolahtiko? Tarkoitin että toiset nyt vaan huolehtii itsestään enemmän kuin toiset. Eivät kaikki yh:t ole kulahtaneita.

Vierailija
36/88 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hyi en haluaisi itse tuollaista mieslutkaa. Horot naikoon keskenään ja toisenlaisen mentaliteetin omaavat sitten keskenään. Niinkuin joku kirjoittikin, niin mahdollisimman samanlaiset toivomukset elämältä ja tässä tapauksessa seksiltä yhdistää ihmisiä.

Vierailija
37/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua ap, mulle tuo olisi ihan ehdoton ei myös.

Mun mielestä tuollaiset miehet on yhtä sekaisin henkisesti kuin tuollaiset naiset, ja kaipaan ennen kaikkea henkisesti vakaata kumppania, ja sellainen mulla itse asiassa onkin.

Ja ihan turha tulla tähän kaikkien väittämään miten ne on niin tasapainoisia, niin tasapainoisia, vaikka on ties mitä kokemuksia. En ole koskaan tavannut henkisesti vakaata miestä, tai naista, jolla on paljon yhden illan juttuja, orgioita ja ties mitä muuta takana.

Ystävänä en välittäisi toisen seksuaalisesta historiasta yms. mutta kumppania valitessa todellakin välittäisin, ja meillä on kaikilla oikeus valita sellainen henkilö, joka me oikeasti halutaan.

Vierailija
38/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 12:53"]

Mies päätti parin kuukauden seurustelun jälkeen kertoa avoimesti tekemisistään ennen tapaamistamme, kuinka oli ollut orgioissa, jonkun vanhemman naisen rakastajana ja muutenkin naisia oli riittänyt.

Halusi kertoa mulle, koska kertoi rakastuneensa muhin. Mutta kävi niin, että mun tunteet tuota miestä kohtaan muuttui noiden juttujen kuulemisen jälkeen. En pääse yli tästä, vaikka olin jo lupaavasti rakastumassa mieheen.

En tiedä olisko ollut parempi ettei olisi kertonut asioita, ehkä olisi. Nyt suren sitä, että en tunne miestä kohaqn enää samalla tavalla. En usko, että haluan jatkaa suhdetta enää.

[/quote]Huono itsetunto?

-Mies 29v-

Vierailija
39/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en voisi ikinä olla miehen kanssa joka on ollut orgioissa...

Vierailija
40/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se :)