Olivia Benson on mun voimaeläin, kuka on sun sankari tv-sarjahahmoista?
Olivia Benson rocks.
Tykkään myös Ice T:stä tässä sarjassa (Kova Laki: Erikoisyksikkö). Tää on paljon parempi sarja kuin Kova Laki. Eikä vähiten Mariska Hargitayn takia (Olivia Benson).
Kommentit (16)
Aika monella miehellä Bukee- universumista Onslow.
SVU on kyllä loistava, mulle IceT ja Peter Scanavino suosikit (Areenassa nyt hiphop-historiajuttu missä IceT esillä).
En kyllä mitään voimaeläintä osaa nimetä... onhan noita mahtavia tyyppejä paljon.
Täällä toinen Olivia Benson -superfani, pakko nähdä idoli telkkarissa joka päivä (missä ne uudet jaksot luuraa?!).
Vierailija wrote:
Olen nainen, ja aina samastunut Onslowiin. Laiska mutta terävä, kalja ja sipsit maistuu.
Vierailija wrote:
Täällä toinen Olivia Benson -superfani, pakko nähdä idoli telkkarissa joka päivä (missä ne uudet jaksot luuraa?!).
Jep. Muuta nyt ei tv:stä oikein tulekaan, mitä vois katsoa, joka päivä odotan vaan tätä sarjaa. On tullut rutiini että jpka pv katon tämän. OB on mahtava.
Tänäänhän alkaa Friillä uus kausi SVUsta!
Kiinnostaa tuleeko Sonnylle ja Amandalle "jotain" ja saadaanko seurata Katin kipuilua koeputkivauvan hankinnassa (siis mua harmitti että Bensonillekin piti väkisin käsikirjoittaa lapsi, koska eihän naisen elämä nyt vaan ole mitään ilman lasta, täytyyhän Katillekin joku lapsi käsikirjoittaa).
Chris Keller Kylmä rinki sarjasta. Kunnon psykopaatti.
SVU minunkin suosikkisarjani. Kaikki hahmot siinä tosi hyviä. Loistavia olivat myös Rafael Barba ja Nick Amaro.
Vierailija kirjoitti:
Onslow luki talousuutisia jotta pysyy kärryillä kauanko Englannilla on varaa maksaa työttömyystukia 👍
South parkin pyyhkis, toulie.